-Πρέπει να μάθουμε γιατί εκβιάζει η Σιλβι τον Νιαλλ.
-Ναι, αλλά δεν υπάρχει κανένας τρόπος.
-Προσπάθησε να μιλήσεις στον Νιαλλ.
-Και τι να του πω;
-Για αυτό που άκουσες!
-Καλά...
έφυγα για το σπίτι μου και είδα τον Νιαλλ με την Σιλβι να μιλάνε, πίσω από ένα κτίριο. Πήγα με αργά βήματα να ακούσω τι λένε.
-Τι θέλεις επιτέλους ρε Σιλβι;
-Άλλη μια νύχτα.
-Γιατί ρε Σιλβι;
-Γιατί μπορείς να γίνεις δικός μου, όποτε το θελήσω εγώ.
-Έτσι νομίζεις. Η ιστορία έχει τελειώσει. Την Ντέμι την αγαπάω και δε θέλω να τη πληγώσω ΠΟΤΈ!
-Ναι, αλλά με μια μου κίνηση μπορώ να το κάνω εγώ, αλλά να φταίξεις εσύ και αυτή η σκατοσκρόφα, η Έμα.
-Την Έμα να μην την ανακατεύεις. Αρκετά έχει περάσει εξαιτίας σου, είπε ο Νιαλλ και πήγε να φύγει.
-Σήμερα το βράδυ στις 9 στο σπίτι μου. Αν δεν έρθεις, κακό του κεφαλιού σου!
Ο Νιαλλ έφυγε και έτσι έτρεξα κι εγώ για να μην με δει. Για να πάει σπίτι του πέρναγε μπροστά από το σπίτι μου, οπότε του είχα στήσει καραούλι μέχρι να περάσει. Όταν πέρασε τον φώναξα. Ήρθε κοντά και του είπα να περάσει μέσα. Αυτός στο μυαλό του είχε κάτι πιο πονηρό, αλλά μόλις του μιλούσα θα βρισκόταν προ εκπλήξεως.
-Τι έγινε Εμα; μου ειπε με παράξενο ύφος.
-Πρέπει να μιλήσουμε.
-Καταλαβαίνω. Θες να μείνει κρυφό ό,τι έγινε μεταξύ μας.
-Ξέρω για εσένα και την Σιλβί!
-Τι εννοείς ξέρεις;
-Σας άκουσα την ώρα που μιλούσατε στο Γ5.
-Τι άκουσες;
-Τα πάντα! Μόνο για ποιο λόγο σε εκβιάζει δεν άκουσα.
-Και τι θες από εμένα;
-Να το περάσουμε μαζί. Και οι δύο αγαπάμε την Ντέμι. Ξέρω ότι κάτι ερωτικό έχει παιχτεί μεταξύ σας.
-Από που;
-Σας άκουσα πριν λίγο. Σου είπε ότι θέλει να γίνεις δικός της για άλλη μια νύχτα.
-Είναι περίπλοκο.
-Δεν πειράζει!
-Η αλήθεια είναι ότι όντως κάτι έγινε μεταξύ μας..Ξέρεις..
-Ναι κατάλαβα...ωραία..και για ποιο λόγο να πιστέψει η Ντέμι την Σιλβι; Μπορεί να πιστέψει πως είναι άλλο ένα ψέμα της..
-Έχει αποδείξεις..
-Τι είδους αποδείξεις;
-Έχει...
YOU ARE READING
Πρέπει να αλλάξω! ;)
FanfictionΤι γίνεται σε ένα κόσμο όπου για να επιβιώσεις πρέπει να αλλάξεις!? Για μερικούς το διαφορετικό είναι κακό...! Έτσι και η Έμα, η πρωταγωνίστρια της ιστορίας, πρέπει να αλλάξει.! Δυστυχώς βρίσκει πολλά εμπόδια μπροστά της, μερικά έχουν και όνομα! Αλλ...