-Η αλήθεια είναι ότι όντως κάτι έγινε μεταξύ μας..Ξέρεις..
-Ναι κατάλαβα...ωραία..και για ποιο λόγο να πιστέψει η Ντέμι την Σιλβι; Μπορεί να πιστέψει πως είναι άλλο ένα ψέμα της..
-Έχει αποδείξεις..
-Τι είδους αποδείξεις;
-Έχει...έχει..
-Τι έχει Νιαλλ;
-Ένα βίντεο!
-Τι βίντεο;
-Την ώρα που το κάνουμε...
-Φρίκη..αυτό είναι άρρωστο...Η κοπέλα είναι για τη Λέρο..Θέλω να μου πεις μόνο ένα πράγμα..
Πριν προλάβω να τελειώσω την πρότασή μου βλέπω τον Νιαλλ να δακρύζει.
-Νιαλλ είσαι καλά;
-Θα στα εξηγήσω όλα.
-Όχι δεν θα σε πιέσω..
-Απλά μην με διακόψεις...Πριν με γνωρίσει σε εσένα η Ντέμι, με πλησίασε η Σιλβι. Ήμουν σε ένα μπαράκι. Μόλις είχα τσακωθεί με την Ντέμι. Όχι για κάτι σοβαρό, ούτε καν που το θυμάμαι. Έκατσα στο μπαρ και παρήγγειλα ένα ουίσκι. Το κατέβασα μονορούφι κι έπειτα παρήγγειλα κι άλλο ένα. Το ένα έφερε το άλλο και πήρα και τρίτο και μετά και τέταρτο και ένα πέμπτο. Είχα μεθύσει..όχι τελείως. Είχα τις αισθήσεις μου, αλλά νομίζω όχι όλες. Τότε μπήκε η Σιλβι. Φόραγε ένα εκθαμβωτικό μαύρο φόρεμα, στενό. Τόνιζε τις καμπύλες της. Την έκανε τόσο ελκυστική προς όλους τους άντρες. Οι γάμπες της διαγράφονταν τέλεια μέσα από το διαφανές καλσόν. Κυρίως οι γυαλιστερές γόβες της ευθύνονταν γι' αυτό. Η πρώτη ματιά που έριξε στο μαγαζί, έπεσε μέσα στα μάτια μου. Οι ματιές μας κλειδώθηκαν. Μου χαμογέλασε. Εγώ όμως ακόμα παρατηρούσα τα καστανά μάτια της. Ήρθε κοντά μου...
-Μόνος;
-Μόνος, είπα και ήπια μια γουλιά από το ουίσκι μου.
-Ένας τέτοιος άντρας μόνος;
-Ναι...
Η κουβέντα μας κύλησε ομαλά. Μέχρι που ήρθε πιο κοντά μου, με έπιασε από το σβέρκο, με έφερε κοντά της και με φίλησε. Ήμουν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση..ξέρω δεν είναι δικαιολογία αυτή, αλλά έγινε. Στο τέλος καταλήξαμε σπίτι της. Δεν είχα καταλάβει ότι έβγαζε βίντεο.
Αυτή ήξερε ότι κάνατε παρέα με την Ντεμι. Αργότερα με έβαλε να σου την πέσω, για να μην δείξει το βίντεο στην Ντεμι. Ακολουθούσα τις συμβουλές της κατά γράμμα.
Εκείνη τη στιγμή...
ESTÁS LEYENDO
Πρέπει να αλλάξω! ;)
FanficΤι γίνεται σε ένα κόσμο όπου για να επιβιώσεις πρέπει να αλλάξεις!? Για μερικούς το διαφορετικό είναι κακό...! Έτσι και η Έμα, η πρωταγωνίστρια της ιστορίας, πρέπει να αλλάξει.! Δυστυχώς βρίσκει πολλά εμπόδια μπροστά της, μερικά έχουν και όνομα! Αλλ...