Τα παιδιά είδαν.το δωμάτιο της Σιλβι γεμάτο παρανοϊκά πράγματα. Παντού υπηρχαν φωτογραφίες της Εμας ζωγραφισμένες με κερατακια και τεραστια "Χ" στο προσωπο της. Επίσης πανω στο θρανίο της, δίπλα απο τον υπολογιστή της υπήρχε μια κούκλα που απεικόνιζε την Έμα. Σαν βουντού ενα πράγμα. Η Έμα φοβήθηκε, αντίθετα ο Νιαλλ περίμενε να έβλεπε κάτι παρόμοιο. Σιλβι ήταν αυτή. Σιγά που δε θα είχε κάτι παρανοϊκό στο δωμάτιο της. Ο Νιαλλ έφυγε και πήγε κάτω. Η Έμα πήγε κατευθείαν στον υπολογιστή. Άνοιξε τον υπολογιστή. Είχε κωδικό. Πανικοβλήθηκε! Σκεφτόταν τι θα μπορούσε να βάλει. Στην αρχή έβαζε λογικούς κωδικούς όπως ημερομηνίες κλπ. Τελικά, αποφάσισε να βάλει κάτι πιο λαραλογι . έτσι κι αλλιώς η Σιλβι είναι psyco. Απο τους πολλους κωδικούς που δοκίμασε κατέληξε σε ενα ανατριχιαστικό. Παράλληλα, ο Νιαλλ το πήγαινε πολύ αργά. Όταν κατέβηκε η Σιλβι είχε ετοιμάσει ποτά. Ο Νιαλλ δεν ήπιε γουλια. Την είχε ικανή να του είχε ρίξει οτιδήποτε μέσα. Ξεκίνησε να την φιλάει. Κατέβηκε προς το λαιμό της. Την βασάνιζε παρα πολύ. Η ίδια του ελεγε:
- Ελα μην αργεις. Κάνε με δικιά σου.
- Αν είναι να κάνουμε κάτι, θα το κάνουμε σωστά.
Και συνέχισε να τη φιλάει.
Ο κωδικός που είχε σκεφτεί η Εμα, την έκανε να παρακαλαεί να είναι λάθος. Τον πληκτρολόγησε και ξεκίνησε να ιδρώνει. Για μια στιγμή δίστασε. Αλλά αμέσως της ήρθε η εικόνα της Ντέμι στο μυαλό και χωρίς δισταγμους πάτησε το enter. Ο κωδικός ηταν σωστός. Ανατριχιασε ολόκληρη. Ο κωδικός ηταν 'iwantemadead'. Μπήκε και ξεκίνησε να διαγράφει τα παντα. Δίπλα είχε ενα σκληρό δίσκο. Τον σύνδεσε και διέγραψε τα πάντα και απο αυτόν. Όσο γινόντουσαν αυτά ο Νιαλλ κάτω ξεκίνησε να προχωράει παρα κάτω. Της έβγαλε τη μπλούζα και ξεκίνησε να τη φιλάει στη κοιλιά. Η Σιλβι αναστεναζε βαριά. Της ξεκουμπωσε το σουτιεν και ξεκίνησε να της φιλάει το στήθος. Συνέχισε παλι προς τα κατω και της έβγαλε και το παντελόνι. Η Σιλβι του έβγαλε τη μπλούζα και τον φιλαγε και αυτή. Έπειτα του έβγαλε το παντελόνι. Ξεκίνησε να του τον χαϊδεύει έξω απο το εσώρουχο. Του κατέβασε το παντελόνι και το έβαλε στο στόμα της. Τον εγλειφε αρχικα αργά και μετα γρήγορα. Ο Νιαλλ της κατέβασε το εσώρουχο και της το χάιδεψε. Έπειτα έβαλε δύο δάχτυλα μέσα. Έβαζε και έβγαζε τα δάχτυλα του γρήγορα. Αυτη άφηνε βογκητα. Μπήκε αναμεσα στα πόδια της. Αυτή ένιωσε τη στύση του.
-Χωσε μου τον επιτέλους.
Με γρήγορες κινήσεις μπήκε μέσα της. Έμπαινε και έβγαινε γρήγορα και με δύναμη. Αυτή φώναζε το όνομα του. Οι δυνάμεις του ειχαν τελειώσει. Την σήκωσε και εκείνη τη στιγμή χτύπησε το κινητό του. Κατάλαβε ότι η Εμα είχε τελειώσει. Δεν ήθελε να την αφήσει έτσι. Θα τελείωνε βίαια. Την κόλλησε στον τοίχο και τη γύρισε με το πρόσωπο στο τοίχο. Της σήκωσε το ενα ποδι και της τον εχωσε απο πίσω. Ξεκίνησε να επιταχύνει. Αυτή φώναζε: Ναι, ναι, ναι παιδαρε μου.
Αυτός επιτάχυνε. Αυτή ξεκίνησε να ποβαει.: Νιαλλ σταματα πονάω.
- Δε με ενδιαφέρει, της είπε και συνέχισε.
Αυτή ούρλιαζε απο τον πόνο και συνέχισε να τον παρακαλεί να σταματήσει.
- δε σταματάω. έτσι κι αλλιώς δε θα πονεσεις ποτε όσο πονεσα εγω εξαιτίας σου.
Με το χέρι του της έπιασε το στήθος και συνέχισε να της τον βάζει.
- Άσε με.
- Όχι μωρή τσουλαρα. Σήμερα θα ταπεινωθείς.
- Σε κρατάω στο χερι μη το ξεχνας.
- Ο Νιαλλ τελειωσε με δύναμη μέσα της και έχυσε.
Ντύθηκε.
- Που πας;
-φεύγω.
- θα μου το πληρώσεις αυτό.
-πως;
- Θα στείλω το βίντεο στη Ντέμι
-Αχαχαχα.. Ποιο βίντεο; Παει το βίντεο. Πέταξε.
- τι εννοεις;
YOU ARE READING
Πρέπει να αλλάξω! ;)
FanfictionΤι γίνεται σε ένα κόσμο όπου για να επιβιώσεις πρέπει να αλλάξεις!? Για μερικούς το διαφορετικό είναι κακό...! Έτσι και η Έμα, η πρωταγωνίστρια της ιστορίας, πρέπει να αλλάξει.! Δυστυχώς βρίσκει πολλά εμπόδια μπροστά της, μερικά έχουν και όνομα! Αλλ...