4.

1.5K 137 1
                                    

2017.október 19.

Nincsen annál jobb dologra ébredni, hogy valaki becsukja az ajtómat! Gyorsan felültem és odakaptam a fejem. És vajon mit láthattam? 7 lefagyott orvost. Felhúztam a szemöldököm. Közelebb akartak jönni, de én ösztönösen hátrálni kezdtem. Yoongi sóhajtott egyet, visszalépett az ajtóhoz és leült. A többiek is így tettek. De ma egy papírt szorongattak mindannyian a kezükben. Szerencsére láttam abból a lapból valamit. Gondolom Yoongi észrevette, hogy nézegetem a papírt ezért szólalt meg.

-Gondoltuk ha nem szeretnél velünk beszélni akkor leírhatod a gondolataidat! Odaadhatom?

Megráztam a fejem. Ne merjen hozzám érni! De előbb utóbb úgy is meg kell, hogy szólaljak! Egy nagy sóhajtás kíséretében felkészültem.

-Tudok... rendesen... beszélni...

Mind a hetüknek kikerekedtek a szemei. Yoongi kérdően nézett rám.

-Akkor miért nem szólaltál meg tegnap?

-Mert vigyáznom kell veletek...

-Miért kellene?

-Mert veszélyesek vagytok...

-Ez nagyon nagy butaság!...

-Talán tévednék ha azt mondanám, hogy pontosan egy héttel ezelőtt Jungkook majdnem börtönbe került, mert szétvert egy csávót, aki kómában van még most is?

-Ezt honnan tudtad?

-A barátaim mondták! Ahogyan azt is, hogy bele fogtok túrkálni a gondolataimba, beleférkőztök a fejembe, bántani fogjátok az elmém és meggyőztök róla, hogy a barátaim nem léteznek!

-Milyen barátaid? Azt mondják, hogy soha nem mész ki a szobádból!

-Azok a barátaim akik féltenek tőletek, mert veszélyesek vagytok számomra és számukra is. Olyan barátok, akik jobban ismernek titeket, mint ti saját magatokat!

-Kik ők?

-Akik most is itt lennének, ha ti nem lennétek itt! Félnek tőletek! Nem mernek idejönni, mert rettegnek tőletek!

-De miért?

-Mert ki akarjátok törölni őket a fejemből és elvenni a képességemet, hogy lássam és halljam őket...

Azzal befordultam a fal felé és betakaróztam. Már csak az ajtó csukódását hallottam meg. Elmentek. Amint ők elmentek, előjöttek a barátaim.

Vigyázni kell velük! Veszélyesek Haneul!

-Tudom jól Luca... Tudom...

És elnyelt a sötétség tele álmokkal...

"Yoongi pov"
Vajon milyen barátokról beszélt? Miért kéne tőlünk tartania? Miért vagyunk mi veszélyesek az ő számára és a barátainak? Hogyan tudta meg, hogy Jungkook majdnem börtönbe került? Honnan ismer minket? Gondolat menetemből Jimin zavart meg.

-Para ez a csaj! Senki sem tudta rajtunk kívül, hogy mi történt! Senki sem volt ott!

-Engem jobban foglalkoztat, hogy kik azok a bizonyos "barátoknak" nevezett személyek. Nektek nem tűnt úgy mintha a képzeletbeli barátokról hadovált volna?

-NamJoon! Ez egy 20 éves felnőtt nő! Nem egy 7 éves kislány!

-De Jin! Azt mondták nekünk, hogy senki sem látogatja meg! Akkor azok a barátok csak képzeletbeliek lehetnek!

-Jungkook! Jin! NamJoon! Így nem jutunk előre semmiben! Annyit tudunk, hogy először csak lassan ismerkedni kellene vele és utána majd mikor már megbízik bennünk, akkor kifejtjük ezt a témát is!

-De az nagyon sok idő!

-V! Ez a lány 20 éve elmeileg beteg! Nem fog újabb 20 évig tartania a gyógyulásnak is!

-De tök normálisan beszélgettünk vele! Minden egyes szót helyesen használt és mondott ki! Mi van ha csak félreértjük az egészet és valójában nem is beteg?

-J-Hope... Nincs semmi sem kizárva... A nulláról fogunk elindulni és szépen fél lépésenként haladunk majd! És igen! Ez iszonyat sok idő lesz, de nem fog 20 évet igénybe venni!

Remélem...

Szelemekkel suttogó (Bts ff)Where stories live. Discover now