2017.október 31.
Ma kifejezetten vártam a dokijaimat. Kíváncsi voltam, hogy mennyire akarják, hogy pont ők gyógyítsanak meg. Tudok, arról is, hogy elmondtak nekik mindent rólam. Nem nagyon izgat! Úgy is meg fognak törni! Ők sem mások, mint a többi barom orvos! Úgy is fel fogják adni egy idő múlva! De egy kicsi játék is bele fog férni! Pont olyan helyzetben vagyok, hogy ugráltathatom őket! És hülye lennék nem kihasználni! De ahhoz nekem is egy kicsit nyitnom kellene feléjük... Az meg egy kicsit nehéz lesz! De mindenre képes vagyok! Nem vagyok egyedül! Velem vannak a túlvilágiak is! És ezt nem szabad elfelejtenem!
Már az ágyamon ültem, mikor nyitódott az ajtó. És nagy meglepetésemre csak Yoongi jött be rajta. Egy kicsit meglepődtem, mert a többi 6-ot mindig vele láttam. Lehet, hogy most fogja bejelenteni, hogy feladják és, hogy javíthatatlan vagyok? Annak örülnék a legjobban! De ő csak szembefordult velem és elkezdett közeledni. Hiába próbáltam hátrálni ő csak közeledett és közeledett. Amikor már csak 1 méter volt köztünk a távolság érezni kezdtem rajta, hogy bűzlik az alkoholtól. Mikor már feltérdelt elém az ágyra, rendesen félni kezdtem.
Szétnyitotta a lábaim és befészkelte magát. A csuklóimat lefogta és csak közeledett és közeledett. Láttam, hogy a szemei elsötétülnek. Csak kúszott feljebb hozzám. És amikor egy szintba kerültünk egymással, megállt. Belenézett a szemeimbe és láttam a szemeiben a mindent elsöprő vágyat. El akartam fordítani a fejem, de nem tudtam. Mintha a szemeivel odakötözte volna a tekintetemet. Ekkor észrevettem, hogy már egy kicsit lejjebb kalandozott a tekintetével, az ajkaim felé. Közeledni kezdett és én automatikusan behunytam a szemeim. Már éreztem a meleg levegőt az ajkaimon. És ekkor összeértek ajkaink. Egy kis idő múlva, ajkait mozgatni kezdte az enyémeken. Nem tudom miért, de viszonoztam. Ekkor hirtelen valamit kezdtem érezni a gyomromban. Mintha száz pillangó repkedett volna a gyomromban.
Ekkor nyílott az ajtó és a többiek is bejöttek. Leválasztották rólam Yoongi-t és felpofozták. Mikor látták, hogy részeg, felém fordultak és rámmosolyogtak. Most valahogyan nem tudtam rájuk haragudni vagy tartani tőlük.
-Szedelőzködj! Mostmár van egy otthonod!
-Hol?
-Nálunk!
YOU ARE READING
Szelemekkel suttogó (Bts ff)
FanfictionKwon Seo Haneul kiskora óta látja és hallja a halottakat. Az orvosok reménytelen esetnek tartják őt, mivel őrültnek titulálják. Ám mi lesz akkor, ha Haneul 7 új orvost kap, akik mások mint a többiek? Mi lesz ha rátalál a szerelem is? Borítót készíte...