13.

1K 117 4
                                    

2017.november 07.

Mikor felébredtem, láttam, hogy minden sötét. Először a legrosszabbra gondoltam. De rájöttem, hogy csak a függöny van elhúzva. Jól van! Az utóbbi napok egy kicsit paranoiássá tettek! Mondjuk, ha kiderül, hogy a saját szülőanyám egy démon és még az is rám jön, hogy meg akar ölni, akkor egy kicsit félni fogok mindentől ami sötét. Nem olyan könnyű ezeket feldolgozni! 

Éppen tartottam a függöny felé, mikor éreztem, hogy valami-vagy inkább valaki -megfogja a csuklómat és a szoba másik végébe dob. Éreztem a vér szagát. Ekkor megláttam a támadómat. Megint az anyám volt az. Nem értem, hogy miért csinálja ezt!

-Azért, mert meg kell, hogy halj szívem! Akkor sokkal jobb lesz neked! 

-Mi?! Miért lenne jobb? 

-Mert szükséged van rám! Együtt kell, hogy legyünk! 

-Nem! Itt nekem jó! Menjél el innen!

-Velem jössz és kész! Az anyád vagyok! Azt csinálod amit mondok! 

-Nem! Menj innen! Nem megyek veled! 

Anyám egyre csak közeledett és közeledett. Szemei megint feketén villogtak. Nem hiszem el, hogy ez a szörnyeteg az anyám. Már egy méteres körzetben volt, mikor megláttam egy kést a kezében. Na most félek! Behunytam a szemem, abban a reményben, hogy akkor kevésbé fog fájni. Csak vártam, hogy a saját anyám keze által haljak meg. De valahogy nem éreztem semmit. Óvatosan kinyitottam a szemem és ekkor vettem észre, hogy anyám le van fagyva. Nem mert közelebb jönni hozzám. És ekkor megpillantottam a nyakamban lógó szív nyakláncom. Egyszerűen csak ragyogott.

Ezt még születésemkor kaptam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezt még születésemkor kaptam. Azt mondták, hogy apám tette ezt a nyakamba és azt mondta, hogy soha ne vegyék le rólam. Most értettem meg, hogy miért. Távol tartotta tőlem a démonokat. De apa tudta vajon, hogy anya is egy közülük? Vagy apa egyáltalán ember volt? Na ezek jó kérdések. De egy dolog volt a lényeg. Anya nem tud hozzám érni, amíg ez a nyaklánc rajtam van. Már pedig  nincs az az Isten, hogy én bármikor is levegyem! 

Szelemekkel suttogó (Bts ff)Where stories live. Discover now