1

3.1K 160 4
                                    

Vzhledem k tomu, že žiji ze dne na den, tak se není čemu divit, že kradu.

Téměř vždy jsem se dokázala Asgardským strážím vysmeknout.

Teď mě ale chytili a vedou přímo ke králi.

Po cestě do trůního sálu si prohlížím zámek. Od mojí poslední návštěvy se moc nezměnil. Všude zlato a vyleštěné drahé kameny.

Došli jsme až do trůního sálu, ale mě čekal šok z toho kdo sedí na té přeplácané židli s žezlem v ruce.

,,Pane, chytili jsme zloděje, který už několik let okrádá koho může" řekl jeden ze strážných.

,,Kdo je to?" zeptal se pomalu 'Ódin'.

Jeden z těch chlapů mi strhl z hlavy kápi a všichni mohli vidět moje nádherné, pod zadek dlouhé, kaštanové vlasy.

S úšklebkem jsem se podívala na toho šaška, sedícího na trůně.

Jeho vždy klidný výraz na malinkou chvíli vystřídalo překvapení.

Pronesla jsem: ,,Zase Tě ráda vidím Lo"

,,Mlč" okřikl mě, ,,Všichni okamžitě opusťte sál, hned."

Hned se všichni strážci zdekovali a zůstala jsem tam jen já a ten idiot hrající si na krále.

,,To kouzlo ze sebe můžeš sundat, velmi dobře vím, že se pod ním schováváš, Loki" jeho jméno jsem schválně zdůraznila.

Změnil se do svojí podoby a já jsem si pro sebe konstatovala, že se vůbec nezměnil.

,,Jak si mě poznala?" zeptal se s hraným nezájmem.

,,Bývali jsme milenci nějakou tu dobu, poznám tě kdykoli, pod jakoukoli maskou či kouzlem" ušklíbla jsem se.

,,Doufám, že to nikomu neřekneš, jinak"

,,Jinak co, sebereš mi to co miluji. Dovol abych se zasmála, já nemiluji" řekla jsem sarkasticky.

Přešel od trůnu ke mně a chtěl mě chytnout za rameno, ale protáhl ruku mou iluzí.

Mezitím jsem se přemístila na jeho trůn.

Otočil se a řekl: ,,Jsi čím dál lepší čarodějka, to musím uznat."

,,Já si myslím, ale teď už bych měla jít, někdo se ti sem dobívá" řekla jsem a teleportovala se ze zámku.

Uf, tohle bylo o fous. Kdyby tam byl pravý král už bych seděla ve vězení, nebo hůř, byla bych v moci kata.


Jak se líbí?

Názor?

Milenka boha (Loki ff) Kde žijí příběhy. Začni objevovat