Kruci, kruci, kruci.
Tak tohle se moc nepovedlo.
Nejen, že mi Loki pořezal ruku, ale i mě odtáhl zpátky do toho přemrštěného sídla a já tu teď sedím v jeho pokoji.
Vypadá to tu jako tehdy, ale to jsem tady byla dobrovolně.
Asgardská slavnost. Nechápu proč mě sem rodiče berou. Stejně ještě nemůžu pít takže nemám žádnou zábavu.
Místo jídla jdu radši prozkoumat zahrady.
...
Už asi hodinu se procházím zahradami. Musím uznat, že je to tady nádherné.
Šla jsem, naprosto ponořená do svých myšlenek a ani jsem si nevšimla, že mě někdo sleduje.
,,Pěkné zahrady, že ano?" řekl sametový hlas s hříšným podtónem.
,,Musíme uznat, že jsou naprosto dokonalé" pousmála jsem se.
Neznámí si stoupl těsně za mě až jsem cítila jeho dech na svém krku. Musí být o dost vyšší než já, pomyslela jsem si.
,,Znám něco dokonalejšího" zašeptal mi skoro neslyšně do ucha.
,,Já taky" zašeptala jsem. Stále jsem se neotáčela ale i tak jsem poznala kdo za mnou stojí. Sám bůh neplechy, Loki.
,,Ó moje drahá, buď mou dnešní paní" zašeptal mi svůdně do ucha.
,,Velmi ráda" zavrněla jsem a zádama jsem se mu natiskla na hruď.
Svoje ruce mi obmotal kousíček pod ňadry. Můj dech se nepatrně zrychlil.
,,Loki, prosím, vem si mě" zasténala jsem potichu.
Otočil mě čelem k sobě a dravě políbil.
,,Věděl jsem, že se mi poddáš" zašeptal, když mě líbal na krk.
,,To už si věděl dávno, poddala bych se ti i minule" přiznala jsem.
,,To je dobré vědět" zamumlal do mojí horké kůže.
Dál už jsme nemluvili. Loki pokračoval v líbání mojí kůže a já se mu celá oddala.
Z mého krku se přesunul na klíční kost a pak se pomalinku dostával hlouběji a hlouběji do mého dekoltu.
Spokojeně jsem vrněla.
Přesunul se zpět na moje ústa.
Moje ruce zabloudili k zapínání jeho tuniky.
,,Tady ne, znám lepší místo" zamumlal do polibku.
Oba nás přemístil do jeho pokoje.
Lehce mě povalil na postel a sklonil se nade mnou. Jediným pohybem ruky rozepl moje spletité zapínání na šatech.
Začal je ze mě pomalinku svlékat.
No jo, vzpomínky. Občas se prostě vyderou na povrch.
Unavená z celého dne jsem usnula. Přesně jako tenkrát, ale to jsem na sobě neměla pouta zabraňující použití magie.
Až se vzbudín tak ho vlastnoručně zabiju.
! UPOZORNĚNÍ ! - v příběhu se budou vyskytovat podobné scény, takže pokud se necítíte, abyste tohle četli, tak si příběh schovejte na někdy jindy.
Líbí?
ČTEŠ
Milenka boha (Loki ff)
FanfictionCo když Loki měl jednou opravdovou lásku. Dívku, která byla stejná jako on. Možná ještě horší. Dívka, která ho dokázala naštvat až do nepříčetnosti. Dívka, která dokázala oblbnout boha lží. Dívka, která mu byla podobná, až mu to nahánělo hrůzu. ...