2.

4.9K 266 88
                                    

Még csak 1 napja lakom Jungkookkal. Tegnap azt mondta hogy majd ma meg mutatja a várost, és a látni valókat. Jelenleg most itt ülök a kanapén és az unikornisos pizsimben valami műsort nézek kezemben a kávémmal. Tudni kell rólam hogy korán kelő típus vagyok. Most reggel fél hét van. Jungkook még alszik és nem szeretném őt felkelteni...

Ajtó nyitódást hallok és látom hogy a félálomban lévő Kookie a konyha felé tart,ahol amint meglátja a palacsintát amit csináltam neki, egyből felcsillan a szeme majd az egészet megfogva egy tányérral együtt jön a nappaliba ahol jelenleg vagyok, majd mikor meglát kisebb szívrohamot kap.

-Jó reggelt. Csináltam neked palacsintát -mondom a kávémat kortyolgatva majd érzem hogy lehuppan mellém a kanapéra.

-Neked is és köszi a palacsintát, de te hogy hogy ilyen korán fent vagy? -kérdi miközben a távirányítóért nyúl.

-Hát nem nagyon bírtam aludni, és mivel nem akartalak felkelteni így gondoltam kijövök kicsit tévét nézni- válaszoltam egy apró mosoly kíséretében.

-Ahha értem.Ma mit szólnál hozzá ha elmennénk a város nézés után...... VIDÁMPARKBA?!! -kérdezte Jungkook vigyorogva.
Miután Jungkook kimondta a vidámpark szót,egyből felpattantam a kanapéról és elkezdtem ugrálni mint egy ötéves. -Mehetünk. -huppantam le vissza mellé a kanapéra. Ő ezt egy mosollyal díjazta.

~Fél órával később~

Reggeli után feljöttem a szobámba készülődni. Most itt állok tanácstalanul a szekrényem előtt és azon gondolkodom hogy mit vehetnék fel.Szép napos időnk van ma egy két felhővel az égen,de azért még hűvös van és nem szeretnék megfázni.Nos igen.Amilyen szerencsétlen vagyok képes vagyok nyáron is lebetegedni. Végül egy fekete nadrág, egy sima fekete póló és egy zöld dzseki mellett döntöttem. Gyorsan felkentem magamra egy kis szempilla spirált és kivasaltam a hajam. Már indultam volna le, a nappaliba mikor bele ütköztem egy éppen most zuhanyzott Jungkookba.

Csak egy törölköző volt a derekára kötve.  Isteneeem... Tegnap is és ma is bele botlok félmeztelenül ??Nem igen láttam Jungkookot félmeztelenül a tegnapit kivéve....... Sőt. Még egyetlen egy fiút sem láttam félmeztelenül!!Ilyedtemben eltakartam a szemeim. -Bocsi -mondtam és még mindig a szememet takarva rohantam le a lépcsőn.

Jungkook pov.

Épp végeztem a tusolással és mentem volna a szobámba mikor beleütköztem Lisiebe.Tegnap is és mais akkor botlik belém mikor félmeztelen vagyok....Amint végig mért szemével és észre vette, hogy csak egy szál törölköző van a derekamra kötve zavarba jött, és szemét eltakarva kért bocsánatot aztán még mindig eltakart szemmel rohant le a lépcsőn.  Ugyanúgy mint tegnap. Pedig ma direkt a fenti fürdőszobában tusoltam hogy ne történjen meg az mint tegnap..

Ezen csak jót vigyorogtam. Tetszett hogy Lisie ennyitől is zavarba tud jönni, pedig a lényeg pont ki volt takarva..
Miután ez a reggeli kis incidens megtörtént mentem a szobámba felöltözni,ami jelenleg Lisie szobája de a ruháim mégis csak ott vannak. Választásom egy sima piros pulcsira, egy fekete szaggatott nadrágra és egy fekete bakancsra esett. Gyorsan megigazítottam kócos fekete hajam és mentem is le a nappaliba ahol megpillantottam egy telefonján kockuló Lisiet..
-Khmmm.. -köszörültem meg a torkom -Indulhatunk. -mondtam mire gyorsan fel is pattant a kanapéról, felvette cipőjét és már indultunk is.

Lisa pov.

-Ez a város gyönyörű-mondtam Jungkooknak, miközben a magasabbnál magasabb felhő karcolókat néztem nagy csodálattal. Olyan volt akárcsak New York, mégis valamiben különbözött a két város.
-Ezek a hatalmas épületek és ez a forgalom.-mondtam tágra nyílt szemekkel.
-Hát üdv Szöulban, de el ne vessz nekem.-mondta hatalmas vigyorral az arcán majd, megfogta apró kezem és az ő hatalmas markába zárva indultunk tovább. Nem szóltam semmit csak néma csendben lépkedtem mellette...
-Khmm....köszörülte meg a torkát.-Csak azért fogtam meg a kezed hogy nehogy elvessz a tömegben. -mondta elkerülve tekintetem. Kis idő elteltével megérkeztünk egy gyönyörű parkhoz. Tele volt fákkal,padokkal, és volt benne egy gyönyörű tó is. -WOW -csak ennyit bírtam mondani. Jungkook erre a kijelentésemre csak rámpillantott és féloldalasan mosolygott, és még mindig kézen fogva mentünk a fagyi árushoz.

My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant