Jungkook pov.
Reggel mikor felkeltem a nappalit beterítették a reggeli nap sugarai. Felültem a ki hajtható kanapén majd egy nagyot ásítva indultam a konyhába csinálni egy bögre kávét,ám előtte benéztem Lisiehez. Halkan lépkedtem fel a lépcső fokokon,egyenesen a szobám felé . Halkan kinyitottam a szobaajtaját és az fogadott amire számítottam. Nyakig betakarózva az ágy másik felében az igazak álmát aludta...ezen csak mosolyogtam egyet.. még nem akartam felkelteni így halkan vissza csuktam a szobaajtót és elindultam a konyhába, ahol bekapcsoltam a kávéfőzőt majd megnyomva egy gombot,hagytam hogy az életet adó barna folyadék néma csendben csordogáljon bele a kedvenc vasemberes bögrémbe. Mélyet szippantottam a levegőbe mely kellemes kávé illatú volt,majd miután kész lett a kávé,helyet foglaltam az asztalnál a szokásos helyemen és csendben iszogattam a forrón gőzölgő italt.
Nem sokkal később Lisie is kivánszorgott a konyhába. Annyira álmos volt még hogy észre sem vette hogy ott vagyok énis,így mikor oda ment a pulthoz hogy csináljon magának narancsos teát,hátra fordult a cukorért ami az asztalon volt,és mikor meglátott ijedtében eleresztett egy halk sikolyt.
-Jó reggelt..-köszöntem neki egy halvány mosoly kíséretében.
-Neked is...-mondta azzal a teájával a kezében ő is helyet foglalt az asztalnál velem szembe.
-Hogy aludtál?..-kérdeztem miközben szép csendben letettem az üres bögrét az asztalra.
-Hát...-mondta majd lesütötte a szemeit.
-Lisie...-mondtam és áthajoltam az asztalon majd mutató és hüvelyk ujjam közé fogtam állát,óvatosan megemelve azt..-Tudod,hogy nekem bármit elmondhatsz.-mondtam nyugodt hangnemben eleresztve egy bíztató mosolyt.
-Kicsit aggódom a suli miatt...félek hogy ki fognak közösíteni...-mondta és ismét lesütötte szemeit.
-Najó figyelj...emiatt nem kell aggódnod hisz aki hozzád mer érni vagy bántani mer akkor szólsz nekem oké? Sőt bármi...ismétlem bármi baj van vagy valaki beszólt...szólsz nekem és elintézem okés??-mondtam már kicsit erőteljesebb hangnemben mire Lisie csak egy aprót bólintott.
-Akkor ezt megdumáltuk.. -mondtam majd vissza ereszkedtem a székre.Meg reggeliztünk majd mentem is fel a szobámba akarom mondani Lisie szobájába. Ott lehuppantam az ágyra és egy nagy sóhajtás közepette elterültem rajta. Behunytam a szemeim, és gondolkodni kezdtem mit is csinálhatnánk ma,ezen a verő fényes napsütéses napon. Ekkor eszembe jutott hogy elvihetném Lisiet a Han folyóhoz, mivel még élőben nem volt szerencséje megnézni. Így hát gyorsan rohantam is felöltözni majd indultam meg keresni Lisiet.
Nem kellett sokáig keresnem mivel lent a nappaliban tévézett. Valami rajzfilmet nézhetett mivel azokat a szép kis szemecskéit le sem vette a lapos képernyőről.-LISIE! -kiáltottam el magam.
-BASZKI!JUNGKOOK!! -ugrott fel ijedtében majd vett egy mély levegőt hogy meg nyugodjon. Ezen csak egy jót vigyorogtam.
-Nos arra gondoltam hogy ma elmehetnénk a Han folyóhoz. Szóóóval.... 10 perc múlva itt találkozunk lent a bejárati ajtó előtt indulásra készen.. -közöltem vele, mire Lisie felpattant a kanapéról és egyenesen felviharzott a szobába.
---------------
-Két fahéjas kürtös kalács lesz.. -mondtam az eladónak. Na igen útközben megálltunk kürtös kalácsozni egyet.
Kicsi korunkban is nagyon szerettük. Erről szép emlékek jutottak az eszembe amik mosolygásra késztették arcomat.
-Ez mennyei... -mondta Lisie miután egy kisebb darabot a szájába vett.
-igen... -helyeseltem.Miután megettük, beszálltunk a kocsiba és mentünk is tovább. Lisie mosolyogva figyelte a mellettünk elsuhanó tájat. Komolyan mint egy öt éves. Ezen csak elmosolyodtam,és figyeltem tovább az utat.
-UUUU A KEDVENC SZÁMOM!! -sikította,majd felljebb hangosította a rádiót amiben Justin Biebertől az új zenéje ment. Nekem is személyes kedvencem volt így együtt keztük el énekelni szörnyen hamis hangon. Hazudnék ha azt mondanám hogy nem élveztem mivel bekell hogy valljam nagyon is élveztem. De nem csak JB-re karaokeztunk hanem Bebe Rexhára, Charlie Puthra no meg Pitbullra. Nagyon élvezetesen telt el az a háromnegyed óra míg oda nem értünk. Amint Lisie meglátta a lélegzete is elakadt és tágra nyílt szemekkel nézte a gyönyörű folyót.-Na tetszik?? -kérdeztem egy fülig érő vigyorral arcomon.
-IMÁDOM!! -tapsikolt örömében majd megölelt amit viszonoztam is.
-Elnézést fiatalok... Nem adnátok egy kis mánit má he'?? -jött oda hozzánk egy alkohol szagú pasas.
-Gyere Lisie.. -súgtam oda a lány fülébe,majd apró mancsát hatalmas kezembe zárva indultunk a kocsihoz, közben nem arra a hajléktalanra nézve akinél volt egy kés is.
-Há' segítsetek mán.. -kiabált utánunk, és amint észre vettem követett is.Amilyen gyorsan csak tudtunk gyors léptekkel rohantunk a kocsihoz majd szószerint feltéptem az ajtót. Lisie is gyorsan beszállt majd mind ketten becsatoltuk magunkat, padló gázt adtam és mentünk is.
-----------------
-Lisie nem láttad a vasemberes telefon tokom? Itt volt az asztalon. -panaszkodtam Lisienek,aki épp goffrit sütött.
-Jungkook... A szemedet veri ki... -mondta,majd fogta és a gyümölcs tartó kosár mellől elvette és a kezembe adta.
-Oh.. Köszi.. -mondtam kínosan mosolyogva..
-Istenem mi lesz veled 60 év múlva.. -rázta hitetlenkedve a fejét mire felnevettem.*koppkopp*
Hallottam hogy valaki kopogtat az ajtón így fogtam és kinyitottam. Jimin volt az. Feje olyan volt mint a paradicsom, izzadt volt és térdein támaszkodva kapkodta a levegőt.
-Haver... Mi történt?? -kérdeztem majd belljebb invitáltam egyenesen a nappaliba.-Tudod van az a hosszú barna hajú lány a kávézóból.. Nah ma is ott voltam és össze ütköztünk és rá ömlött a kávé amit vitt volna ki az egyik vendégnek, és annyira kínosan éreztem magam hogy bocsánatot kértem ,majd el rohantam egyenesen hozzád..Annyira gáz vagyok... -mesélte miközben arcát tenyerébe temette.
Nos igen. Chimchim hónapok óta odáig van egy lányért,aki ott dolgozik a kávézóban. Többször is elakarta hívni randira de sose volt bátorsága hozzá.
Valahányszor mentünk kávézni mindig azt a lányt bámulta. Meg is értem miért. Nagyon szép, magas karcsú kinézete van. Chimnek első látásra megtetszett. Csak szegénykém annyira félénk,hogy nem meri azt a lányt elhívni randira. De teszek róla hogy össze jöjjenek csak ahoz némi segítség kell. Így hát ki is gondoltam egy tervet miként hódíthatná meg a lány szívét..
-Te Chim.. Lenne egy ötletem miként hívhatnád el randira... -mondtam mire kikerekedett szemekkel nézett rám...- Mi lenne ha elvinnéd vacsorázni.. De egy különleges helyre, méghozzá ahhoz a kilátóhoz annak a magas dombnak a tetején, ahonnan este az egész kivilágított város látszik. -mondtam mire mintha jobb kedvre derült volna, mivel egy kicsit ugyan de elmosolyodott.
-Úgy se jönne el... -mondta kicsit szomorkásan.
-Már miért ne menne? Egy ilyen jó sráccal mint amilyen te vagy? Ne értsd félre Jimin nem vagyok buzi, de ha lány lennék és elhívnál randizni én tuti elmennék veled.. -mondtam, és nyugtatás képp jobb kezemet bal vállára tettem.-Köszi jungkook.. -mondta mosolyogva.
-ugyan Chim ez természetes.
Ezek után még kicsit beszélgettünk, aztán elköszöntem tőle és mentem is a konyhába ahonnan isteni illatok szivárogtak ki az egész nappalit beterítve.-Hmm...-szippantottam egyet a kellemes vanília illatból, miközben sétáltam a konyha felé.
-Neked is szia jungkook. Kérsz goffrit vaníliás öntettel? -kérdezte Lisie mire vigyorogva megráztam a fejem, majd elővettem két tányért és leültem az asztalhoz. Ekkor Lisie elém rakott egy nagy tál meleg goffrit és egy tálnyi vanília öntetet.
-Ez mennyei...-mondtam teli szájjal miközben Lisie gyorsan el mosogatott.
-Örülök hogy ízlik.. -mondta és bár nem láttam de tuti hogy mosolygott..-------------
-Jóéjt Jungkook.. -kiabálta le nekem az emeletről Lisie, miután mind a ketten lefürödtünk és a helyünkre vándoroltunk.
-Szép álmokat Lisie.. -kiabáltam vissza neki, majd lekapcsoltam a villanyt a nappaliban, betakaróztam és már aludtam is...Reggel hangos nevetésekre keltem melyek a konyhából származtak.
Morocosan felkeltem és a konyha felé vánszorogtam félig álmosan. Ekkor véltem felfedezni hogy........Sziasztok! Nos itt is lenne a következő rész. Szeretném megköszönni az eddigi voteokat és kommenteket. Igyekeztem minél izgalmasabbra megírni ezt a részt.
Ha tetszett írjatok meg commentben. Mindenkinek szép napot/estét kívánok 💟💟
VOUS LISEZ
My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATT
AléatoireEgy koreai lány, ki new Yorkból vissza költözik Szöulba, hogy ott mehessen főiskolára. Ám ez még nem minden. Egy olyan személlyel fog együtt lakni, kit már kicsi kora óta nem látott. #7 in véletlen [2018.03.26] #9 in véletlen [2018.03.22] #Ha nem t...