Lisie szemszöge
Miközben ültünk a kocsiban,és a kórház fele tartottunk, próbáltuk Namjoont arról meggyőzni, hogy nem kell félnie a műtéttől, amit az orrán végeznek el. Szegény Namjoonnak orrsörény ferdülése van, és meg kell műteni. Ma lesz a műtéte, délután kettőkor, mi pedig úgy döntöttünk, hogy addig megvárjuk.
-Ne aggódj Hyung, végig altatásban leszel. -próbált egy kis lelket önteni ChimChim a mi leaderünkbe.
-És majd utána hozunk neked fagyiit~!-tapsikolta Tae.
-Taehyung, fagyit mandula műtét után szoktak enni, nem orr műtét után. -tájékoztatta a kis Alienünket Jungkook.
-Nézzétek srácok, Köszönöm hogy próbáltok segíteni, meg nyugtatgatni, de ezzel méginkább beparázok. -fordult hátra hozzánk Namjoon. Mi csak együttérzően bólintottunk egyet, majd inkább felhagytunk ezzel a "öntsünk lelket Namjoonba" projekttel.
-Hogy hívják a hülye Japánt? -kérdezte Hobi, a nagy csönd közepette. Furcsa, hogy Hobi akar viccet mesélni, mert ez inkább Jinre jellemző. Inkább ő az a humor Herold típus.
-Uu hogy??? -kérdezte kíváncsian Taehyung. Na erre már miis fel figyeltünk, hogy milyen eget rengető poén lesz a vége.
-Hát Iku Nuku!! -röhögte el a mondandóját Hobi, mire Jin a volán mögül elkezdett ablak törlőhöz hasonlóan nevetni. Jinen, és Hobin kívül senki más nem nevetett. Őszintén? Nem is csodálom. Nem volt rossz, de hallottam már jobbat is.
A köztünk húzódó síri csendet Yoongi törte meg.
-Lejártabb vagy, mint az otthoni tejünk hülye gyerek. -szólalt meg hátunk mögül a swag Suga. Nos ismét nem csalódtam Yoongiban. Ugyan ritkán csatlakozik be az ilyes fajta beszélgetésekbe, ám ha meg is szólal, tuti valami csípős beszólással oltja be áldozatát.Nemsokkal később megérkeztünk a kórházba. Miután Jin leparkolt, Namjoon elővette a csomagtartóból a táskáját, majd miután be zárta Jinnie a kocsit, el is indultunk.
Belépvén a kórház ajtaján egyből az a tipikus gyógyszer szag csapta meg mindnyájunk orrát. Ezen kívül rengeteg orvos, és nővér rohangált egyik kórteremből a másikba. Oda sétáltunk a recepciós pulthoz, ahol egy középkorú nő mosolygott ránk.
-Jónapot kívánok. Miben segíthetek? -kérdezte, mire Nam előlépett közülünk, majd elővéve a beutaló lapját a nő orra alá helyezte. -Áh szóval ön lenne Kim Namjoon, az orrsörény ferdüléses. Kérem jöjjön utánam máris mutatom melyik lesz az ön szobája. -állt fel eddigi gurulós székéből a nő, majd elindult, Namjoon pedig követte.
Mi addig leültünk sorban az előtérben, és vártuk, hogy vissza térjen köreinkbe Namjoon.
Ám ekkor oda jött hozzánk két rendőr.Vajon mit keresnek itt?
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATT
DiversosEgy koreai lány, ki new Yorkból vissza költözik Szöulba, hogy ott mehessen főiskolára. Ám ez még nem minden. Egy olyan személlyel fog együtt lakni, kit már kicsi kora óta nem látott. #7 in véletlen [2018.03.26] #9 in véletlen [2018.03.22] #Ha nem t...