6.

3.1K 189 38
                                    

Jungkook pov.

Vacsora után tábortüzet gyújtottunk és köré telepedve kezdtünk el beszélgetni. Szép hűvös nyári esténk volt, és az eget csillagok milliárdjai borították be ezzel mégszebbé varázsolva ezt a gyönyörű nyári éjszakát.

-

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


-..És akkor megfogta a lányt, behúzta a lábánál fogva a bokrok közé és.... -fejezte volna be Suga a rémtörténetet ha nem mozdul meg valami rohadt hangosan a bokorból. Mindannyian a zaj irányába kaptuk a fejünket ijedten, míg mellettem Hoseok a karomat szorította meg.

-M.. Mi volt ez..? -remegett meg a hangja Jiminnek.

-Szerintem csak egy szarvas.. -rántotta meg a vállát lezserül Jin.

-Az nem ad ki ilyen hangot.- ellenkezett Taehyung, fejét csóválva.

-Istenem... -állt fel Lisie majd kezébe vett egy hosszú botot és ahhoz a bokorhoz ment ahonnan a hang jött. Mindenki csak ijedten nézte hogy mit csinál Lisie. Bevallom énis aggódtam érte. Óvatosan oda lépkedett és megpiszkálta a bottal a bokrot. Ekkor egy nagyobb méretű róka ugrott elő a bokorból, egyenesen a lány mellett elrohanva. Egyet ijedtében felsikoltott, de aztán hamar meg is nyugodott. Hyuna szorosan Sugához bújt, míg Hoseok pedig az én kezemet szorongatta lilára.

-Ez fáj haver... -szisszentem fel, mivel nemcsak lilára szorította a kezem, hanem még belém is karmolt.

-Bocsi... -vakargatta kínosan a tarkóját mire hitetlenkedve a fejemet ráztam.

-Nah tessék.. A probléma meg van oldva.. -mondta büszkén Lisie, majd vissza telepedett Hyuna mellé és tovább folytattuk a beszélgetést.

Lisie pov.

-Na jó srácok, ideje lenne nyugovóra térni. Holnap nagy nap lesz, mivel elmegyünk egy kisebb vízeséshez, ami a táborunktól több mint 1 órányira van. Szóval nyomás csipet csapat.. -tapsikolt Namjoon, ezzel cselekvésre késztetve minket hogy álljunk fel a jó meleg tűz mellől és mint az ovisok, menjünk aludni.

-Jóéjt srácok.. -kiabálta utánunk Namjoon, aki Jinnel még ott maradt a tüzet eloltani.

Belépve a Jiminnel és Taehyunggal közös faházunkba, egyből levettem magamról a papucsom és egy hatalmas ásítás kíséretében mentem a szobámba.

- Jóéjt srácok! - köszöntem el tőlük, majd behajtottam az ajtóm, és átöltöztem egy laza nyári rövid pizsamába és bedőltem a viszonylag puha ágyba. Amint végre sikerült álomra hajtanom a fejem, abban a szent minutumban hallottam az ajtó csapódását. Egy kisebbet morogtam a paplanba, majd morcosan feltápászkodtam eddigi kényelmes fekvő helyemről , és elindultam az ajtó irányába, hogy megnézzem ki csapta be teljes izomból az ajtót.

-Én biztos hogy nem fogok ott aludni! - tiltakozott Hoseok hisztérikusan csapkodva.

-Mi történt??? -dörzsölgettem a szemeim egy ásítás kíséretében.

My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang