1.

9.9K 328 114
                                    



Reggel az ébresztőm hangjára keltem. Gyorsan kipattantam az ágyamból és rohantam a fürdő szobába lezuhanyozni meg hajat mosni. Kedvenc barackos tusfürdőmmel letusoltam, és hajamat is alaposan megmostam majd kiöblítettem. Mikor ezekkel készen voltam gyorsan mentem fel öltözni,így kilépve a zuhany kabinból,magamra csavrtam egy lila törölközőt és mentem is a szobámba. Választásom egy sima kivágott térdű farmerra, egy bővített fehér pólóra és egy sima fehér cipőre esett. Gyorsan kivasaltam derékig érő szőke hajam, tettem magamra egy kis szempilla spirált és fújtam magamra egy kis parfümöt, és már készen is voltam. Gyorsan lementem reggelizni. Leérve a konyhába egy kis tányéron megpillantottam a frissen sült palacsintákat, mellé pedig ki volt készítve eper lekvár. Kettőt hármat megettem, majd miután készen lettem betettem a tányért a mosogatóba és mentem fogat mosni és miután készen lettem, anyu kivitt a csomagjaimmal együtt a repülő térre.

---------

-Nagyon vigyázz magadra kincsem, szeretlek-mondta anyu miközben szorosan magához ölelt.

-Rendben anya és énis téged. -mondtam miközben egy könnycsepp gördült le az orcámról. Utoljára még szorosan megöleltem anyukámat és nyomtam egy jó nagy puszit az arcára.

El búcsúztam anyától, apának már tegnap vissza kellett mennie Bostonba dolgozni, így tőle már tegnap elbúcsúztam. Majd cuccaimmat leadva mentem hogy le ne késsem a gépem. Mivel több mint 10 óra az út így bedugtam a fülhallgatómat a telefonomba majd elkezdtem zenét hallgatni, később pedig elnyomott az álom....
Egy gyerek hangos üvöltés3re keltem fel. Párat álmosan pislogva néztem meg hogy honnan ered a zaj forrása. Mint kiderült az előttem ülő kis gyerek azért kezdett el sírni, mivel az anyukája nem adta oda neki a tabletjét.. Pff... Ezeknek a mai kisgyerekeknek ebből áll az egész napjuk. Mit sem törődve vele nyújtózkodtam egyet, majd fülesemet vissza dugva a fülembe szunyókáltam tovább.

~pár órával később~

Arra keltem fel hogy a pilóta szól a többi utasnak hogy hamarosan megkezdjük a leszállást és mindenki csatolja be magát. Őszintén? Félek. Vagyis inkább izgulok.. Lehet nem mondtam de vele fogok lakni, mivel anyuék csak úgy engedtek ide ki dél koreába, ha valamelyik ismerősünknél lakom. Az a valaki Jungkook lett. Ezekkel a gondolatokkal a fejemben igyekeztem magam megnyugtatni arról hogy csak én reagálom túl ezt a helyzetet és hogy majd hamar megszokjuk ennyi év után újra a másik jelenlétét.

Most itt vagyok a két bőröndömmel a repülő téren és keresem Jungookot, de sehol sem találom. Hatalmas a tömeg és a legtöbb srác ugyanakkora magas mint jungkook. Erre itt vagyok én a 170 centiméteremmel. Jó nem azt mondom. Az se túl kicsi de jobb lenne kicsivel magasabban lenni. Komolyan mondom csinálnom kellett volna egy táblát azzal a felirattal hogy "Jeon Jungkookot keresem". Amint ezt végig futattam az agyamban egy jót mosolyogtam. Örülök hogy ennyi év után újból találkozunk. Sőt mi több lakótásrak leszünk és egy suliba fogunk járni.

Mikor kezdtem volna feladni a keresését épp indultam volna, a reptéren lévő egyik kávézóba ám ekkor megpillantottam egy magas fekete hajú srácot nyuszi fogakkal. Fehér pólóban volt,egy sapkával a fején, egy laza nadrággal és bakanccsal. Egyből felismertem. Tényleg Ő az. Hogy megváltozott. Sokkal férfiasabb kinézete lett. Vállai szélesedtek, lábai hosszabbak és izmosabbak lettek. De az arca.. Az ugyan olyan volt mint régen.. Ugyanolyan angyali termszetű. Egyből felcsillantak a szemeim. Gyorsan oda is siettem hozzá,majd félénken,könnyeimmel küszködve megszólítottam.

-Tényleg te vagy az? -kérdeztem könnyes szemekkel.

-Elnézést hölgyem de Ön kicsoda? -kérdezte meglepetten.

My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATTOnde histórias criam vida. Descubra agora