15.

2.8K 166 73
                                    

Lisie pov.

-Uu most megint csinááld!!-tapsikoltam az ágyamon ülve,miközben kérleltem RiRint hogy újra mutassa meg hogyan tud híd alakzatba lemenni. Nagyon hajlékony lány az egyszer biztos! Apropó! Majdnem elfelejtettem említeni,hogy időközben megérkezett az ágyam is,amit a szerelő össze is szerelt pikk-pakk.

-Woh..álá..-nyögte ki nagy nehezen,mire elkuncogtam magam.

-Nagyon ügyi vagy Unnie!!-tapsikoltam,ám ezzel egy időben szívgörcsöt is kaptam,mikor hirtelen megállás nélkül kezdett el szüntelenül pittyegni a telefonom.
Elvéve az éjjeli szekrényemről a készüléket,rögtön meg is néztem ki a jó isten lehet ilyenkor.

 Elvéve az éjjeli szekrényemről a készüléket,rögtön meg is néztem ki a jó isten lehet ilyenkor

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A fejemet fogva olvastam hogy ezek a tökkel ütöttek mit irogatnak a csoportba

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A fejemet fogva olvastam hogy ezek a tökkel ütöttek mit irogatnak a csoportba. Istenem.
Miután jól kinevettem magam,letettem a telefont,és RiRin felé fordultam,aki az ágy végében állt.

-Mi a baj Unnie??-kérdeztem.

-Jah semmi,csak tök vicces volt nézni azt hogy magadban röhögsz..-vallotta be,a mondat végét elkuncogva.

-Nem eszünk valamit?-kérdeztem,miközben feltápászkodtam az ágyról.

-Benne vagyok!! Uu együüünk....meleg szendvicset!!-tapsikolta nagy lelkesedéssel.

-Az finooom!!-tapsikoltam énis,azzal egy ezer wattos mosoly kíséretében meg indultunk a konyha fele,hol addigra már a fiúk sem voltak ott.
RiRin elkezdte szeletelni a kenyeret,míg én a sajtot vettem elő a hűtőből.

Szépen elővettem egy kis tálat a szekrényből,majd elővéve a reszelőt kezdtem el a sajtot reszelni.
Már félig megvoltam,mikor Jungkook jött le az emeletről,még mindig félpucéran. Istenem ez a gyerek..

-Sziasztok lányok. Mi jót csináltok??-kérdezte érdeklődve,mire rávezettem a tekintetem,de mire bármit is mondhattam volna,RiRin válaszolt helyettem.:

-Melegszendvicset!!-adta az egyszerű választ,majd vissza fordult a pulthoz,és vágta tovább a kenyeret.
Kookie elsétált mögöttem és ment volna a szekrényhez,ám amint meglátta hogy sajtot reszelek,mint egy ötéves bele nyúlt,és egy kis sipetnyit egyenesen a szájába tett.

-Héj! Az a szendvicsre lesz!!-csaptam játékosan mellkasára.

-Jójó na! Értettem főnök asszony!!-nevette,majd odasétált a szekrényhez,amiből elővette a popcornt,majd félve a mikróba tette,és messze állt tőle.
Nos igen. Tudni illik Jungkook igencsak fél a mikróktól,mivel bármikor felrobbanhat.
Na de vissza térve a valóságba..Miután Jungkook kiöntötte egy nagy piros tálba a popcornt,már ment is volna fel az emeletre,ám az ajtóban megtorpant.

-Lányok. Nem lenne kedvetek jönni filmezni? A Deadpoolt nézzük..-vigyorogta.

-Ahm mi igazából..-mondtam volna, ha drága unniem nem vág közbe megint..-De mindjárt megyünk!!-adta az egyszerű választ.

-Oksi..-vonta meg a vállát,majd ment is fel az emeletre.
Miután meggyőződtem róla,hogy Jungkook fel ért az emeletre,kissé piroskás arccal RiRin felé fordultam.

-Ezt most miért kellett???-kérdeztem durcásan.

-Ugyan,látom hogy odáig vagy érte..csak rád kell nézni..-kuncogta.
Erre a mondatára az eddig piroskás arcom már-már versenyezhetett volna egy stop tábla színével is.
-Na látod..mikor róla van szó,vagy akárcsak ha hozzád szól,szemeid úgy ragyognak mint a gyémánt..-magyarázta.

-Aish..-csak ennyit tudtam mondani,majd inkább a meleg szendicsekre fókuszáltam.

\\Time Skip\\

Miután készen lettek a meleg szendvicsek,és elfogyasztottuk,csináltunk kakaót,és mivel voltunk olyan tündér bogyók,így a srácoknak is csináltunk.

RiRinnél volt három bögre,míg nálam is ugyanannyi.
Nagynehezen de be kopogtunk,majd be mentünk.

-Sziasztok skacok. Csináltunk nektek kakaót..-suttogtam,majd míg RiRin Jiminnek és Taenak adta oda a forró italát,én addig odaadtam Hobinak,majd a másikat is egyenesen Kookie kezébe adtam oda.
Nyúlt is volna érte,ám ekkor teljes testsúlyával megbillent,ezzel rám esve,és magunkra borítva mindkettőnk italát.

-Oh basszus...-mondtam,miután megéreztem az inni valót a fehér pólómon át ázni.

-Ugh..b..bocsi..-tápászkodott fel rólam,miközben Taehyung leállította a filmet,RiRin pedig felkapcsolta a villanyt.
Amint némi fény lett a szobában,megpillanthattam a pólóm,mely alól totál átlátszott fekete melltartóm. Zavaromban eltakartam gyorsan,majd felültem az ágyban,és a szobám fele vettem az irányt.

Jungkook POV*

Egyre néztem Lisie távolodó alakját,ahogy ki siet a szobámból egyenesen a sajátjába. Mi tagadás,énis ragadtam a kakaótól rendesen. Az egész felső testemet beborította az ital.

-Ahm haver..Nem akarsz elmenni zuhanyozni??-kérdezte Hobi,mire észbe kapva vettem elő egy boxert és egy sima fehér pólót a szekrényemből,és mentem is a fürdőszobába.
Ám mikor elhaladtam Lisie szobája előtt,az ajtaja résnyire ki volt nyitva,igy észrevétlenül bekukucskáltam rajta. Na de ne tessék rosszra gondolni..

Az átázott ruhái a földön hevertek,és egy törölköző volt magára csavarva.
Ám a puha vörös anyag nem fedte be teljesen vékonyka testét,így rá láthattam meztelen hátára,mely egészen a feneke kezdetéig kilátszott. Gyönyörű látvány volt...

Észbe kapva megráztam a fejem,s inkább mentem a fürdőbe,hol magamra zárva az ajtót álltam be a zuhany alá,hogy lemossam magamról a ragacsos inni való maradványait.
Öt perc elteltével végeztem is,így kiszállván a zuhany kabinból megtörölköztem,és magamra vettem az immáron tiszta ruháim.

Miután készen lettem,vissza mentem a szobába,hol az a látvány fogadott,hogy az ágyamról a cuccok teljesen eltűntek és a matrac sincs a helyén.

-Najó. Melyikőtök csórta el a cuccaim???-kérdeztem a társaságtól,kik kérdőn néztek rám.

-Nyugi Kookie. Míg fürödtél Lisie segítségével az átázott ágyneműdet és matrac huzatod levittük a szennyes tartóba,míg a matracot kitettük a teraszra száradni..-magyarázta Hobi.
Egy bólintással jeleztem,hogy vettem az adást,majd miután Lisie is vissza tért közénk,kényelmesen elhelyezkedtünk és folytattuk a filmet.

My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang