Nos drágáim ezzel el is érkeztünk az utolsó részhez. Az epilógus is hamarosan felekerül, s majd külön egy poszt amiben köszönet nyilvánítások lesznek.
Figyelmeztetés! Ha nem bírod az ilyesfajta tartalmat kérlek ne olvasd tovább!
Jó szórakozást kívánok! 😊*Lisie szemszöge*
Hazaérvén amint beértünk a lakásba, Jungkook hevesen esett puha ajkaimnak. Csókja sokkal másabb volt mint a kocsiban, ám veszettül izgató. Neki nyomott a falnak, én pedig sötét tincseit megmarkolva húztam le magamhkz ezzel elmélyítetve csókunkat. Gyomrom görcsbe rándult, amint bele gondoltam hogy voltaképp most mi mit is készülünk csinálni, ám már rég túl léptük azt a határt ahol a józan ész diktál.
A csillagok közt éreztem magam már most, ám nem tudtam mi vár rám addig, míg meg nem éreztem Jungkook hideg ujjait pólóm alá becsusszanni. Jóleső borzongás futott végig gerincem mentén, és bele mordulva a csókba löktem el magamtól. Lihegve, s össze ráncolt homlokkal meredt rám, hogy mégis mi a francot csinálok.
-Ehlőbbh juhssunk ehl ah.. Szhobáigh. -lihegtem, mire partnerem diadal ittasan elmosolyodott majd lerúgta magáról a cipőt, s az ölébe kapott. Ekkor ismét ajkaimra mart és tüzesen elkezdte azt marcangolni. Nyelve már bejutást sem kért számba, egyszerűen át tolta s nyelvemmel kezdett el közös párbajt vívni. Jungkook elnyújtott léptekkel haladt a szobája fele, ám elengedhetetlen volt, hogy út közben ne verjünk le ezt-azt. Jelzem hogy áldozatul esett két váza, és egy pohár, ám mi nem törődtünk vele.Jungkook Jackie Chant megszégyenítő módon rúgta be a szóba ajtaját, majd belépvén az ágya felé sétált velem. A csókunkat már percek óta folytattuk, mikor azonban sajnos levegő hiányában elszakadtunk egymástól. Kuksi elkezdte az oldalamat cirógatni, miközben férfiasan mély hangján elkezdett a fülembe duruzsolni.
-Ahnnyira szheretlekh Lhishie! -jelentette ki, majd egy puha csókot nyomott nyakhajlatomba, melynek hatására egy apróbb nyögés hagyta el megtépázott ajkaimat. Ám amint kicsúszott ez a kisebb nyögés, kezeimet számra tapasztottam, hogy ne tudjon több ilyen hang kijönni telt ajkaimon. Balszerencsémre azonban Jungkook ezt észre vette, mivel egyik kezével elvette szám elől kezeim, majd elmosolyodott.
-Ne fogd vissza a hangod jagi-ah!Ezt a hangot szeretném tőled hallani egész este. -nyalta meg alsó ajkát, mire egy hirtelen ötlettől vezérelve egyik kezemet végig simítottam merev férfiasságán. Ettől a cselekedetemtől élvezetteljesen felnyögött.
-Ahhh! -bicsaklott hátra feje. Olyan hívogató volt a nyaka, hogy magam sem tudom hogy hogyan szorult belém ennyi bátorság, de számat nyakára tapasztottam s elkezdtem finoman, majd fokozatosan egyre durvábban csókolgatni, szívni, harapni.-Teh khis vhámphír ahh.. -nyögte Jungkook, majd az ágyhoz sétált velem, hol finoman letett a puha paplanok közé s fölém kerekedve kezdeményezett egy újabb csók csatát. Ösztönből cselekedve apró kezeimet pólója alá vezettem, így kitapinthattam forró kockáit.
*Jungkook szemszöge*
Egyre inkább kezdtem elveszteni eszemet Lisie őrjítően édes s egyben finom csókjai hatására. A délebbi tájakon sem volt másképp a helyzet, hisz ha akármennyire takartam volna, akkor se tudtam volna elrejteni merevedésem, mely emiatt a gyönyörű angyal miatt volt, kit oly annyira kívántam. Ezzel egy álmom vált valóra. Nem kellettek ahhoz rózsák, vagy szerelmes versek, hogy tisztázódjanak Lisie iránt az érzéseim. Csupán egy csók kellett, amit viszonzott is, s ebből rögtön tudtam, hogy ez a szerelem két oldalú.
Lisie fölé kerekedve csókoltam puha rózsavörös ajakit, s kicsit meg is haraptam, melytől egy nyögés hagyta el telt ajkait. Ujjait pólóm alá vezette hol forró kockáimat kezdte el simogatni. Bele mosolyogtam csókunkba, majd elszakadtam tőle ezzel ajkaink közt egy nyál csíkot hagyva.
-Mhit cshináhlsz? -kérdezte, ám mikor meglátta hogy elkezdem felfelé húzni pólómat, kislányosan zavarba jött, s orcája elé tette kezeit. Elkuncogtam magam, majd vissza hajoltam fölé, s kezeit mellkasomra helyeztem, pont a szívemhez, mely hevesen vert már annak a gondolatától is, hogy ezzel a csodás lánnyal veszíthetem el a szüzességem.
-Érzed mennyire ver a szívem Lisie? Ezt mind te váltod ki belőlem. Veled teljes mértékben boldognak érzem magam. -vallottam be neki érzéseim, majd két apró kezére adtam egy puha csókot, s két kezemmel megragadtam pulcsijának alját. -Most te jössz Lisie. -mosolyogtam rá biztatóan, mire nyelt egy nagyot, a kezeit fel emelte, hogy könnyebben eltudjam róla távolítani a zavaró ruhadarabot. Sikeresen levettem róla, majd valahova magam mögé elhajítottam az anyagot. Amint szemeim elé tárult csipkés melltartóba bújtatott, s telt gömbölyű melle, megnyalva felső ajkamat hajoltam le hozzájuk s nedves puszikkal kezdtem el őket beborítani. Ekkor Lisie erőteljesen felnyögött, s aprócska kezeivel sötét tincseim közé túrt, ezzel még közelebb nyomva fejem telt kebleihez.
-Ahh Jhungkhook mhéégh! -kérlelt,ám ahelyett hogy melleit szívtam volna tovább, háta mögé nyúltam s fürge ujjaimnak köszönhetően hamar kicsatoltam Lisie melltartóját. Szépen lassan kezdtem eltávolítani róla melltartóját, s közben végig reakcióját figyeltem. Mint ahogy azt vártam, enyhén elpirult, s mélyen szemeimbe nézett. Mikor már teljesen lekerült róla a zavaró darab, szemeim elé tárult fedetlen, s formás melle teljes egészében minden zavaró ruhadarab nélkül. Nyelnem kellett egyet a látványra, s még pislogni is elfelejtettem abban a pillanatban. Olyan gyönyörű.
ESTÁS LEYENDO
My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATT
De TodoEgy koreai lány, ki new Yorkból vissza költözik Szöulba, hogy ott mehessen főiskolára. Ám ez még nem minden. Egy olyan személlyel fog együtt lakni, kit már kicsi kora óta nem látott. #7 in véletlen [2018.03.26] #9 in véletlen [2018.03.22] #Ha nem t...