17.

2.4K 167 22
                                    

Most kicsit ugrunk az időben, így főszereplő emberkéinknek már elkezdődött a suli.

Jungkook pov.

-Szerinted az irodalom tanárnőnek itt is olyan nagy krumpli orra lesz, mint tavaly a gimiben?? -kérdezte Taehyung,miközben sétáltunk az osztály termünk fele. Jimin, Taehyung Lisie és én kerültünk a B osztályba, míg, a többiek kettővel felettünk járnak az A osztályba.
Amint beértünk, helyet foglaltam Taehyung mellet. Jimin pedig Lisie mellé ült az utolsó előtti padba, az ablak felőli padsorban. Mi taehyunggal, az ajtó felőli padsorban ültünk az utolsó padban. Kényelmesen helyet foglaltunk, majd mikor fordultam volna drága pad társamhoz, a csengő jelezte, hogy elkezdődött az óra.

Pillanatokkal a csengő után, egy igencsak fiatal, gyönyörű idomokkal megáldott rövid fekete hajú nő lépett be az osztályba.

-Jó reggelt gyerekek. Én vagyok az osztály főnökötök. A nevem Mrs HaeBin. -mutatkozott be a nő.

-Jó reggelt Mrs Bin. -köszönt az osztály egy emberként.

-Ma négy osztály főnöki óra lesz megtartva, no meg persze kiosztom az óra rendet is, aztán pedig szabadok vagytok. -mosolygott a nő. Ekkor a semmiből megrezzent a telefonom, melytől kisebb szívrohamot is kaptam, majd figyelve a tanárra elő vettem, hogy megnézzem ki írt.

Miután Chim elküldte az üzenetet, röhögésemet vissza tartva néztem rá, aki ezt észre is vehette, mivel szúrós szemekkel nézett rám

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Miután Chim elküldte az üzenetet, röhögésemet vissza tartva néztem rá, aki ezt észre is vehette, mivel szúrós szemekkel nézett rám.

-Meg öllek! -tátogta,majd vissza fordult előre a tanár nő fele.

Ezek után az ofő elmesélte, hogy év közben egy csomó tanulmányi, illetve sima osztály kirándulásra is fogunk menni. Mondanom sem kell, hogy az osztály egy emberként kezdett el a mellette lévővel beszélgetni a hír hallatán. Engem nem annyira hatott meg, és amint láttam Taehyungot a tudat se zavarta, hogy suliba van, mivel előre bicsaklott fejjel aludt nyált csorgatva.

-..Az első ilyen kirándulás októberben lesz, mikor elmegyünk szöul összes emlék szobrához, s műemlékéhez. Erről majd tájékoztatót is fogtok kapni. -magyarázta a tanár. -Na de most irány szünetre. -amint kimondta, egyből meg is szólalt a csengő, s csordaként kivonulva a helyiségből ment mindenki a maga dolgára. Egy pillanatra mikor hátra néztem, láttam hogy Lisie RiRinnel beszélget, így nem akartam őket zavarni. Inkább Jiminnel és a fél kómában lévő Taeval mentem ki az udvarra.

Mit ne mondjak, ez a suli kétszer akkora, mint az előző volt. Könnyen el lehet tévedni, ha nem figyel az ember. Amint ki értünk, egyből meg pillantottuk a többieket, így egyből oda mentünk hozzájuk.

-Szasztok sckacok. -köszönt Hobi amint meglátott minket.

-Sziasztok.-köszönt Chimchim.

-Ti kit kaptatok osztály főnöknek?? -kérdezte érdeklődve Jin.

-Jaj már csak a gondolatától is kiráz a hideg.. -borzongott meg Hobi.

-Valami mumifikálódott vén asszonyt. Van egy szemölcs a homloka közepén, ami konkrétan a harmadik szeme is. -magyarázta Yoongi.

-Pfuj.. -borzongtam meg.

-Héj fiacskáim. -jött oda hozzánk az imént  yoongiék által említett tanár. -Mit rófláltok itt a lányok körül?? -kérdezte. Nem is vagyunk lányok közelébe. Egy darab lány nincs az udvaron se. Ez a nő bolond.

-Elnézést, de mi nem legyeskedünk lányok körül, mivel itt jelen pillanatban nincs is egy darab lány se. -magyarázta Namjoon.

-Szóval azt hiszitek hogy halucinálok?  Mars mindannyian az igazgatóhoz!

-Megy a halál! -förmedt rá arra a banyára Yoongi, majd lazán elsétált onnan. Példáját mi is követtük. Hátat fordítva hagytuk ott azt a vén boszorkát, s indultunk vissza végig szenvedni mind azt a hátralévő 3 órát, ami a mai napból még hátra maradt.

My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang