Jungkook pov.
-Nem Lisie nem fogunk egy kutyát tartani.-adtam az egyszerű választ,miközben sütöttem a palacsintát.
-és esetleg egy cicát??-kérdezte Lisie a széken ugrándozva.
-Nem.
-Esetleg egy hörcsög??-kérdezte reménnyel teli hangon,mire hátra fordultam,hogy egyenesen a szemébe tudjak nézni.
-Nézd Lisie. Nem fogunk sem kutyát,sem cicát,sem hörcsögöt,sem papagájt,sem oroszlánt,sem unikornist és más egyéb állatot tartani.-közöltem vele,majd vissza fordultam a palacsintákhoz.
-Oh..-mondta,és Lisiet ismerve tuti most azon gondolkodik,hogy hogyan győzhetne meg.
-Egyébként ma érkezik meg az ágyad a szobába. -mondtam mosolyogva a lányra nézve,mire ő csak elvigyorodott.
Nos igen. Megmutattam Lisienek a félkész szobáját még tegnap,és nagyon tetszett neki. A szekrény már össze van szerelve és az íróasztal is a helyén van. A falak szépen ki vannak festve. A függöny is a helyén van. Márcsak az ágyat kell össze szerelni és Lisie költözhet is be az új szobájába,én meg vissza kapom a sajátomat.Nem mintha bánnám,hogy Lisie az én ágyamban alszik...
Miután meg reggeliztünk,elpakoltunk majd már Lisie ment is fel a szobájába,én meg lent maradtam a nappaliban,mivel bármikor meg érkezhet az ágy.
Ám ekkor rám írt taehyung.
Na nem. Ez így nagyon nem lesz jó.
Mégis mit tehetnék? Aishh...Bátran kijelenthetem hogy én Jeon Jungkook bele szerettem Min Lisába a legjobb barátomba, és féltékeny vagyok Kim Taehyungra,akinek van bátorsága el hívni randira azt a lányt akiért már régóta odavagyok.
Már régebben elszerettem volna mondani Lisienek,hogy én sokkal többet érzek iránta,mint barát,de féltem,hogy vissza utasít,s hogy ez által megromlik a kapcsolatunk is,azt pedig nagyon nem szerettem volna.Idegesen oda dobtam az asztalra a telefonom,és csak meredtem magam elé. Igen kiborultam. Bántott hogy Taehyung elakarja hívni randira az én Lisiemet. Hátra döltem a kanapén,és gondolkodtam hogy mi tévő legyek.
Ám ekkor csengettek. Mire álltam volna föl,hogy nyissam az ajtót,hirtelen Lisie pattant oda a bejárati ajtóhoz.
-Szia Taehyung...-köszönt Lisie mosolyogva Taenak,majd beljebb invitálta.
-Szia Taehyung. Hát te??-kérdeztem homlok ráncolva.
-Szia Kookie. Nem írtál vissza és aggódtam,hogy valami bajod esett..-nézett komolyan a szemeimbe.
-Jah igen am..-..most mit mondhatnék?..-lemerült a telefonom és most akartam töltőre rakni..-kamuztam. Jesszusom Jungkook. Ennél bénább indokot nem tudtál volna kitalálni?
-Meg érkezett már az ágyam??-kérdezte kíváncsian Lisie,miközben mosolyogva felnézett rám.
-Sajnos még ne..-mondtam volna,ám megint csengettek.
-Juhuuu végre..-tapsikolt Lisie,és szószerint kitépte az ajtót,ám még mindig nem a futár volt az,hanem egy hevesen vitázó Hobi és Jimin.
Észre sem vették Lisiet annyira veszekedtek.
-.....én mondtam hogy azt nem úgy kellett volna...-mondta durcásan Hobi.
-De ha egyszer rá volt írva,hogy úgy kell??-akadt ki Chim.
-Héj srácok. Mi a baj??-kérdeztem.
-Hát ez...-vette le a a baseball sapkáját Hobi,így mindhárman megpillanthattuk a rikító zöld hajkoronáját.
-Te jóságos szűz mária..-akadt ki Lisie.
-Hol a szentelt víz??-nézett körbe Taehyung.
-Mondtam már hogy sajnálom..-biggyesztette le a száját Chimchim.
-Hogy lett zöld a hajad??-kérdeztem Hobit.
-Hát...úgy gondoltam kipróbálom milyen a melíros zöld-fekete haj,és megkértem chimet hogy csinálja meg nekem,és ez lett belőle...-nevette kínosan,majd vissza vette a sapkáját.
-Oh God..-csaptam homlokon magam.
-Figyi Lisie..-hallottam meg Tae hangját,mire mindhárman rájuk kaptuk a tekintetünk..-nem lenne kedved most eljönni velem valahova??-kérdezte,mire Lisie elmosolyodott.
-De nagyon szívesen..-tapsikolt mint egy 5 éves.
-Szupi..-vigyorgott Taehyung,nekem pedig az egész lényem megfeszült.
Kb úgy nézhettem ki mint aki bármelyik pillanatban ráugorhat szegény srácra.Nem kellett tíz perc,míg Lisie gyönyörűen felöltözve jelent meg a lépcsőn. Hosszú szőke haja ki volt vasalva.
Kék ingje ízlésesen be volt tűrve hófehér nadrágjába,és még egy lehelletnyi sminket is magára tett.
-Wow Lisie..-mérte végig Taehyung a lányt..-eszméletlen jól nézel ki!!-jelentette ki,mire Lisie pironkodva lesütötte a szemeit.
-Köszi..-pásztázta a földet.
Najó lépnem kell valamit.
Nem gondolkodtam,csak cselekedtem.Megfogtam Lisie csuklóját,és körbe forgattam,miközben alaposan szemügyre vettem az öltözékét.
-Az én Lisiem!!-öleltem meg mosolyogva,és legszívesebben bezártam volna egy szobába,hogy ne tudjon elmenni Taehyunggal.
-K..köszi..-dadogta. Na ezt már szeretem. Igenis zavarba tudom hozni. Még jobban mint Tae.
-Na akkor mi léptünk. Majd jövünk..-jelentette ki Taehyung vigyorogva,ám finoman vissza rántottam a karjánál fogva és a fülébe súgtam.
-Ha egy haja szála is meg görbül..neked annyi..értve vagyok??-kérdeztem,mire Taehyung ijedten bólogatni kezdett,majd el is indultak.
Valamit nagyon gyorsan kikéne találnom,különben Lisie beleszeret Taehyungba,azt pedig nagyon nem szeretném...
KAMU SEDANG MEMBACA
My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATT
AcakEgy koreai lány, ki new Yorkból vissza költözik Szöulba, hogy ott mehessen főiskolára. Ám ez még nem minden. Egy olyan személlyel fog együtt lakni, kit már kicsi kora óta nem látott. #7 in véletlen [2018.03.26] #9 in véletlen [2018.03.22] #Ha nem t...