5.

3.1K 200 58
                                    

Lisie pov.

-Lisiee.. -pöckölte meg Hyuna az orrom hegyét. – Megérkeztünk gyere szállj ki. -mondta kedvesen mosolyogva drága barátnőm, majd ásítottam egyet, és kicsatoltam magam majd ki is szálltam a kocsiból. Ahogy kiszálltam megcsapott az a kellemes erdei friss levegő, melyből mélyeket szippantottam. Körbe néztem és mindenhol zöldes árnyalatokba bújtatott fákat és növényeket láttam.

Miután csomagjainkat kivettük, Jin bezárta a kocsit, majd indultunk is a szállásunkra

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Miután csomagjainkat kivettük, Jin bezárta a kocsit, majd indultunk is a szállásunkra. Négy kisebb méretű faház volt, szépen egymástól kisebb távolságra. Volt egy kisebb "udvar" szerű hely, ahol két nagy fa asztal volt padokkal. Továbbá volt egy kis betonnal kirakott rész, ahol tábor tüzet lehetett rakni. Ám hogy ne legyen vita, kő papír ollóval döntöttük el hogy ki kivel lesz egy faházban. Kemény öt perc kő papír ollózás után végre meg lett hogy ki kivel lesz. Namjoon lesz Hoseokkal, Hyuna Jinnel, Jungkook Sugával, míg Jimin és Taehyung velem lesznek.

-Rendben srácok akkor menjetek be a lakótársatokkal egy tetszőleges faházba, pakoljatok ki nyugodtan, aztán pontban fél négykor a faasztaloknál találkozunk, és igyekezzetek ne tönkre tenni semmit,vagy épp felgyújtani a házat. -mondta Namjoon, azzal mindenki elindult egy számára tetszőleges kis házikóhoz.

Mi a 19-es számú házat választottuk. Belépve azt láttam amire számítottam. Egy kisebb nappali szerű helység, majd egy-egy szoba és egy ki hajtható kanapé. Volt egy kisebb konyha, és fürdő szoba.

- Hol van a tévé?? -kérdezte kerek szemekkel Tae, alaposan körül nézve a helyiségben.

-Tudod TaeHyung, az emberek nem azért jönnek el ide hogy tévézzenek. -magyarázta Jimin.

-Nah akkor... -csaptam össze két apró kezem.. -ki hol alszik? -tettem fel a kérdést mire a két fiú az egy-egy szobára mutatott. Ezek szerint én alszom a kanapén. Jeej.

- Akkor én alszom a kanapén.. -mondtam és már pakoltam is volna, de ekkor Tae kivette a kezemből a cuccaim, és egyenesen az ő szobájába indult vele.

-Inkább alszok én a kanapén... -mondta kedvesen mosolyogva, mire csak meg öleltem. Félre értés ne essék, egyikükre se gondolok "úgy". Mindegyikükre bátyámként tekintek, ők pedig rám húgukként, így egyáltalán nem volt kínos se neki se nekem hogy megöleltem.

-Köszi Taehyung ez kedves tőled.. -köszöntem meg neki a kedves gesztusát, mire csak hümmögött egyet, majd becsukva maga után az ajtót kiment.

Kinyitottam a bőröndöm és átöltöztem egy számomra sokkal kényelmesebb öltözetbe.
Telefonomat kikapcsoltam, és elraktam a bőröndöm mélyére, hisz nem azért vagyunk itt hogy mindenki a telefonját nyomkodja. Az ideiglenes szobámba kinyitottam az ablakot hogy egy kis friss erdei oxigén áramolhasson be a szobába, ezzel még hangulatosabbá téve ezt az egész kempingezést. Rátámaszkodtam az ablak párkányra, és az előttem lévő erdőt néztem. Nem bírok betelni a látvánnyal. Ám ezt az idilli pillanatot Namjoon hangja szakította félbe.

-.......Mondtam már Jhope hogy az erdőben nem élnek unikornisok. -hallottam meg Nam ideges hangját.

-De hyuuung... Ha így állsz hozzá akkor sose fogunk találni egyet.. -bigyesztette le málna vörös ajkait Hobi.

-Istenem miért nem maradtunk otthon.. -mormogta az orra alatt Namjoon. Ezen csak felkuncogtam, majd becsuktam az ablakot és úgy gondoltam átnézek hyunáékhoz. Felkaptam magamra a papucsom, és szóltam a srácoknak hogy átmentem Hyunáékhoz. Ezt ők csak egy ok-kal díjazták majd baromkodtak tovább.

- Azt hiszem Hyunáék a 12-es számú házikóba mentek. - gondolkodtam hangosan. Miközben ezen agyaltam, már oda is értem a házikóhoz. Mit sem várva bekopogtattam, ám nem érkezett válasz, így halkan benyitottam. Mikor kinyitottam az ajtót, a ház kongott az ürességtől. Se Jin, se Hyuna nem volt a házban így kimentem és becsuktam magam után az ajtót, majd átmentem Jungkookékhoz. Bekopogtattam és egyből nyitódott is az ajtó.

-Lisiee- ölelt meg Jungkook. -Hát te?? -kérdezte, miután beljebb invitált a házba.

-Nem találtam Hyunáékat, így gondoltam megnézem nálatok, hogy hátha itt vannak-e. -meséltem.

-Háát az a helyzet, hogy itt nincsenek. Egyedül én vagyok itt és Suga hyung, bár ő a szobájában alszik.. -kuncogta halkan.

-Akkor segítesz megkeresni őket??? -kérdeztem izgatottan.

-Persze.. -mondta vigyorogva azzal magára kapott egy papucsot és indultunk is. Révén hogy nyár volt, így nem kellett melegen fel öltözni.

-Hova mentek srácok?? -jött ki álmosan a szobájából Suga.

-Megkeressük Hyunát és Jint, mivel nem találjuk őket.-adtam a rövid választ mire yoongi szemei kipattantak, és villám sebességgel kapott magára egy papucsot.

-Jövök veletek.. -jelentette ki. Így hárman indultunk el megkeresni Jinéket.

Negyed órája is volt már annak, hogy háromszor körbe jártuk a kis faházikóink környékét, ám nem találtuk őket. A nevüket kiabáltuk egyfolytában és lábnyomokat is kerestünk, de nem találtunk semmit.

-Mi van ha eltévedtek?? -aggodalmaskodtam, szemeimmel idegesen Jungkook és Yoongi közt cikázva.

-Remélem hamar elő kerülnek. Lassan sötétedik. - mondta Yoongi aggodalmas hangon. Ekkor hirtelen kacarászást hallottunk a hátunk mögül, így mind hárman megfordultunk a zaj forrása felé, és ekkor véltük felfedezni, hogy Jin és Hyuna fején egy-egy virág koszorúval sétálnak, miközben Hyuna kezében van egy csokor erdei virág. Mielőtt meg mozdulhattam volna, Yoongi szószerint leteperte Hyunát és szorosan megölelte és fordult vele egyet a levegőben.

Mi Jungkookkal csak lesokkolva áltunk, és próbáltuk feldolgozni, hogy Yoongi az imént önszántából futott.

Ami azt illeti Yoonginak már régóta tetszik Hyuna, és ezaz érzés kölcsönös is, ám egyikük se meri bevallani a másik iránt érzett szerelmüket.

-TI MÉGIS HOL A JÓ ISTENBEN VOLTATOK????! -jött oda Namjoon őrjóngve, amitől mind az öten megijedtünk.

-Namjoon, nyugi. Csak elmentünk Hyunával erdei sétára és a srácok aggódtak értünk... -védett be minket Jin.

-Jin, nem rátok vagyok mérges hanem erre a 3 jómadárra itt.. -mutatott ránk. -Mivan ha történik veletek valami vagy el tévedtek??  Tudjátok mekkora ez az erdő????!  És miért nem kérdeztétek meg hogy hol vannak Jinék. Mert talán ha meg kérdeztétek volna, akkor tudtam volna rá válaszolni, mivel nekem szóltak hogy elmennek.- fejezte be Nam, majd vett egy pár mély levegőt, hogy megnyugodjon.

-Sajnáljuk Nam.. -hajtottuk le mindhárman bűn bánóan a kobakunkat, mire csak egy halk kuncogást hallottunk.

-Nem haragszom csak máskor légyszi szóljatok ha elmentek csak így oké?? -kérdezte Joonie, megenyhült arckifejezéssel, mire mindhárman csak bólintottunk egyet, hogy megértettük. - Rendben akkor induljunk is vissza. A táborban már Hoseokék segítségével neki láttunk a vacsinak.- magyarázta Namjoon.

Csendben sétáltunk vissza a szállásunkra, ahol amint azt észre vettük, Jhope egy ronggyal csapkodja az húst, mely valamiért szószerint ég (?).

-Tejóég!!! -rohant oda Jin, majd sikeresen eloltotta a lángokat.. -Azt hiszem ezt most át is veszem.. -hesegette el onnan Jin Hobit, majd átvette a húsok sütését.

My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang