Lisie szemszöge
-Uh, I'ma fall in love, baby
You gon finna catch me
Uh, give you all of this, baby
Call me pretty and nasty- rappelte Jungkook azzal a csontvázzal együtt, aki az autó rádióban ment. Félre értés ne essék mint előadó semmi bajom sincsen Lisával, csak nem értem mit eszik rajta jungkook annyira. Most ez az új kedvenc zenéje és éjjel nappal ezt hallgatja/dúdolja és már kezd egy kicsit irritálni. Mivel a sulinkban lévő vizsgák miatt egy csomó óra elmarad, így be se kellett mennünk suliba. Jó kis tanév mi?
Jungkook kitalálta, hogy menjünk el egyet mozizni, amibe bele is mentem hisz miért is ne'? Addig is velem foglakozik, és nem azzal a csontvázzal..
Félig elfolyva az autó ülésben nyomkodtam a telefonom, miközben RiRinnel írogattam. Ők Jiminnel mentek el a Szerelmesek Éjszakájára, ami ma este hét órától kezdődik. Hál istennek nagyon jól kijönnek egymással és nagyon édes párt alkotnak. Miután vége lett a zenének, Jungkook lejjebb halkította a rádiót, majd elkezdett valamit magyarázni nekem, amit nem teljesen értettem mivel le volt engedve az ablak, és a kintről beszűrődő zaj miatt alig tudtam valamit leolvasni telt ajkairól.
-Mi.? -kaptam oda hirtelen tekintetem, mire Jungkook szemet forgatva felhúzta az ablakot, majd úgy kezdett el hozzám beszélni mint ha értelmi fogyatékos lennék.
-Mondom Mrs süket, remélem hoztál esernyőt! -jelenti ki mire le döbbenek. Minek ide esernyő??
-Kellett volna?? -kérdezek vissza, mire ki fújja a levegőt, majd jobb kezével megfogja orcámat és a szélvédő fele fordítja. Akkor veszem észre hogy az eget fekete felhők borítják, és hogy az eső is elkezdett szemerkélni nagy gömbölyded formában. Számmal 'O' alakot formálva nevettem fel kínosan, majd inkább az ablak irányába fordítottam tekintetem, hogy a mellettünk szélsebesen elsuhanó tájat kémlelhessem. Ekkor azonban egy tenyeret éreztem meg combomon, s egy ujjat mely kör körös mozdulatokkal simogatta az imént említett test részemet. Tekintetemet lassan a kéz tulajdonosára vezettem, aki kissé piroskás arccal az utat figyelte, ám hatalmas mancsa ugyanott pihegett. Zavaromban nem tudtam mást csinálni, mint pici kezemet az övére rakni. Láthatólag egészen meglepte a dolog, ám utána elégedetten elmosolyodott, s úgy vezetett tovább.Jungkook szemszöge
Végre! Sikerült megtennem az első lépést! Majd én megmutatom mindenkinek, hogy nem egy kis házi nyuszi vagyok, aki hagyja hogy álmai lányát elvegyék előle. Szerencsémre az utóbbi időben Taehyung nem annyira próbálkozott Lisienél amitől mintha kissé több bátorítást kaptam volna. Meg akarom mutatni hogy igen is van vér a pucámban! Most, hogy megtettem az első lépést úgy érzem közelebb kerültem Lisiehez. Ez nem csak vonzalom, egy személy iránt. Ez szerelem. Kisgyermek korom óta ismerem. Ezalatt az idő alatt teljesen kiismertem a lány minden tulajdonságát és szokását. Örömmel fogadtam, mikor Lisie apró mancsait az én kezemre helyezte, ám láttam hogy közben mennyire zavarban van. Ezen csak jót vigyorogtam,majd inkább az utat figyeltem tovább.
Ah mit meg nem adnék ha teljesülne az álmom, és Lisie az enyém lenne!
~
ESTÁS LEYENDO
My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATT
De TodoEgy koreai lány, ki new Yorkból vissza költözik Szöulba, hogy ott mehessen főiskolára. Ám ez még nem minden. Egy olyan személlyel fog együtt lakni, kit már kicsi kora óta nem látott. #7 in véletlen [2018.03.26] #9 in véletlen [2018.03.22] #Ha nem t...