4.

3.2K 203 33
                                    

"Reggel hangos nevetésekre keltem melyek a konyhából származtak.
Morocosan felkeltem és a konyha felé vánszorogtam félig álmosan. Ekkor véltem felfedezni hogy........"

Jungkook pov.

Amint kivánszorogtam a konyhába, egyből megpillantottam Taehyungot és a többieket, amint valamin nagyon röhögnek, mivel Hobi már a földön fetrengett a nevetéstől.

-~Jó reggelt Jungkook ~ -ölelt meg Lisie, amit viszonoztam is, majd oda sétáltam a kávé főzőhöz, és a kedvenc vasemberes bögrémbe töltöttem az életet adó barna folyadékból,és leültem az ebédlő asztalhoz a szokásos helyemre.

-Mikor jöttetek srácok? -kérdeztem, miközben kortyoltam egyet a kávémból.
-Fhu... Valamikor olyan reggel 8 fele.. -vakargatta az állát Taehyung.
-Miért most mennyi az idő?? -pattantak ki a szemeim.
-11:30..-mondta Lisie a kar órájára nézve.
-ÉS TI HAGYTATOK EDDIG ALDUNI??! -akadtam ki.
-Ugyan Kuksi... Nem árt hogyha ki pihened magad... - mondta Hyuna.
Ezek szerint ennyire keveset aludtam volna mostanában??
-Igenigen.....az elmúlt időszakban eléggé nyúzottan néztél ki és kávén éltél... Már aggódtunk érted hogy nem e lesz bajod... -valotta be Jimin ,mire melegség töltötte el a szívemet. Jól esett hogy a barátaim ennyire foglalkoznak azzal hogy egészséges és kipihent legyek.....

-Egyébként eredetileg azért jöttünk, mivel meg szerettünk volna kérdezni titeket hogy lenne-e kedvetek eljönni velünk egy 3 napos campingre? -kérdezte izgatottan Rapmonster, mire Lisiere pillantottam.
Arcáról tisztán le lehetett olvasni hogy nagyon szeretne menni.

-Lisie? Szeretnél menni? - kérdeztem az imént említett lányt, mire csak szélesen elvigyorodott. Egyértelmű volt számomra hogy nagyon szeretne menni.
-Mikorra pakoljunk össze?? -kérdeztem Rapmonstert, mire szélesen elvigyorodott.
- Holnap reggel, Jin kocsijával amibe mind a kilencen elférünk. -mondta, mire elvigyorodtam. -Szóval holnap reggel pontban 7-kor itt vagyunk a ház előtt. Addigra legyetek kész.
-Okés.... -mondta tapsikolva Lisie.

--------------

-Jungkook..... Nem láttad a töltőm???  Itt volt a nappaliban.... -kérdezte Lisie.
-Kerested már a tv álványon? -kérdeztem, mire oda sétált, és lám tényleg ott volt a kis fehér töltő.
-Köszii ~-köszönte meg, majd felment az emeletre és nagy nehezen lehozta a krém színű közepes méretű bőröndjét.

-Lisie.... 3 napra megyünk nem három hétre.... -nevettem, mire meg ajándékozott pár szúrós pillantással.
Nah jólvan... -csaptam össze tenyereim.. -én elmentem fürdeni. Ha bármi kell csak szólj... -azzal fogtam és elmentem fürdeni.

Lisie pov.

Miután Jungkook elment fürdeni, fáradtan huppantam le a kanapéra és bekapcsoltam a tévét, amin épp valami idióta rajzfilm sorozat ment.
Unottan kapcsoltam tovább, és közben a másnapon gondolkodtam.
Életemben először megyek majd campingezni. Nagy kedvelője vagyok a természetnek, és az erdei sétáknak, és nagyon megörültem mikor Rapmonster bejelentette hogy mennek campingezni és hogy minket is szívesen vinnének. Bár.... Még azt mindig nem tudom hogy hova megyünk. Így emiatt még izgatottabban várom a holnapot.

-Mehetsz tusolni... -jött ki a fürdőszobából Jungkook, egyenesen a nappaliba.
-Oké, köszi... -majd már indultam is.
Bezárva a hófehér ajtót vetettem le magamról a ruháim, és álltam be a forró zuhany alá. Hajamat alaposan megmostam, és lefürödtem immáron már a saját barackos tusfürdőmmel.
Gondolat menetemet, a nyitódó ajtó hangja zavarta meg.

-Te vagy az Jungkook?! -kérdeztem a fiút, miközben elzártam a zuhany csapot.
-Nem hallod a Mikulás... -röhögte...-Egyébként csak fogat mosni jöttem. -közölte.
-És ez nem váratott volna addig, míg felöltözök?
-Nem... -adta az egyszerű választ. Erre csak a szememet forgattam és megvártam azt a pár percet, mire MR nyuszifog megmossa a fogát.
Amint hallottam az ajtó csukódását, magamra tekertem egy törölközőt, és kilépve a zuhany kabinból villám sebességgel felöltöztem, aztán pedig megszorítóttam a hajam.

Mikor lementem a nappaliba, Jungkook már félig meddig aludt, így egy sima szürke pokróccal betakartam ezt a nagy gyereket, sorban lekapcsoltam a villanyokat a lakásban, a tévét pedig kikapcsoltam, majd halk léptekkel indultam fel az ideiglenes szobámba. Állítottam reggel 6-ra ébresztést majd nemsokkal később már aludtam is.

-----------------------

Jungkook pov.

-LISIEE!  GYERE ITT VANNAK JINÉK! -kiabáltam lisienek aki az emeleten szöszmötölt.
-Jójó jövök már -jött le a lépcsőn, kezében egy bors sprayel.
-Az meg minek? -ráncoltam össze a homlokom.
-Aish.... Tudod ezt arra találták fel, hogyha valaki vagy valami megtámadna akkor ezzel tudod megvédeni magad.. -magyarázta, mintha valami autista lennék.
-Inkább csak gyere... -mondtam majd megfogtam a kis méretű fekete bőröndöm, majd miután Lisie is kihozta a cuccát, kulcsra zárva az ajtót indultunk is a kocsihoz.
Csomagjainkat, a többiekéhez tettük hátra a csomag tartóba, majd be ültünk és elfoglaltuk a helyünket. Lisie Hyuna és Suga közé, én pedig Jhope és Jimin közé ültem.

-Na végre... Mi tartott eddig?? -kérdezte Jin, a volán mögül.
-Lisie még megkereste a bors sprayet, ami arra kell hogyha netán egy dühös medve megtámadná, megtudja védeni magát... -mondtam Lisiere pillatva.
-Heej! Én nem is ezt mondtaaam!! -akadt ki, mire csak felkuncogtam.
-De nekem ez jött le! -adtam a rövid választ.

~3 órával később ~

-Rapmoooon.... Éhes vagyooook.. -nyafogta Taehyung.
-Én mondtam hogy otthon jól reggelizz be, de te azt mondtad nem vagy annyira éhes, így jártál... -fordult vissza a helyére Rapmon mire Tae csak a nyelvét nyújtotta rá.
-Ahm... Psszt... Srácok... Akadt egy kis gond... -suttogta Lisie mire hátra pillantottam... -Szörnyen zsibbad mindkét vállam... -panaszkodott, amit meg is tudtam érteni, hisz Suga is és Hyuna is a fejüket, Lisie vállán pihentették és úgy aludtak.
Erre csak felkuncogtam.

Néma csend volt a kocsiban. A borungós időnek köszönhetően, mindenki elbóbiskolt. Egy idő után Taehyung is feladta azt, hogy bárki is hülyéskedne vele míg oda nem érünk, így fejét a kocsi ablakának döntve elaludt. Jimin és Hobi immáron már az én vállaimon pihentették fejüket. Lisie előre hajtott fejjel aludt, míg Rapmonster félig "lefolyva". Egyedül Jin volt az, aki még valamennyire bírta, köszönhetően a kávénak amit még 3 órával ezelőtt ivott, mikor megálltunk egy autópálya menti benzin kúton.
Énis kezdtem érezni, hogy egyre közelebb húz magához az álomvilág. Homályosabban láttam mindent, és egyre többször ásítottam.
Végül átadtam magam az álom manóknak, és hagytam hogy mély álomba ringassanak.......

Sziasztok!  Itt is lenne a következő rész. Ha tetszett írjatok meg kommentben. Minél előbb igyekszem hozni a következő részt. Addig is mindenkinek szép napot / estét kívánok 😏💜

My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATTOnde histórias criam vida. Descubra agora