Lisie pov.
-Kérsz valamit inni Lisie??-kérdezte Taehyung,miközben a kivilágított utcákon sétáltunk a belvárosban.
-Nem köszi..-mosolyogtam rá,és tovább sétáltunk csendben.
Őszintén? Fogalmam sincsen mit érzek Taehyung iránt...Nagyon kellemetlenül éreztem magam,mivel Taehyung állandóan bámult,és minden egyes mozdulatomat figyelte,ahogy mellette lépkedtem. Bevallom kissé ijesztő is volt. Mintha azt várná hogy valaki hozzám merjen érni,és hogy rá vethesse magát az illetőre.
Heves gondolat menetemből telefonom pittyegése zökkentett ki. Mit sem várva egyből megnéztem hogy ki írt.
Miután beszéltem RiRinnel,megálltam,ezzel együtt pedig a mellettem lépkedő fiút is megállásra késztetve.-Mi a baj Lisie?-kérdezte Taehyung.
-Most beszéltem RiRinnel,és segítenem kéne neki valamiben a kávézóban..-magyaráztam.
-De ilyenkor már rég zárva vannak..-ráncolta össze homlokát.
-Egyszerű...három szó...Nyári... késői.. nyitvatartás..-tagoltam lassan,mire Tae csak bólintott egyet.
-Akkor menjünk o..-mondta volna ha nem csörren meg a telefonja...
-Haló...Igen én vagyok...mi az hogy beszorultál a wcbe? Aishh...máris ott vagyok..-azzal fogta és letette,majd felém fordult...-Bocsi Lisie,de mennem kell,mivel Hobi beszorult a wcbe és ki kell szednem onnan...-vakargatta kínosan a tarkóját.
-Semmi gond..-mondtam mosolyogva.
-Majd ma még beszélünk. Szia Lisiee~..- ölelt meg Taehyung,azzal sarkon fordult,és el is viharzott.
Én sem tettem másképp. Utamat egyenesen a kávézó fele vettem,közben pedig elővettem a fülhallgatómat,hogy míg oda nem érek,tudjak zenét hallggatni.
Jungkook pov.
-A had művelet sikeres! Taehyung jön is hogy kiszabadítson..-mondta Hobi vigyorogva,akit megkértem hogy hívja fel Taet,és mondja neki azt,hogy beszorult nálunk a Wcbe és egyikünk se tudja kiszedni. RiRint meg megkértem,hogy hívja oda Lisiet a kávézóhoz,azzal az ürüggyel,hogy segítenie kell neki valamiben.
Így már biztos,hogy Lisie nem tud össze jönni Taehyunggal.
Nyilván nem írhattam azt, hogy "Figyelj Lisie,direkt kamuztuk azt,hogy Hobi beszorult a Wcbe,mert nem akartam hogy össze gyere taehyunggal" ......
Ha ezt így elmondanám neki,száz százalék,hogy jó ideig szóba se állna velem.....
Eközben hallottam,hogy kivágódik a bejárati ajtó,és akkor megpillantottam Taehyungot.
-Hol van Hobi???-kérdezte aggódva,ám mikor meglátta az imént említett fiút a konyhából kisétálni,kissé dühösen pillantott rám.
-Ezt mégis mire véljem???Hmm???-fonta össze mellkasa előtt kezeit.
-Ahmm...-most meg mit mondjak???..-Meglett a kulcs időközben..-kamuztam,mire tányérnagyságúra nyíltak ki íriszei.
-És nem tudtatok volna hívni?? Ezért,a nagy semmiért kellett ott hagynom Lisiet???-csapta tehetetlenül kezeit combja mellé.
-Bocs haver..-mondta Hobi.
-Aish....már mindegy..-forgatta meg szemeit..-Viszont akkor én megyek Lisiehez a kávézóba. Hátha tudok segíteni valamiben én is..-mondta,azzal indult volna is,ki a bejáratni ajtón,ha nem kiáltom el magam.
-NE!!!..-kiabáltam,mire vissza fordult,és furcsán nézett rám..-Vagyis..Hobival,és ChimChimmel most fogjuk majd megnézni a Bosszúállókat. Nem lenne kedved neked is megnézni velünk??-kérdeztem,mire elvigyorodott,majd a vállamba boxolt.
-De. Nagyon szívesen!-vette le a cipőjét,azzal lehuppant a kanapéra.
Megkönnyebbülten fújtam ki a tüdőmből,az eddig bent tartott levegőt,azzal Jiminnel és Hobival lehuppantunk Tae mellé a kanapéra,és miután jól besötétítettem,elindítottam a filmet.[2 órával később]
-Hát ez valami elképesztő jó volt!!-állt fel a kanapéról Tae,azzal a konyha fele vette az irányt,Hobival és Chimmel együtt.
-Nem vagytok éhesek? Csináljunk pizzát??-vetettem fel az ötletet,mire a három éhenkórász barátom elvigyorodott,és hevesen bólogatni kezdtek. -Rendben. Akkor kezdjünk is neki..-csaptam össze két tenyerem,azzal felvettem a nyuszis kötényem,amit Lisie vett nekem.
-Haver. Mi ez a buzis kötény??-röhögte Hobi.
-Kussolsz..Lisietől kaptam..-mormogtam az orrom alatt.
-Oo így már mindent értek..-vigyorodott el fölényesen,miközben elővett egy tálat.
-Az meg minek??-kérdezte Jimin.
-Hát a popcornak..-adta az egyszerű választ.
-Ember. Most csináljuk a pizzát..-dörzsölgette az orrnyergét Taehyung.
-És aztán?? Legalább addig se halok éhen míg a pizzát csináljuk..-röhögte.
-És milyen ízűt csináljunk??-kérdeztem.
-Hm..szerintem legyen Hawaii pizza..-hozta fel az ötletet Chim.
-Nekem megfelel..-mondta Tae ránk nézve.
-Nekem is..-tettem fel a kezem.
-Hát akkor legyen Hawaii..-mondta Hobi.
************
-Ahh ehz khurva forró..-mondta Taehyung teli szájjal.
-Hülye gyerek mert talán most vettük ki a sütőből?-kérdezte Jimin.
-De mellesleg baromi finom..-jegyeztem meg,miközben a konyha pulton ültem egy szál mackó naciban,mivel Taehyung rám öntötte a paradicsom szószt,és mellesleg lusta voltam felmenni a szobámba új pólóért. Ráadásul csak mi vagyunk itthon fiúk,szóval nem lényeges annyira.....
Nagyba fogyasztottuk a frissen elkészített pizzánkat,mikor a bejárati ajtó nyitódására,majd csapódására lettünk figyelmesek,majd pillanatokkal később Lisie és RiRin lépett be a konyhába.
-Sziasztok srá..-köszönt volna Lisie,ám mondatát félbe hagyta,amint meglátta ,hogy a konyha pulton félmeztelenül eszem a pizzát.
-Szia Lisie..-köszöntem neki,majd odamentem hozzá és megöleltem..-Hát ti?-kérdeztem mosolyogva.
-Ahm...RiRin itt alszik ugye nem baj??-kérdezte fel nézve rám.
-Ugyan dehogy..-vigyorogtam,azzal vissza ültem a konyha pultra.
-Szupi,akkor..mi mentünk is..-ragadta meg Lisie RiRin kezét,majd kiviharoztak a konyhából.
VOUS LISEZ
My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATT
AléatoireEgy koreai lány, ki new Yorkból vissza költözik Szöulba, hogy ott mehessen főiskolára. Ám ez még nem minden. Egy olyan személlyel fog együtt lakni, kit már kicsi kora óta nem látott. #7 in véletlen [2018.03.26] #9 in véletlen [2018.03.22] #Ha nem t...