11.

2.4K 177 16
                                    

Jungkook pov.

-Am Jungkook...-szólalt meg Lisie a metrón,mire le néztem rá egyenesen szemeibe..-nem azért de van egy olyan sejtésem hogy rossz metróra szálltunk...-mondta mire megráztam a fejem mosolyogva.
-Ne aggódj Lisie jó metróra szálltunk..-nyugtattam a lányt,majd mikor megállt a metro,le is szálltunk.

Az aluljáróból sétáltunk felfele,mikor feltűnt hogy ez nem is a mi környékünk. Oh baszki...
Körbe néztem,majd megláttam a metró aluljáró mellett egy táblát melyre az volt írva hogy dél szöuli metró vonal.

Na nee. Eljöttünk a város másik végébe????

-L..Lisie..-dadogtam mire a lány rám szegezte tekintetét..-Szöul déli részén vagyunk...-mondtam mire Lisienek kikerekedtek a szemei.

-Oh istenem Jungkook!! Tudtam úgy éreztem hogy valami nem okés! De persze te mint profi navigátor jobban tudtad merre kell haza menni,erre tessék..-csapta idegesen kezeit maga mellé.

-Már nem azért hercegnő,de ha nem fangörcsöltél volna és nem sipákoltad volna Justin Bieber nevét a fülembe,mikor a haza fele vezető utat néztem,akkor nem lenne ez..-mondtam kicsit erélyesebb hangnemben.

-Már elnézést, hogy az általam imádott személy váltotta ki ezt!!!

-De te is tehetsz róla amiért itt vagyunk az ég szerelmére!!!

-De mégiscsak te nézted meg azt a kibaszott térképet!!

-Jó tudod mit? Akkor találj haza egyedül ha ennyire jól tudod mi merre van..-puffogtam....

Lisie nem szólt semmit,csak idegesen jött mellettem. Utoljára kicsi korunkban vesztünk össze ennyire.

Vissza emlékezés

A játszótéren voltunk,mikor anyum vett nekünk csokis és vaníliás fagyit. Persze mindkettőnknek a vaníliás kellett,de ezt akkor még nem tudtuk.
Miután anyum megérkezett kezében a fagyival,Lisienek adta a csokisat,nekem pedig a vaníliásat.
Láttam Lisien hogy csalódott,amiért nem ő kapta a vaníliásat,így odamentem hozzá és meg kínáltam,ám ő ki ütötte a kezemből.
-Ezt most miért kellett??-szipogtam,majd énis kiütöttem a kezéből az ő fagyiját,mire elsírta magát.

-Nem szeretlek Jungkook!-mondta majd elrohant sírva,egyenesen a hintához,hol beleült és ott szipogott tovább.
Rosszul esett amit mondott,ám hiányzott már az hogy Lisievel építsek homokvárat így odamentem hozzá,és leültem a mellette lévő hintába.
-Bocsánat Lisie...-hajtottam le szomorkásan a fejem.
-Én voltam az aki kiütötte a kezedből..-mondta szomorkásan..-Bocsánat Jungkook-sírta el magát,mire oda mentem hozzá és meg öleltem..

{Vissza a jelenbe}

Amint eszembe jutott ez a régi emlék,melegség öntötte el a szívemet.
Lisie felé fordultam,aki lehajtott fejjel kullogott mellettem.

-Neharagudj Lisie..-mondtam,mire Lisie tekintetét rám vezette...-Igazad van, szar navigátor vagyok...-hajtottam le a fejem. Ám ekkor éreztem,hogy két apró kéz fonódik derekam köré. Természetesen Lisie volt az. Szorosan ölelt magához.

-Bocsánat Jungkook..-dünnyögte mellkasomba,ami picit csikizett. Erre simán csak megsimogattam fényes haj koronáját.

A szemben lévő utca sarkon megpillantottam egy fagyi árust.

-Lisie~ van kedved fagyizni? -kérdeztem vigyorogva,mire felpillantott rám,és bólogatni kezdett.

Ezek után átmentünk a zebrán,egyenesen a fagyi árushoz.

Ezek után átmentünk a zebrán,egyenesen a fagyi árushoz

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Volt bőven választék,az már biztos.

-Na lisie,válassz. Milyet kérsz??-mosolyogtam a lányra aki a választékot nézegette.

-Hmm...kérnék szépen....egy...vaníliásat..-vigyorodott el.

-Nekem pedig egy csokis lesz..-mosolyogtam majd miután odaadta a fagyi árus a maci alakú fagyikat és kifizettük,kerestünk egy padot,hol leültünk,hogy kényelmesen eltudjuk fogyasztani a jeges finomságot.

-mosolyogtam majd miután odaadta a fagyi árus a maci alakú fagyikat és kifizettük,kerestünk egy padot,hol leültünk,hogy kényelmesen eltudjuk fogyasztani a jeges finomságot

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Jungkook ez mennyei..-mondta Lisie kitörő örömben.

-Na hadd nézzem csak..-mondtam,majd a kis fagyis kanalammal kanalaztam egy kicsit az ő fagyijából.

-Mmm ez tényleg nagyon finom..-ízlelgettem a számban olvadozó jeges  finomságot. Ezen Lisie csak elkuncogta magát.

-Viszont ki kéne találnunk,hogy hogyan jutunk haza.-nézett rám,azzal a tipikus gondolkodó fejével.

-Mi lenne ha vissza mennénk azzal a metróval a plázához,amivel eljöttünk,és akkor ott megnézzük pontosan hogy merre kell haza menni..-mondtam,mire Lisie tapsikolni kezdett.

-Uuu ez egy remek ötleeet~~- ugrándozott.

-Akkor induljunk is..-álltam fel a padról,majd kidobva a fagyis dobozokat mentünk vissza a metróhoz....

💫Time Skip💫

-Hah végre itthon..-huppant le Lisie fáradtan a kanapéra.

-Igen végree~-ásítottam.

-Na jó elmentem fürdeni..-jelentette ki Lisie, azzal feltápászkodott a kanapéról,és egyenesen a fürdőszoba fele vette az irányt.

Énis így tettem,csak az emeleti fürdőszobába mentem,hol beálltam a zuhany alá és az egyik tusfürdővel letusoltam.
Miután készen lettem,lementem a nappaliba,hol megágyaztam magamnak,majd betakaróztam.

Nemsokkal később Lisie is végzett.

-Jóéjt Jungkook..-mondta majd lekapcsolta a nappaliban a villanyt.
-Jóéjt Lisie.-ásítottam majd már aludtam is.

My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora