9.

2.8K 179 51
                                    

Lisie pov.

Amint beértünk a plázába, éreztem hogy megrezzent a telefonom. Ezek szerint valaki írt. Na de ki zavarhat ilyenkor?  Amint feloldottam a képernyő zárat, egyből láttam hogy Jin üzent. Oh istenem.

Szószerint össze görnyedtem a pláza kellős közepén és elkedztem röhögni

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Szószerint össze görnyedtem a pláza kellős közepén és elkedztem röhögni. A többiek nem tudták mi bajom van és elég sok ember meg is bámult emiatt.

-Héj Lisie... -guggolt le hozzám Jungkook, mire ránéztem nevetéstől vöröslő fejjel,és szószerint már a könnyem is folyt. Jungkook amint meglátta az arcom, kitört belőle a nevetés.

Jimin és RiRin arréb álltak tőlünk, és azon sem csodálkoztam volna, ha letagadnak minket.

-Miután kiröhögtétek magatokat, mehetnénk valamit enni.. -szólt nekünk Jimin, mire Jungkook felállt, és a kezét nyújtotta amit el is fogadtam, ám ekkor hirtelen elrántotta a kezét előlem, én meg jól fenékre huppantam. Kookie ismét össze görnyedt a nevetéstől, én pedig kezemet mellkasom előtt össze fontam, és morcosan néztem fel rá.

-Hah.. Lisie.. Hah.. Láttad volna az arcod.. -törölgette könnyeit, majd lehajolt hozzám, hónom alá nyúlt, és úgy emelt fel a földről, mint ahogy a kisgyerekeket szokták.
- köszi.. -mondtam még mindig "sértődötten",ám már nagyon nevethetnékem volt.
-Most haragszol rám? -biggyesztette le ajkait Kookie, amin muszáj volt mosolyognom egyet.
-Háát.. Most eléggé genyó voltál, de ah.. Megbocsájtok. -mondtam drámaian, mire megrázta a fejét, majd egy puszit nyomott barack illatú haj zuhatagomba.

-Akkor mehetünk?? -kérdezte RiRin vigyorogva, mire helyeslően bólogatni kezdtem.

----------------------

-Rendben akkor lesz egy kacsahús leves, édes magvas csirke  rizzsel két adag, és illatos csirke tésztával. Más valamit óhajtanak még? -kérdezte tőlünk a pincér.
-Nem köszönjük.. -mondta Jimin, azzal a pincér nő már ment is.
Sikerült észre vétlenül csinálnom RiRinről egy képet, Jimin kérésére, mivel megkért hogy ha tudok akkor csináljak a lányról pár képet. Komolyan úgy érzem magam mint egy paparazzi...

-Mi jót csinálsz Lisie

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


-Mi jót csinálsz Lisie.. -suttogta Kookie egy perverz mosoly kíséretében.
-Ne aggódj nem pornózok mint mások... -mondtam, mire méginkább vigyorgott mint a tejbe tök.
-Ha pornót szeretnék nézni, elég ahoz felvennem azt ahogy fürdés előtt vetkőzöl.. -mondta, mire két apró kezem közé bújtattam rák vörös arcomat. -Naa nem kell zavarban lenni, csak vicceltem.. -vette el a két kezem az arcom elől, és mostmár kedvesen mosolyogva nézett rám.
-Mondhatom baromi vicces volt.. -jegyeztem meg, majd arra lettem figyelmes hogy RiRin és Jimin az asztalon könyököltek és nézték egymást.

-Ti meg mit csináltok?? -kérdezte Jungkook homlok ráncolva.
-Farkas szemezünk.. -adta a rövidke választ Jimin.
-És eddig ki áll nyerésre..? -kérdeztem mire Jimin homlokon csapta magát az idióta kérdésemtől, minek következtében pislogott egyet, ezzel elveszítve a versenyt.
-Hah én nyertem!! -csapott az asztalra örömében RiRin.
-Lisie a játék lényege az, hogy a társaddal megállás nélkül nézitek egymást, és aki pislog az veszít. Így már érted?? -kérdezte olyan hangnemben mintha egy autistához beszélne.
-Igeen~- tapsikoltam.

Ekkor jött a pincér és elénk rakta a kért ételeket. Jimin kacsahús levest kért, míg Jungkook illatos csirkét  tésztával, míg RiRin és én édes magvas csirkét kértünk rizzsel.

-Jó étvágyat. -mondta mosolyogva a pincér.
-Köszönjük.. -mondtuk szinkronba, majd neki is láttunk az ételünk fogyasztásának.

-Lisie ezt kóstold meg.. -mondta Jungkook teli szájjal, majd a villájára fel szúrt egy kisebb csirke hús darabkát, amivel egyenesen a szám fele közelített. Nagyra nyitottam a szám, mire bele helyezte a kisebb falatot, amit meg ízlelgettem.
Nagyon finom volt.
-Ez mennyei.. -mondtam vigyorogva.

Ekkor azt vettem észre,hogy RiRin és Jimin lefagyva, döbbent arccal néznek minket.
-Mi az?? -kérdezte Jungkook.
-Ti még hogy-hogy nem jöttetek össze? -kérdezte RiRin mosolyogva.
-Igen. Itt etetitek egymást, állandóan együtt lógtok, együtt alszotok... -sorolta Jimin, és a mondata végén kajánul elvigyorodott.
-Héj...Csak egyszer kétszer szoktunk együtt aludni de akkor sem történik semmi "olyan"-raktam idézőjelbe az utolsó szót.
-Igen, Lisie csak akkor szokott átjönni hozzám ha fél vagy rosszat álmodott -támasztotta alá Kookie, mire Jimin és RiRin elmosolyodtak rajtunk.

--------------------
-Jungkook!  Ne fotózz már!! -szóltam rá Jungkookra, aki megállás nélkül készítette rólam a szebbnél szebb fotókat.
-De most miért? Nézd meg. Annyira aranyos lett! -mondta,majd felém fordította a rólam készült képet.

-Jah igen nagyon szép

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


-Jah igen nagyon szép. -mondtam, majd igyekeztünk utol érni Jiminéket, akik már a mozi előtt várhattak minket.

-Na végre! Mi tartott eddig? -kérdezte RiRin.
-Jungkook lesi fotósat játszott a pláza közepén.. -vigyorogtam fel a fiúra aki csak kinyújtotta rám a nyelvét.
-Nos akkor mit nézzünk? -kérdezte Jimin.
-Hmm.. -dörzsölgettem az állam, mintha a föld legnehezebb kérdését kéne meg válaszolnom.. -Vígjáték?? -hoztam fel az ötletet.
-Nekünk meg felel. -mondták RiRinék.
-Jungkook? -pillantottam fel a fiúra, aki nézte a film választékot.
-Nekem aztán mindegy.. -mosolygott.

Ezek után oda mentünk a pénztárhoz megvenni a jegyeket.
-Lisie most te kéred a jegyeket, addig pedig RiRinnel megvesszük a popcornt.. -mondta Chim, majd már mentek is.

-Jónapot. Négy darab jegyet szeretnék kérni a Központi Hírszerzésre.. -mondtam, ám a srác nem hallotta, mivel ő még jungkooknál is magasabb volt, én pedig alig értem fel a pult fölé.
-Tessék?? -kérdezte kicsit lejjebb hajolva.
-Mondom négy darab je.. -szakította félbe a mondtatom Kookie azzal, hogy két oldalról megfogott, és kicsit meg emelt, így nagyjából egy magasságban voltam a sráccal. -szóval a Központi Hírszerzésre szeretnék 4 darab diák jegyet kérni.. -mondtam mosolyogva, mire a srác bocsánatot kért hogy elsőre nem hallotta, majd miután kifizettem a négy jegy árát, odaadta a jegyeket, és már mentünk is.

RiRinék ott ültek egy kisebb asztalnál, és beszélgettek.

-Köszi Jungkook.. -mondtam felpillantva Kookra, aki csak elmosolyodott.
-Na mehetünk? -kérdezte izgatottan RiRin. Istenem ez a lány annyira aranyos!
-Ahamm!! -mondtam tapsikolva, azzal indultunk is, és miután le ellenőrizte egy srác hogy a jegyeink érvényesek-e, megmutatta melyik teremben vetítik majd a mi filmünket, és már mentünk is.

My Best Friend |jjk | ✔️ JAVÍTÁS ALATTOnde histórias criam vida. Descubra agora