Κεφάλαιο 1ο

520 38 6
                                    

17 χρόνια πριν:

Μπορεί όλα να φαίνονταν ήρεμα, εκείνη την νύχτα, αλλά όλα τα υπερφυσικά όντα ήξεραν ότι κάτι κακό θα συμβεί. Σαν έκτη αίσθηση. Ακόμα και η μικρή Raven ήταν ανήσυχη και δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Ο Sam, αντιθέτως, έτρεχε πάνω-κάτω πανικόβλητος για να προλάβει να ετοιμαστεί για την δουλειά του. Ξαφνικά, άκουσε το κλάμα του κοριτσιού από το δωμάτιο που τον έκανε να πλησιάσει.

"Μήπως είναι καλύτερα να μην φύγω σήμερα;" ρώτησε ο Sam την γυναίκα του.

"Όχι είναι εντάξει." είπε η Loren και πήρε το μωρό στην αγκαλιά της.

"Καλά. Θα τα πούμε το πρωί." χαμογέλασε και τις αποχαιρέτησε.

Η ώρα πλησίαζε μεσάνυχτα και οι σταγόνες της βροχής έπεφταν γαλήνια πάνω στην βρεγμένη άσφαλτο. Οι δείκτες του ρολογιού σήμαναν ότι η ώρα είναι δώδεκα. Εκεί όπου αρχίζουν όλα. Το κουδούνι χτυπάει μανιωδώς και η Loren τρέχει να ανοίξει. Όταν άνοιξε ένας άντρας και μία γυναίκα την έσπρωξαν και κατευθύνθηκαν προς το δωμάτιο της Raven. Η μητέρα τους αναγνώρισε αμέσως. "Άγγελοι." σκέφτηκε τρομοκρατημένη και μπήκε μπροστά εμποδίζοντας τους.

"Δεν θα την πάρετε." είπε.

"Κάνε στην άκρη." την διέταξαν αυτοί.

"Είπα οτι δεν θα την πάρετε" είπε απειλητικά τονίζοντας κάθε λέξη.

Εκείνη την στιγμή τα μάτια της από σκούρο καφέ έγιναν κατάμαυρα. Σαν το σκοτάδι.

"Δεν σε συμφέρει να τα βάλεις μαζί μας. Είμαστε δύο είσαι μία." απάντησε ειρωνικά η γυναίκα.

Ξαφνικά ένας δυνατός θόρυβος ακούστηκε από την πόρτα και άνοιξε διάπλατα. Μέσα μπήκαν κάτι μαυροφορεμένοι τύποι με κατάμαυρα μάτια σαν της Loren. Τότε από την τσέπη της έβγαλε ένα μαχαίρι. Όχι, όμως, ένα οποιοδήποτε. Το συγκεκριμένο μαχαίρι είναι ειδικά κατασκευασμένο για να σκοτώνει αγγέλους. Της το είχε δώσει ο Sam για περίπτωση ανάγκης. Η Raven είχε καταλάβει ότι κάτι συμβαίνει και το κλάμα της, ασταμάτητο, έκανε το βλέμμα ενός αγγέλου να μεταφερθεί προς το δωμάτιο της. Η Loren στην προσπάθειά της να αμυνθεί σήκωσε το μαχαίρι για να τον μαχαιρώσει αλλά με μια απότομη κίνηση βρέθηκε αιχμάλωτη με  ένα μαχαίρι, που σκοτώνει δαίμονες, στον λαιμό της.

Παράλληλα, στο άλλο δωμάτιο το κλάμα της μικρής είχε σταματήσει καθώς ο Sam που από την αρχή είχε κακό προαίσθημα γύρισε από την δουλειά του για να σιγουρευτεί ότι όλα ήταν καλά. Μόνο που κάτι είχε αλλάξει στον Sam. Πλέον δύο μεγάλα, λευκά φτερά στόλιζαν την πλάτη του. Μόλις κατάλαβε τι γινόταν στο σαλόνι, τρομοκρατημένος, πήρε ένα ημερολόγιο από ένα συρτάρι, κράτησε το μωρό στην αγκαλιά του και έφυγε, πετώντας, από το σπίτι όσο πιο γρήγορα μπορούσε.

Στο μεταξύ ησυχία επικρατούσε στο σπίτι. Ο ένας δαίμονας που πάλευε τόση ώρα με την άγγελο κρατώντας μία λεπίδα, έτρεξε προς το μέρος της Loren που παρέμενε αιχμάλωτη. Πριν, όμως, προλάβει να σκοτώσει τον άγγελο που την κρατούσε, αυτός την μαχαίρωσε και εκείνη έπεσε νεκρή, πλέον, στο πάτωμα. Η φύση και τα όλα τα υπερφυσικά θρηνούσαν, η Loren ήταν πλέον νεκρή όταν η πόρτα άνοιξε και μέσα μπήκε ο Sam, μόνο που δεν είχε πλέον το μωρό στην αγκαλιά του, είχε αφήσει την μικρή Raven σε μία οικογένεια που ήξερε ότι μπορούσε να την προστατεύσει, ο δαίμονας μαχαίρωσε με την λεπίδα που κρατούσε τον άγγελο που σκότωσε την Loren και ένας πόλεμος ξεκίνησε μεταξύ ουρανού και κόλασης. Η άγγελος μετά από πολύ ώρα κυνηγητού κατάφερε να πιάσει τον Sam και με έναν μόνο εξορκισμό να στείλει τους δαίμονες πίσω στην κόλαση. 

Έπειτα από αυτή τη μάχη η άγγελος, έδεσε τον Sam με κάτι ειδικές χειροπέδες, που δεν του επέτρεπαν να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις του και πήγε στο δωμάτιο για να τελειώσει την αποστολή της, σκοτώνοντας το μωρό. Μπήκε μέσα, πλησίασε την κούνια, αλλά η μικρή Raven δεν ήταν εκεί, ο Sam την είχε σώσει. Αυτή πανικοβλημένη έψαξε παντού για το κορίτσι, αλλά δεν μπόρεσε να την βρει, έτσι γύρισε απογοητευμένη στον παράδεισο χωρίς να έχει πετύχει την αποστολή της.

Στον παράδεισο επικρατούσε αναρχία, όλα αναστατώθηκαν μετά την γέννηση αυτής της πανίσχυρης οντότητας. Όταν άκουσαν για την εξαφάνισή της πήραν απόφαση να την βρουν με κάθε κόστος, ένα τόσο ισχυρό ον, θα ήταν καταστροφικό όχι μόνο για το είδος τους αλλά και για ολόκληρη την ανθρωπότητα. Παράλληλα ο Sam τιμωρήθηκε με την ποινή της αιώνιας φυλάκισης του στις φυλακές του παραδείσου, κάτι που ήταν χειρότερο και από τον θάνατο γι'αυτόν μιας και ήξερε ότι δεν θα ξανάβλεπε την κόρη του.




_____________________
Hi guys! Αυτό ήταν το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας μας! Ελπίζουμε να σας άρεσε! Είμαστε δύο τρελά fangirls, που απλά είχαν λίγη έμπνευση (μπα, δεν θα το έλεγα και έμπνευση) Το επόμενο κεφάλαιο έρχεται σύντομα! Όταν λέμε σύντομα εννοούμε σε κάνα-δυο βδομάδες😂.

@Gouli04μία από τις διαχειρίστριες αν σας αρέσουν οι λυκάνθρωποι τσεκάρετε τις ιστορίες της!

Always Keep Fighting
Love y'all

~teen wolf fangirl
~supernatural fangirl

My guardian demonWhere stories live. Discover now