- J-Hoooooope!!!!! -krzyknęłam z pokoju.
- Co się stało?! -wpadł chlopak do pokoju o mało co sie nie zabijając.
- Idź do sklepu!
- Czemu? Po co? -podszedł do mnie i usiadl na łóżku. Dotknął ręka mojego policzka, a ja odrzuciłam jego ręke. Chlopak popatrzył sie na mnie zdziwiony.
- Idź do tego sklepu! Kup mi coś słodkiego! Proooosze cię!
- Co ty okresu dostałas? -zaczął się śmiać.
Popatrzyłam się na niego, jakbym go chciała zabić wzrokiem.
Usmiech chłopaka od razu zniknął.- Okej okej, to może ja już pójde do tego sklepu -wstał i ruszył do drzwi.
Zatrzymał się przy nich i odwrócil sie do mnie.
- Chcesz coś jeszcze kotek? -zapytał mimowolnie się uśmiechając.- Tak. Kup mi podpaski.
- Musze?! -twarz chłopaka zmieniła sie na przygnebioną.
- J-Hooope!!
- Okej okej, kupie ci -wyszedł zrezygnowany.
Po chwili uslyszałam zamykające się drzwi od dormu i dźwięk zapalanego silnika.
Czekałam na niego chyba jakieś 20 minut.
Wpadł do mojego pokoju jak burza.- Czemu cię nie było tak długo?!
- Przepraszam kotek, nie wiedziałem jakie ci podpaski kupic, więc w koncu wziąłem 3 różne paczki -odparł i położył mi na łóżku siatke z podpaskami i siatke pełną słodyczy.
Od razu chwyciłam siatke ze słodyczami.
Chłopak usiadl przy mnie na łóżku.- Może moge dostać jakąś nagrode w zamian że byłem w sklepie? -zapytał wskazując palcem na swój policzek.
- Nie -odparłam, odpychając od siebie chłopaka. - Ty sobie nawet nie wyobrażasz ile ja musiałam wycierpieć kiedy ciebie nie było?!
Chłopak westchnął i spuścił głowe.
- Może na poprawe humoru obejrzymy razem jakiś film, hm? -zapytał z nadzieją.Skrzywiłam się.
- No dobra -odparłam. - Ale przynieś laptop, bo nie chce wychodzic z łóżka.- Okej -chłopak wybiegł z pokoju, by następnie wrócić z laptopem w ręku i uśmiechem na twarzy.
- To na jaki film ma dziś ochote moja kochana SooGi? -zapytał kładąc laptop przede mną.
- Na jakąś romantyczną drame -odparłam biorąc do buzi kolejne pocky.
- Znowu?! -odparł chłopak z wyrzutem.
- Tak! Jeśli nie chcesz ze mną ogladać to po prostu wyjdź -odparłam biorac od niego laptopa.
Chłopak znów westchnął.
- Eh no dobra -zabrał ode mnie laptopa.Włączylismy drame "W -Two Worlds".
Ogladam tą drame już chyba po raz setny, ale i tak zawsze przy niej płacze.J-Hope rozsiadł sie na moim łóżku, a ja sie do niego przytulilam przyciagajac do siebie oczywiscie siatke ze słodyczami.
Jak zawsze płakałam.
J-Hope momentami zasypiał, a ja ze złością szturchałam go łokciem w bok. Zawsze się budził.
Gdy drama się skończyła zorientowałam się że podkoszulek J-Hope'a jest cały mokry od moich łez, ale chłopak nic sobie z tego nie robił.
Nastepnie J-Hope włączył jakis film sensacyjny. Ja po kilkunastu minutach oglądania zaczęłam się robić senna. Wtuliłam się w tors chłopaka i zasnęłam. Ostatnie co zobaczyłam to uśmiechnietego chłopaka, który delikatnie gładzi mnie po włosach.
••••
~Ten oneshot powstal na zamówienie PochwaRaviego.Przepraszam że jest taki krótki😔 i że tak późno sie pojawił😔
Mam teraz duzo na głowie a dostałam dosć duzo zamowien, więc nie mam pojecia kiedy inne sie pojawią
W dodatku jeszcze moja wena mnie opuściła😝
Mam nadzieje że oneshot nie wyszedł tak najgorzej😟
Dziękuje za to że jesteście😏
Miłej nocy😏
CZYTASZ
Kpop Oneshot
FanficTutaj możecie czytać oneshoty ze swoimi kpopowymi idolami. I możecie także zamawiać takie oneshoty - zasady są w pierwszej części.