•Flashback...
•Eylemden...Yurt dışı eğitimi için yeni geldiğim zamanlardı. Okulda çok yakışıklı bir çocukla tanışmıştım. Yabancı olduğunu düşündüğüm sürede yanıldığımı anlamam çokta geç olmadı.
Ders çıkışında bir şeyler içmek için sözleştik. Ben tabi ki biraz acele ediyorum. Akşama kuzenimle görüntülü konuşmak için can atıyorum çünkü hayatıma yeni bir adam girdiği ilk anlar...
Her şey mükemmel geçiyor. Aslında hızlı gittiğimizi düşünsemde onun büyüsüne kapıldığım için boş veriyorum o an. Yani anlayacağınız adam deseki hadi şurdaki ilk konsolosluğa gidip nikahı kıyalım ben çoktan aşk şarabının etkisiyle tamam diyecek konumdaydım.
Neyse...
Akşam olunca geçtim bilgisayarın karşısına o heyecanla saat farkına bakmadan aradım canım kuzenimi.Önce uzun uzun çalsada en sonunda ekranda uyku mahmurluğu içinde miray çıktı karşıma.
Miray: Eylem saat kaç biliyo musun sen?
Eylem: Şu an sence saat umrumda mı miro?
Miray: Ta gittin dünyanın bi ucuna hala mı miro diyosun kız sen bana
Eylem: Eh bazı şeyler hiç değişmiyo ne yaparsın
Miray: Neden uyandırdın beni onu anlat önce
Eylem: Biri var
Miray: Sanki ilk kez biri oluyo
Eylem: Bu sefer aşık oldum lan
Miray: Ya ahahahahaha güzel şaka
Eylem : Şaka değil gerçekUtangaç hallerimi ve aşık hallerimi bildiği için mirayda bi anda ciddileşti.
Miray: Kim bu şanslı
Eylem: Adı sercan
Miray: Ee kim bu sercan efendi
Eylem: Bizim bölümden bi çocuk işte çok kafamız uyuyo görmen lazım
Miray: Ha deli yani o da
Eylem: Ya miraay
Miray: Ne ya
Eylem: Of kapa kapa yatıcam ben çok ruhsuzsun yine
Miray: İçim uyuyo ondandırO günkü heyecanla ben tabiki uyuyamadım.
Aradan geçen günlerde sercanla biz birlikte yaşamaya başladık. Hatta sercanın istanbuldan arkadaşı geldi bize... Emre...Biz o gece her zamanki gibi mirayla görüntülü konuşmak için anlaşmıştık.
Eylem: Gizem napıyo? Kınasını yaktı mı sahi o?
Miray: Saçmalama eylem gizem niye öyle bişey yapsın
Eylem: Neden olacak kıskanıyodu ilişkimizi resmen şimdi senden uzaktayım ya fırsattan istifade etmiştir
Miray: Demesene öyle hem o seni seviyo
Eylem: Ay çarpılmayasın sakın?Tam o sırada miray kahkahalarla gülerken odanın kapısı açıldı. Arkamı döndüğümde emrenin ekrana baktığını fark etmiştim.
Eylem: Ne oldu?
Emre: Sercan yok mu?
Eylem: Görmüyo musun?
Emre: Ta-tamam gidiyorum o zaman benEmre giderken bile miraya bakmayı ihmal etmemişti.. Doğrusu o zamanlar eğer emreyle mirayın arasını yaparsam dörtlü takılırız güzel olur diye düşünmüştüm. İlk başlarda miray hakkında emreye haber veriyordum. Emre zaten miraya karşı olan ilgisini söylesede mirayın karşısına çıkmaya çekinmişti.
Emre Türkiye ye döndüğünde de bağlantılarımız kopmamıştı. Mirayın gittiği okulun orda bir sanat akademisi satın almıştı emre... Tabi nereden bilecekti ki mirayın yakın arkadaşının orada olduğunu?Ne kadar ısrar etsemde karşısına çıkmak istememişti. Sürekli reddedilmekten korktuğundan bahsediyordu. Sonrasındaysa sercanın aklına takma isimle yanına yaklaşması fikri geldi. Ve o ortaya çıktı.
İskambil prensi...
Arada sırada bir kaç ufak hediye ve kendini belli edecek minik jestler için kullandığı bu takma isimli emrenin halleri giderek takıntı ve saplantıya döndüğünde bende mirayla arama mesafe koydum. Ki benim sayemde haber almaması için bunu yapmam gerektiğini zaten yeterince geç fark etmiştim.
Bu konuda sercanla da sürekli kavga etmeye başlamıştık. Ben mirayı korumaya çalıştıkça sercan emrenin öyle bir adam olmadığından bahsediyordu. Ve ben tabi ki inanmıyordum...Ardından bir gün uyandığımda sercan artık yoktu. Emreyse çoktan izini kaybettirmişti. Bir kaç aya okulum bittiğinde artık dönme vaktim gelmişti.
•flashback son...
Eylem: Oyuna bende dahil oldum iskambil prensi...
•• Sınav dönemim olduğu için bölüm yazamamıştım ancak iskambil prensi olayını çözmeye başlasak iyi olacaktı ve sonuuuç burada sizlerleyim 🤗
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. En azından tahmin etmiş miydiniz bu durumu ondan bahsedin 😄•• Ha birdee geçmişte olsa 29 Ekim CUMHURİYET bayramınızı kutlarım. Bu vatan bu rejim kolay kazanılmadı...
EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR!
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JÜLYEN JÜLYEN AŞK!
ChickLitMiray DANER... Aşçılıkta bir dünya markası! Hatta öyle ki yazdığı bir de yemek kitabı var hemde adı JÜLYEN JÜLYEN... Peki bir aşçı nasıl aşka yakalanırdı? Boran KUZUM... İşletme konusunda masterını yurtdışında tamamlamış genç iş adamı! Kendisi göz...