Her itiraf kıskançlıktan doğar!

415 32 23
                                    


Tolga: Miray?
Tolga: Miray boynun kopucak şimdi hem sen nereye bakıyorsun kaç saattir?
Tolga mirayın baktığı yere baktığında boranla bi kızın hararetli bişeyler konuştuğunu gördü.
Tolga: Şimdi anladım. Boran bey yine birinin kalbini çalmış anlaşılan!
Miray: Hı? Dalmışım?
Tolga: Borana mı daldın?
Miray: Ne alakası var canım ahahaha
Miray bilerek kahkahalarla gülmeye başlamıştı. Boran kafasını çevirip baktığında mirayın ne kadar eğlendiğini gördü. Kendisiyle hiç böyle kahkaha atmamıştı! Hoş kimseyle böyle kahkaha atmamalıydı ya onun dışında biride fark ederse diye korkmadan edemedi!
Nilay: Boran bey son dosya kaldı bakmanız gereken
Boran: Bakıyorum şimdi Nilay
Boran tekrar dosyalara döndüğünde miray yine tek bi masaya odaklandı. Kimdi o kız? Neden gelmişti? O dosyalar neydi? İş yerinden olabilir miydi? İşyerindense bu etek neydi? Ayrıca ona neydi? Miray bu ayrıntıyı fark edince hemen kafasını çevirip kendini tolgaya odaklamaya zorladı. Boranın yavaş yavaş her bir hücresini ele geçirdiğini hissediyordu.
Tolga: Boranı seviyosun gibi hissediyorum.
Miray: Ne saçmalıyosun sen! Hem ne sevmesi be! Kim ben mi? Onu mu? Hah!
Tolga: Ben cevabımı aldım miray.
Miray: Ne cevabı?
Tolga: Miray seni tanıyorum benden saklamanıda anlamıyorum ayrıca! Soruma sorularla cevap verdin çünkü kaçmaya çalışıyosun! Yapma... İkinizin aşkı için kimseyi kullanma!
Miray: Kimseyi kullanmıyorum ki ben!
Tolga: Yani aşıksın! İşte böyle yakalarlar insanı.
Miray: Ya yok öyle bişey diyorum
Mirayın yanakları kızarmaya başlamıştı. Tolgada o da kahkahalarla gülmeye başlamıştı. Boran istemsiz olarak dosyaya odaklanamıyodu ki! Ulan ne bu kadar komik olan diye düşünmeden edemiyodu!
Boran: Nilay dosya bende kalsın ben sonra incelerim olur mu?
Nilay: Tabi boran bey
Boran: Of bari biz bizeyken bey deme
Nilay: Cık şu an olmaz hem ben şu an patronumlayım!
Boran: Ben arkadaşımı özledim!
Nilay: İzin günümde lütfen boran bey
Nilay gülmeye başladı. Boranla liseden arkadaştı. Aslında tanışmaları epey garipti. Allahın bir hikmetidir ki herkesin okumayacak dediği bu kız hırslanınca içinden başka biri çıkmış ve şans eseri yurttaki görevlilerin zoruyla girdiği burs sınavını kazanmıştı! Dediği gibi herkes bu duruma şaşırmıştı. Neyse gelelim okuldaki günlerine! Okulda sanıldığı gibi eziklemeye uğramamıştı. Hatta bi arkadaş grubu bile vardı! Ama işte hayat bi yerden alıp bi yerden veriyodu. Ailesi yoktu evet ama ailesi gibi gördüğü arkadaşları vardı o zamanlar... Ha birde sevgilisi Umut vardı! Umut... Allah seninde belanı versin umut diye düşünmeden edemedi! Umutun gerçek yüzünü öğrendiği zaman o çöküntüden elini tutup kaldıran boran olmuştu! Bi daha da elini bırakmamıştı gerçi... Onların dostluğu bir umut sayesinde başlamıştı...

Boran tebessüm ederek karşılık verdi arkadaşına. Prensipli kızdı nilay! Bi kere dediyse bi daha öldürseniz geri dönmezdi lafından...
Miraysa boran ve nilay ikisine kıskançlıkla bakıyordu!
Tolga: Eğlenelim mi biraz?
Miray: Nasıl olucak o?
Tolga ayağa kalkıp miraya elini uzattı. Miray anlamaz gözlerle bakarken tolga parmaklarını hadi dercesine kıpırdattı.
Boran napıyo bu lan bakışları atarken lütfen kalkma miray lütfen... diye de düşünüyordu.
Miray tereddütte kalsada tolganın elini tuttu ve kendini tolganın yönlendirmesiyle dans pistinde buldu. Ne varsa dansta var ne zaman dans etsem başıma hep bişey geliyo hadi hayırlısı diye düşünmeden edemedi miray....

Boransa tolganın mirayı dansa kaldırmasıyla kaşlarını olabildiğince çok çatmıştı. Nilay artık orada olmaması gerektiğini hissetmişti.
Nilay: Ay ben bu bakışı biliyorum!
Boran: Lütfen?
Nilay: Ne lütfen boran? Hem lisede kaldı o oyunlar!
Boran: Ya son kez! Hem sen lisede hep benim sevdiğim kızı merak etmedin mi?
Nilay düşünmeden evet dedi.
Nilay: Kim bu şanslı kız?
Boran: Birazdan anlıycaksın

Sahne 1: Her itiraf kıskançlıktan doğar!

Boran nilayın elini tuttuğu gibi mirayların yanında aldı soluğu. Nilay kafasını sallayıp gülmeye başladı. Bu çocuk asla değişmicekti! Lisede neyse hala oydu! Ve kesinlikle dostlukları paha biçilmezdi.
Boran nilayın kulağına eğilip hazır mısın dedi. Nilaydan onay beklercesine...
Miraysa boranın ne yaptığına o kadar odaklanmıştı ki! Az önce asansörde daha benimle yakınken şimdi nasıl başka bi kadınla bu kadar yakın olabiliyo diye düşünmeden edemiyordu! Sanki borandan korunmak istercesine tolgaya biraz daha sokuldu... Tolga sinyali almış gibi aradaki mesafeyi olabildiğince aza indirdi. Nilay derin bi nefes alıp kafasını hazırım anlamında salladı. İşte o an Boran Nilayı öyle bi çevirdi ki Nilay mirayı itti ve tolganın kollarına düştü... Miray hala ne olduğunu anlamaya çalışırken fırsattan istifade boran çoktan sarılmıştı.
Tolga kollarındaki ela gözlü kıza bakarken nilay fısıltı halinde eş değiştirme zamanı deyip güldü.
Tolga için zaman o an durdu... Ela gözlerde boğulmak istedi! Mirayın değimiyle pıtırcıklar başlamıştı.

Miray kendini geri çekmek istedi. Boran sanki mümkünmüş gibi daha yaklaştı. Mirayın her bi olumsuz hareketinden sonra boran karşılık olarak yakınlaşıyordu! Ya mesafeyi azaltıyodu ya da daha sıkı tutuyodu. Sanki miray bi kuştu da boran onun kafesiymiş gibi kaçmasına müsade etmiyordu.
Miray: Bıraksana beni seninle bi daha dans etmicem!
Boran: Bırakmam... Bırakamam...
Miray: Ya ya tabi elalemin kadınlarıyla fingirdeşmesini biliyosun ama!
Boran: Sende elin herifiyle kakara kikirisin bakıyorum miray hanım!
Miray: Sen beni mi izledin?
Boran: İlk sen beni izlediğini itiraf ettin!
Miray: O itiraf sayılmaz ki yanında filli boya katalog güzeliyle geziyosun!
Boran kahkahalarla güldü... Miraysa o gamzelere aşık olmamak için çabaladı... Ama artık herşey için çok geçti!
Boran: Nilay duysa çok üzülürdü
Miray: Banane duyarsa duysun üzülürse üzülsün umrumda değil ayrıca ek iş olarak kırmızı ruju sayesinde trafik ışığı görevi mi görüyo o kız o ne biçim kıyafet o ne biçim makyaj!
Boran alnını mirayın başına yasladı. Mırıltı halinde konuşmaya başladı.
Boran: Kıskanınca çok asisin
Miray: Ben seni kıskanmadım!
Boran: Hı hı tabi
Miray: Ben tolgayla dans etmek istiyorum!

Tolga hülyalı hülyalı baksada nilay arkadaşının sevdiği kıza bakıyordu. Gerçekten boranın yıllarca beklediği kadar güzel bi kızdı.
Nilay: Çok yakışıyolar
Tolga: İtiraf etseler bide!
Nilay: Nasıl mirayda boranı mı seviyo?
Tolga: Seviyo ama kendine bile itiraf edemiyo
Nilay: Ay bu işe el atıyorum o zaman
Tolga: Tabi el atarsında onlar fazla sevgiden birbirlerini boğmazlarsa...

Boran az önce yaşadığı şoktaydı! Ne demişti o? Ne? Tolgayla mı dans edicem demişti? Yok ebesinin gözü! Az önceki sakin kedicikten bi eser kalmamıştı geride... İçindeki aslan uyanmıştı bi kere...

Boran: Sence ben buna izin verir miyim?

Boranın sesi yükselirde mirayın sesi aşağıda kalır mıydı? Kavga geliyorum demez gelirdi!

Miray: Sen bana karışamazsın!
Boran: Karışırım!
Miray: Sen benim hiç bişeyimsin!
Boran: Sen benim herşeyimsin!

Aslında kıskanma kısmını uzun tutacaktım ama ardından gelecek itirafı düşündükçe daha fazla uzatamadım 🙈 Tolga ve Nilayda da ufak bi etkileşim görüyorum sanki ama Nilay ne der acaba? 🤗
• Oy ve bool bool yorumlarınızı bekliyorum. 💃🏻

JÜLYEN JÜLYEN AŞK! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin