Fırsatçı kedicik

382 31 9
                                    


Miray: Anlamıyorum gizem sen söylemediysen bu çocuk nerden bilicek burayı?
Gizem: Belki tahmin etmiştir sonuçta tolga onunda arkadaşının kuzeni değil mi?
Miray: Boran tolgayı en fazla bir bilemedin iki kere görmüştür nerden hatırlıycak?
Gizem: E orasıda öyle tabi ama aklıma başka ihtimal gelmiyo
Tam o an gizemin kapısı çaldı.
Gizem: Yemek söylemiştim o geldi heralde maluum şef olan ev arkadaşım tatilde
Gizem kapıyı açtığında karşısında söylediği pizzası vardı evet ama pizzayı tutan emreyi beklemiyordu.
Emre: Selam
Gizem: Emre?
Miray: Gizem emre mi geldi?
Gizem: Geçsene içeri
Emre içeri geçerken gizem telefonda mirayı çoktan unutmuştu.
Miray: Ohhoo unutuldum
Emre: Ee napıyosun
Gizem: Mirayla konuşuyodum
Emre: Boran varmış mı?
İşte miray telefonu kapatıcakken duyduğu soruyla merak duygusu artmıştı!
Gizem: Evet varmış ama nerden bildi orda olduğunu?
Miray: Afferim kızım doğru soru!
Emre: Ozan bey aradı boranı
Gizem: Oziş mi?
Miray: Babam mı?
Emre: Evet hatta mirayı borana emanet etti. Neyse ya bunu konuşmayalım
Miray merak ettiğini almıştı. Zaten onların vıcık vıcık flörtleşmesine katlanamazdı! Telefonu hemen kapattı.
Madem ozan bey beni ona emanet etti o zaman oyun başlasın boran bey! demeden edemedi...

Akşam olduğunda miray kırmızı elbisesini giydi. İş zamanı hep pantolon veya şort giydiği için elbise giymeyi özlemişti. Eline telefonunu alıp tolgaya mesaj attı.
Miray: Tolga?
Tolga: Miray?
Miray: O kadar yol geldim hiç ilgilenmiyosun benimle
Tolga: Şey... Açıkçası o çocuk gelince pek gelmek istemedim.
Miray: Boran mı?
Tolga: Hı hı
Miray: Tolga sen benim arkadaşımsın tabi ki görüşücez! Hem ona ne ki canım?
Tolga aldığı cevap karşısında sevinmişti.
Tolga: O zaman bu akşam yemek?
Miray: Hazırım bile!
Tolga: Tamam lobide buluşalım mı?
Miray: Olur olur buluşuruz

Miray odadan çıkıp asansöre ilerledi. Asansörde giriş kata bastı ve beklemeye başladı.  Bi alt katta asansör bekleyen borandan habersizdi tabi! Asansör durduğunda boran içerde mirayın tek olduğunu gördü. Yandan sırıtmasıyla asansöre bindiğinde miray kafasını çevirip bakmamaya çalıştı. Ama işte sadece çalıştı! Çünkü borana çaktırmadan bakarken boran çoktan yakalamıştı.
Hazır fırsattan istifade boran numaralara basar gibi yapıp asansörün durdurma düğmesine bastı!
Asansör sarsılarak durduğunda miray anlamaz gözlerle sağa sola bakıyordu.
Miray: Noldu şimdi birden?
Boran: Anlamadım ki galiba asansörde kaldık
Miray: Hadi ya tüüh
Boran: Noldu korktun mu? Korktuysan sarılabilirsin.
Miray: Fırsatçı kedi! Sence ben korkar mıyım?
Boran: Aman seni düşünmekte suç!
Miray: Sen beni unuttun heralde?
Boran: Ben seni unutabilir miyim...
İşte boranın bakışı ve ses tonundaki değişmeyle mirayın kalp pıtırcıkları gene hareketlenmişti! Acilen burdan çıkması gerekiyordu.
Boran: Seni unutmam için haylaz,eli maşalı, strese girdiğinde ya ayağınla ritim tuttuğunu ya da tırnaklarının kenarlarını ısırdığını bilmemem gerekirdi. Ama ben seni harfi harfine tanıyorum...
Boran bir adım attı miraya doğru...
Mirayın nefes alış verişleri hızlanmıştı.
Miray: Bana neden böyle yapıyosun?
Boran bir adım daha attı.
İşte aralarındaki mesafe yok denecek kadar azdı! Boranın çikolata kahveleri mirayın dalgalarına vuruyordu!
Boran fısıltı halinde nasıl diye sordu.
Elini mirayın beline koyup birden kendine çekti. Yine fısıltı halinde böyle mi diye sordu.
Tam bu anda mirayın telefonu çaldı. Miray elleri titreye titreye telefonu bulduğunda arayana baktı. Tolga... Sahi onunla yemek yiyecekti di mi? Aklı başından gittiği için herşeyi unutmuştu! Konuşma yetisi kendine geldiğinde cevapladı.
Miray: Efendim Tolga?
Boran: Tolga?!
Miray: Asansörde kaldıkta ondan gelemedim ben
Tolga: Kaldık derken kimle?
Miray: Boranla asansördeyiz
Tam bu anda boran asansörün hareket düğmesine bastı. Miray inanamayan gözlerle borana baktı.
Miray: Geliyorum şimdi
Tolga: Hani asansörde kalmıştınız?
Miray: Kurtulduk demek ki!
Miray telefonu kapattığında sinirle soludu.
Miray: Öğrenemicem mi sandın?
Boran: Neyi?
Miray: Babamdan burayı öğrendiğini! Hem buraya geliyosun hemde beni alıkoyuyosun! Benden ne istiyorsun boran kuzun? Çocukluk arkadaşından ne istiyosun?
Boran: Sence sadece çocukluk arkadaşım mısın?
Kapı açıldığında boran dışarı çıktı. Miraysa bi sürü soruyla kala kalmıştı. Ne yani boranda da mı pıtırcık olmuştu?

Miray önce tuvalete gitmeye karar verdi. Sonrasında restorana gidince tolganın onu beklediğini gördü. Yanına giderken gözü borana takıldı... Borana ve yanındaki kadına!

• Eveet yeni bölümü anca yayınlayabildim. O zaman ne diyoruz? Kıskançlık savaşları başlasıın 💃🏻🤗

JÜLYEN JÜLYEN AŞK! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin