Akşama doğru miray miskin miskin yatarken gizem savaş boyalarını sürünmeye hazırdı. Ha yanlış anlama olmasın ojelerini sürüyordu yani...
Gizem: Akşam güzel olmalıyım
Miray: Sen zaten güzelsin ne bu çaba?
Gizem: Hayır işte bu akşam ekstra güzel olmalıyım hem senin derdin yok tabi boran senden başkasına bakmaz
Miray: Emreninde bi yamuğunu görmedim ben
Gizem: Eylem ne peki? O kızı nereden tanıyo bu çocuk ay çıldırıcam vallahi
Miray: Akşam anlarız artık
Gizem: Sen eylemin ağzını mı arasan acaba?
Miray: Şey ya ben çok bulaşmasam olmaz mı hani aramız pek iyi değil ya ondan
Gizem: Haklısın ben öğrenmesini bilirim nasıl olsa boşver
Miray: Ee akşam ne giyeceksin? Kırmızı oje sürdüğüne göre
Gizem: Akşam öyle bir elbise giyicem ki hem masum hem seksi hem tatlı hem arzulanan kadın olucam miraycım
Miray: Öyle bi kıyafet yapıldı mı ya? Napıcaksın 2 saatte bir kıyafet mi değiştireceksin anlamadım ki
Gizem: Yani bu kadar çok etkisi olmasada emreyi büyülese yeter benim için
Miray: Çokta zorlanmazsın bunun için
Gizem: Ay bak senin yüzünden ojem taştı
Miray: Benim mi yüzümden? Ben ne yaptım ya!
Gizem: Dikkatimi dağıtıyosun kuzum
Miray: Aman iyi be sustum sanki atomu parçalıyosun
Gizem: Vallahi atomu parçalayabilir miyim bilmiyorum ama eylemi parçalayabilirim kesin bilgi yayalım.Akşam olduğunda Gizem dansçı olmanın verdiği avantajlı vücut hatlarıyla dar ve cüretkar denecek kadarda göğüs dekolteli siyah elbisesiyle gerçekten göz kamaştırıyodu. Ancak onun kadar göz kamaştıran biri daha varsa o da kesinlikle miraydı... Genç kız gözlerine yakışır bi şekilde mavi giymeyi tercih etmişti. Üst kısmı beyaz giderek mavi olan elbisesiyle göz kamaştırırken doğal makyajıylada can yakıyordu.
Gizem: Ya ama haksızlık bu!
Miray: Ne oldu ki
Gizem: Sen yine çok güzel olmuşsun
Miray: Senin kadar olamam baksana şu haline taş gibisin
Gizem: Emrede öyle düşünür mü miray?
Miray: Emrenin dibi düşecek dibi
Gizem: Boranda nefes almayı unutmaz umarımBeyler sevgililerini almaya gelmişti... Boran mirayı görünce nutku tutuldu. Genç adam yıllardır sevdiği kadını bulduğu için binlerce kez şükretmişti allahına... Ya bulamasaydı? Ya izini kaybettiğiyle kalsaydı? Kader onları bir araya getirmişti...
Emreyse gizemin bu kadar gösterişli halinden hoşnutsuzdu ama şimdi tek bir kelime söylese gizem burnundan fitil fitil getireceği için susma gereği hissetti. Tabi o susma hakkını kullansada gizem bu yani hiç suskun bırakır mı?Gizem: Ee hiç yorum yapmadın emre?
Emre: Şey...
Gizem: Beğenmedin mi yoksa?
Miray: Dili tutulmuştur emrenin gizemcim ondan bu avanak halleri bak boranda bişey demedi
Gizem kıkırdadı, emreyse derin bir nefes aldı. Miray hem güzel bir genç kızdı hemde fazlasıyla zeki...
Boran: Muhteşem gözüküyorsunuz hanımlar sanırım yanınızda sönük kalacağız
Miray: Teşekkür ederiz hayatım ancak sen zaten sadece benim için göz alıcı olabilirsin
Miray topuklu ayakkabı giymesine rağmen kısacık boyuna inat parmak uçlarında yükselip boranın kıvırcık saçlarını dağıttı.
Boran: Miray naptın ya bozuldu hep
Miray: Bozulsun banane sen sadece bana güzel görün
Boran: Sen ne kadar kıskanç oldun böyle
Miray: Ah sevgilim kim benim beyfendi?
Miray kıkırdayıp boranın koluna girdi. Gizemde emrenin elini tuttu.
Ve yola çıkılmıştı artık...Yol boyu emre sessizliğini korumuştu. Gizemse bu sessizlikten çıkacak bir bit yeniği diye düşündü. Sonuçta emre konuşmayı seven biriydi ve bu durum pek hayra alamet değildi.
Önce gelenler mirayla boran olmuştu, ilk bir kaç dakika beklemişler ancak sonra içeri girmeye karar vermişlerdi.
Emreyse varmamak için önce trafiğe girmeyi düşünmüştü ancak ondaki şansla her zaman olan trafiğin bir anda açılası tutmuştu. Emre her ne kadar zaman kazanmaya çalışsada sonuçta varmayı başarmıştılar.Emre ve gizem içeri girdiklerinde miray ve boranın yanına gittiler. Görünürde eylem yoktu ve bu şu anlık için emreyede gizemede olumlu etki etmişti.
Tabi ki gizem kaş göz işareti yaparak miraya eylemi sormaya çalışmıştı.
Miray: Napıyosun be anlamıyorum
Gizem: Ay miray bi kerede anla be canım
Miray: Sende aşkı memnunun finalindeki firdevs hanım gibi hareketler yapma o zaman canım aaa
Gizem: Sus allah aşkına eylemi soruyorum yahu eylemi
Miray: Birazdan konuşma yapmaya çıkacak
Gizem: Ay inşallah ayağı takılırda düşer allahım
Miray: Allahtan yakın arkadaşız gizem yoksa bana neler derdin bilmiyorumEylem: Unutmayın o çocuklar bizimde çocuklarımız...
Eylem konuşmasını bitirmişti. Ancak konuşma sırasında bi gözü emrelerin masadaydı. Nasıl olmasın ki? Gizemin bilerek yaptığı bariz olan sırnaşık hareketleri emrenin bıkkınca yakalarıyla oynayışı ve her zaman mutluluğu aramış kuzeninin sonunda mutluluğu bulması...
Herşeyiyle mükemmeldi miray. Aslında eylemin bir derdi yoktu kuzeniyle... Hatta sırf iyiliğini istediği için uzak durmuştu bunca yıl ama madem iskambil canavarı yakınına yaklaştı kuzeninin kendisinin uzak kalmasının bir anlamı kalmamıştı.Sahneden indi ve önce kuzenine sarıldı sıkı sıkıya...
Eylem: Nasılsın görüşmeyeli?
Miray: İyiyim sen nasılsın
Eylem: İyiyim...
İşte bu kadardı onca zaman sonra aralarındaki konuşma... Sahiden de söylediği gibi iyi miydi peki eylem? Hayır hiç değildi! Endişeliydi, ama en çok kuzeni için endişeliydi.
Ardından elini borana uzattı.
Eylem: Meraba ben eylem mirayın kuzeni
Boran: Biliyorum bahsetmişti miray bende boran memnun oldum.
Eylem aylar sonra ilk kez içten samimi gülümsemişti. Demek ki miray hala eski miraydı... Buraya gelmeden önce korkmuştu eylem, ya aramız eskisi gibi samimi olmazsa diye.
Eylem: O zaman miraycım izninle enişte diyorum ben borana
Miray gülümsemiş ve olumlu olarak kafasını sallamıştı.
Gizemde alttan alttan o benim eniştem! diye söyleniyordu.
Eylem: Bişey mi dedin gizem?
Gizem: Yok demedim!
Eylem: Görüşmeyeli pek bi agresif olmuşsun sen
Gizem: Zaman eylemcim zaman kime nasıl yön verir bilinmez!
Eylem: Haklısın öyle tabi neyse ben gideyim artık görüşürüz sonra illa ki zatenEylem tam giderken geri döndü ve tam emrenin önünde durdu.
Eylem: Ah sahi sen nasılsın görüşmeyeli emre?
Emre: Sağol eylem! Herşey için...
Eylem: Ne demek!
İşte eylem yine yapmıştı yapacağını... Arkasında soru işaretleriyle bırakmıştı yine.
Ve ilk soru hakkıda tabi ki gizeme aitti.Gizem: Görüşmeyeli derken?
•Bakalım emre bundan nasıl yırtacak? Siz emre hakkında ne düşünüyorsunuz? Finale adım adım diye belirtmeme gerek yok sanırım artık... Ancak öyle bir final yapıcam ki ters köşenin allahı yani yok öyle bi ters köşe 🙈😄 Neyse sizi meraklandırmayayım daha fazla görüşürüz sonra millet 🤗 Ha birde oy ve yorumlarınızı beklediğimi söylemeli miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JÜLYEN JÜLYEN AŞK!
Chick-LitMiray DANER... Aşçılıkta bir dünya markası! Hatta öyle ki yazdığı bir de yemek kitabı var hemde adı JÜLYEN JÜLYEN... Peki bir aşçı nasıl aşka yakalanırdı? Boran KUZUM... İşletme konusunda masterını yurtdışında tamamlamış genç iş adamı! Kendisi göz...