Cancer , a terrible disses

867 24 11
                                    

Het is tijd voor het optreden. Ik sta backstage met Giovanni , Mitchel en Brahim. De jongens komen naar ons toe. "Heey succes he jongens " Zeg ik tegen ze . Ik geef Samuel een kus. "Make me proud" Zeg ik met een lach. Samuel lacht naar me ."I will" Ik geef hem nog een kus en ze gaan het podium op. Ze doen het echt super goed ! Ik ben zo trots op Samuel en de jongens. Hun nieuwe muziek is echt heel goed. Alle braviours gillen en zingen mee. Na een paar nummers is het tijd voor de pauze. Pfff oke , this is my moment. Ik heb me als ambassadeur opgegeven voor de actie 'Kanker verziekt je taal'. De jongens komen naar me toe "wow goedgedaan jongens " Zeg ik tegen ze . ik geef ze allemaal een knuffel en Samuel een kus. Ik word klaar gemaakt , Mijn haar word een beetje goed gedaan , kleding word goed gedaan, ik krijg een zendertje voor mijn microfoon en oortjes. Samuel pajt mijn hand en neemt me mee naar het podium , gevolgd door de rest. Iedereen begint met gillen en ik zie een paar hatelijke blikken . "Jongens , dit is Manal . Mijn meisje"Zegt Samuel en hij geeft me een kusje op mijn wang. " Ik hou heel erg van haar , so don't hate on her, ze heeft het al zwaar genoeg" Samuel geeft me een knuffel. Dioni slaat een arm om me heen" Manal is onze beste vriendin maar ze staat hier met een reden . Manal is namelijk is erg ziek , ze gaat jullie zo daar meer over vertellen " Zegt Dioni. Ik lach naar hem. " Maar Manal kan ook heel erg goed zingen , zijn we pas achter gekomen. Ze gaat zometeen een stukje zingen. maar nu geef ik het woord aan Manal" Zegt Kaj. Hij geeft me de microfoon. " Wij gaan omkleden , ciao" Zegt Cassius. Ze gaan af . Ik woord door zeker 600 meisjes aangekeken. " Nou ik ben dus Manal. Ik ben 17 jaar en woon naast Samuel. Mijn vader is pas geleden overleden aan kanker en ik heb nu dus ook kanker blijkbaar. Ik heb leukemie. Dat is Kanker in je bloed. Nou ben ik hier naar toe gekomen met een reden. Ik wil jullie duidelijk maken dat kanker geen bijvoeglijk naamwoord is. Kanker kost per jaar miljoenen levens. Jong en oud. Je weet maar nooit wie je raakt met het woord kanker. Toen papa nog in het ziekenhuis lag toen hij bijna dood ging en ik net met Samuel had, Schold een meisje me uit voor kankerhoer. Waarom ? Omdat ik iets met Samuel had. Lieve lieve braviours , ik ben zelf ook nog een braviour haha . Maar ik wil jullie duidelijk maken , Kanker verziekt je taal , letterlijk" Zeg ik . Het is stil , maar opeens word er heel hard geklapt voor me . "Ik moet volgende week naar het ziekenhuis voor mijn eerste chemotherapie . Ik lig zeker 3 weken in het ziekenhuis. Dus ik zie jullie een tijdje niet meer , want normaal gesproken kom ik naar elk optreden. Dus is dit een beetje een afscheid. Zoals Kaj had gezegd ga ik een stukje zingen. Dit liedje draag ik op aan mijn vader . En aan iedereen hier in de zaal wie iemand heeft verloren aan deze genadeloze ziekte. Hier dus het nummer 'Dit pakt niemand ons meer af' " Zeg ik . De muziek start en ik begin met zingen. Het gaat super goed en iedereen zingt mee. Als het nummer klaar is begint moet iedereen klappen. Ik buig voor ze en ga af . Ik krijg meteen een knuffel van Samuel. " Waaw , dat was zo mooi gezegd! " Ik geef hem een zoen. De rest komt naar me toe en geven me ook een knuffel. Ze trekken me weer mee naar het podium. " Applaus voor mijn bestie Manaaaaal" Roept Dioni. iedereen klapt en schreeuwt. " Oke dank jullie wel!!! ben zo trots op jullie jongens ! "Zeg ik en ik geef ze een knuffel. wow , ik word opeens duizelig. ik zak door mijn enkels. Kaj vangt me snel op , gelukkig. Die blauwe ogen van Kaj , ik moet gelijk weer denken aan die tijd dat wij samen waren. "Heey gaat het " roept iedereen. " Ja het gaat " ik loop snel naar de andere backstage . Pff ik ga zitten en drink wat water. Het gaat echt niet goed....

GUYS ik wil even kijken wie mijn trouwe lezer is:) Ik wil iemand voor de rol van het meisje dat ik ontmoet in het ziekenhuis.

Wat moet je doen : Beantwoord deze 4 vragen goed en comment de antwoorden met je naam. Hier zijn de vragen:

1. Waarom zijn Manal en Sara niet meer bevriend?

2.Waar woonde Manal eerst? ( Voor ze verhuisd is)

3.Hoe heeft ze Samuel ontmoet?

4. Wat neemt Manal elke keer mee als ze naar het graf van haar vader gaat?

Hier is een bonus vraag , voor als je een vraag niet goed had ;)( Zet bij het antwoord : Bonus)

Omschrijf het karakter van manal.

Dus als je alle vragen goed hebt , heb je kans dat je de rol krijgt!;) Dus comment en zet er je naam bij! Xx

Volgende part kom de winnaar

Until the end of time (tijdelijke stop)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu