Wat zou Samuel gaan doen? Mmhh hij is zo geheimzinnig , waardoor ik nu super benieuwd ben wat hij gaat doen... OMG ik moet Sara nog bellen!
Helemaal vergeten ik hoop dat ze niet boos is.... Ik doe de sleutel in de deur en ruim het huis een beetje op . Zo klaar , nu snel mijn laptop pakken en Sara bellen op skype.
" SARAAAAAA" Roep ik iets te blij . " ook hallo hahahah " Ik moest lachen om haar blik " Hou je het een beetje vol in Den bosch zonder mij" Vraag ik met een pruillip .
" Neee totaal niet ! je MOET langs komen !" commandeert Sara me . " Ik kom echt babe! jij moet ook komen slapen! dan stel ik je wel voor aan de jongens " Zeg ik met een zwoel toontje .
Sara valt achterover " KAAAAJJ" zegt ze en ze zoet haar poster . " Mogooltje" Zeg ik lachend.
We praten lang "Saar over 1 uur heeft Sam een verrassing voor me maar ik weet niet WAT" zeg ik .
Ik zeg Sara gedag en begin maar met Kaften van mijn boeken voor mijn nieuwe school.
In Den bosch zijn ze al een week naar school , ik moet maandag . Gelukkig zit Samuel in dezelfde klas als ik dus we fietsen samen.
Pff eindelijk bijna klaar! De boeken zijn het zelfde als van mijn oude school . FUCK 12 uur! . Ik hoor zachtjes getik op het raam . Huh?
Ik loop even naar de spiegel en bekijk me zelf snel en doe het raam open.
En daar staat Samuel in de dakgoot , tussen waxinelichtjes in een vorm van een hartje met rozenbladeren.
Waaw hij heeft kussens neergelegd met dekens en chocolade melk.
" Waaw Sam! dat is zo mooi zeg waaw" zeg ik en ik kijk Samuel verbaasd aan. Hij lacht naar me . Wat is hij schattig zeg .... " Ik wou je vragen ...wil jij mijn meisje zijn? " zegt Samuel verlegen.
"Ja Sam Heel graag!" Zeg ik en ik zoen hem. Dit lijkt net een scene uit een of andere chickfick , lekker cliché . Maar zooooo cute
We gaan zitten en ik blijf maar kijken naar de sterren , echt mooi. Ik merk dat Samuel me aanstaart dus ik kijk naar hem en lach.
Hij voelde zich duidelijk betrapt , Awh te schattig .
" Het is koud zeg " zeg ik terwijl ik met mijn hand over mijn arm wrijf. Samuel slaat een arm om me heen "Hier babe" Zegt Samuel en hij geeft me een dekentje.
Ik sla die om me heen en leg mijn hoofd op Samuel's schouder "Ik ben zo blij dat jij mijn buurmeisje bent geworden" Zegt Samuel en hij aait over mijn hand met zijn vingers .
Ik moet blozen " En ik ben blij dat jij mijn buurjongen bent , voor het zelfde geld woonde er een oude man ofzo die kinderen haat ahahhaa" zeg ik lachend.
Samuel moet ook lachen en dan kijkt hij me diep in mijn ogen aan " Jou ogen ... Zo mooi en zo bruin en waaw Ze glinsteren in het kaarslicht ... prachtig" Zeg Samuel en hij legt zijn hand op mijn wang .
Ik voel dat ik bloos . Samuel grinnikt " Je bent echt zo schattig hé" Zeg Samuel en hij zoent me .
Na de zoen kijk ik hem aan en zie dat hij nu ook moet blozen. " jij bent echt té lief gewoon! Sam jij hebt echt mooie ogen waaw en je hebt sproetjes Awh" Zeg ik en ik knijp zacht in zijn wang .
Daarna leg ik mijn hand op zijn wang " Je bent nog leuker in het echt " zeg ik met een lach. Samuel grinnikt lief en zoent me nog een keer .
Dit moment is echt perfect. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk stil naar de sterren .
Ik voel dat Samuel met mijn haar speelt " Krullenbol" Zegt Samuel lachend .
" Vind je het niet mooi dan?" vraag ik lachend " Juist wel! " Zeg Samuel .
Hij gaat verder met spelen met mijn haar en ik voel dat ik langzaam in slaap val .
JE LEEST
Until the end of time (tijdelijke stop)
RomansaDit verhaal gaat over een meisje dat verhuisd naar een andere stad. Ze heeft het heel moeilijk om te wennen aan deze kleine stad. Al gauw leert ze haar buurjongen kennen en is opslag verliefd. Maar haar vader word weer ziek.Haar moeder raakt versla...