Ik heb de wekker gezet zodat ik en Maaike ons niet verslapen, en zo geen tijd voor mijn make-up hebben. Mijn haar gaat ook veeeeeel tijd in beslag nemen, ik heb zo dik haar en het krult als een gek. Mensen vragen aan mij of het nep is of niet. De wekker gaat af "Mhhhhhh Maaaikeeee " roep ik gapend. Maaike maakt een raar geluid dat leek op "Oekeehhhh" . Maaike rekt haar armen uit en rolt opeens heel vaak in het rond. Bam , daar ligt Maaike op de grond. "Auuoehh , doet pijnnn" zegt Maaike slaperig. Ik lach me helemaal kapot om haar blik en reactie, hilarish. Maaike en ik gaan naar de badkamer. Als we bijden klaar zijn , gaan we ontbijten. "Mpaahr Hp Jeh Alsgf Een Juprk? " Zegt Maaike met een volle mond. "Mischien moet je eerst kauwen haha". Bijden lachen we . Na het eten gaan we snel maar boven want mijn haar doen duurt best wel lang. "Show me the dressss!" Schreeuwt Maaike . Weetje , ze is zooo energieke wow , misschien heeft ze ADHD ofzo , haha zou best kunnen. Ik loop naar de kast en pak de jurk. Het is een hele mooie lange ,witte jurk met diamant , het is een strapless met aan de boven kant Diamanten en aan de onderkant een blote been. "Wow , Manal... deze jurk is is... prachtig...." Maaike kijkt met grote ogen naar de jurk . "van mama gekregen , ze zei erbij : draag deze jurk op een dag waar van je denkt , dit is mijn dag , mijn tijd om te stralen omdat ik het waard ben" zeg ik vol zelfvertrouwen. "waaw wat mooi gezegt " . Maaike brengt me naar haar stageplaats , een kapsalon in de buurt. Het is best laat al , 4 uur en het feest begint om 7 uur. Dus we hebben 2 uur de tijd , want Den Bosch is een uurtje rijden.We gaan naar de kapper en Maaike doet mijn haar . Eerst wast ze het , stylte ze het ,krulte ze het met een krultang zodat ik mooie wijde krullen krijg en spuit ze er haarlak in . "Deze haarlak zorgt ervoor dat je haar voor 24 uur goed zit , just in case" Zegt ze lief. Ik kijk haar dankbaar aan , inmiddels is het half 5 . "Oke MAKE-UPPP!" zegt ze dol blij. Ik ga in de make-up stoel zitten . Mijn nagels worden ook gedaan , wow hele VIP behandeling... Mijn nagels worden mooi wit met steentjes. Maaike doet de make-up bij me op . Na een half uur is ze klaar "Oke , je mag kijken" Ze draaid de stoel om. Ben ik dat? "Omg .... wow Ik herken alleen mijn ogen .... Super goed gedaan wow echt Maaike , jij gaat echt ver komen met dit .. jesus" ze heeft zelfs mijn donkere kringen weg wegwerkt. Ik geef haar een knuffel. Ze lacht naar me "Nu maar hopen dat Sam het mooi vindt" Zeg ik lachend. "Hij zak het mooi vinden , meer dan mooi zelfs , prachtig" Ik Maaike een dikke knuffel . "echt super bedankt Maaike , echt waar" "Het is al goed , have fun , dit is jou moment " Samen lopen we terug naar huis toe. We zijn om 5 uur thuis. "Nu de jurkkk" Snel loopt Maaike naar boven en pakt de jurk. Ik doe hem voorzichtig aan , anders gaat mijn kapsel naar de kloten. Dan glijd de jurk over me heen , Hij past als gegoten.... Ik doe de rits uit en loop naar Maaike toe . Maaike kijkt me verbaasd aan "wow , je bent zo mooi" Maaike veegt een kleine traan weg . De jurk ... Vanavond word perfect.
P.O.V Samuel
Samen met Giovanni sta voor een rek met smokings. Wow wat een keuzes zeg. Wat zal Manal aan hebben ... Wat ze ook aan zal doen , het zou haar mooi staan... Giovanni staat druk naar de smokings te kijken. Ik ga dan toch maar voor zwart-wit , dat past bij alles . Met een mooie witte zakdoek zei Giovanni. Ik denk dat hij weet wat Manal aan gaat doen haha . "Sam kijk eens " zegt Giovanni. Ik staar nog steeds naar de smokings . "joehoe Sam ? Zit je weer aan haar te denken ? Sammie toch, je ziet haar over een uurtje!" Ik bloos en knik. Ik pas het pak en het past perfect! Ik ga Manal verassen, Ik heb namelijk een auto gehuurd, een Mercedes Benz c-class . Super mooie auto voor een super mooi meisje. Maar ik ben wel bang dat Sara weer iets gaat proberen met mij... Of erger, Manal pijn doen... Ze had haar al bedreigt. Ik snap haar niet , dat kind is gek. Als ik klaar ben , word ik gebeld "meneer , de auto staat voor de deur , komt u" het is de chauffeur! "Ik kom er aan meneer " Ik loop naar buiten. "Heey succes he!" hoor ik nog achter me. Ik stap in we rijden richting het huis van Manal. Ik sms haar . Dit word een avond om niet te vergeten.
P.O.V Manal
Samuel heeft me geSms't 'Kom naar buiten ik heb een verassing voor je' . Ik doe mijn telefoon in mijn tas en dan word er aangebeld. Maaike doet open . Ik hoor de lieve stem van Samuel. Ik ben zo zenuwachtig.... wat nou als jij me niet mooi vind ? oohh ... Ik ben zo zenuwachtig , ik blijf in mijn kamer mezelf bekritiseren. Ik slaak een diepe zucht en laat me op de grond zakken. Ik zit op mijn knieën op de grond, opeens hoor ik voet stappen achter me . "Maaike , zeg maar tegen Samuel dat ik me niet goed voel ofzo, ik heb echt geen zin om helemaal beken word op het feest.. roddelen, dat is het enige wat ze kunnen doen" Zeg ik zachtjes. De voetstappen komen dichterbij en opeens voel ik 2 armen om mij heen en een kus in mijn nek. "Je bent prachtig , waaw... Iedereen zal over je praten zo van 'heb je haar gezien , zei is zo mooi' " Zegt Samuel lief. "Vind je? " Samuel knikt "Nou kom op , we moeten gaan , ik heb een verassing" Ik sta op . Samen lopen we hand in hand ze trap af "Wow net een getrouwd stel" Zegt Maaike met een hand op haar hart. Samuel en ik moeten lachen. Samuel hou zijn handen voor mijn ogen. "Mag ik kijken?" Vraag ik als we stil staan. "Ja" Ik haal Samuel's handen voorzichtig weg. Oh my god... Een Mercedes Benz! "Sam , dit is ....wow" Ik geef hem een kus. Samuel pakt mijn hand en doet de deur open. We stappen in. 1 uurtje later zijn we in Den Bosch. Ik zie mijn oude school al. We stappen uit . "Ben je er klaar voor? " vraagt Samuel. Ik knik "zeker" . Dit , dit is mijn moment...
JE LEEST
Until the end of time (tijdelijke stop)
RomanceDit verhaal gaat over een meisje dat verhuisd naar een andere stad. Ze heeft het heel moeilijk om te wennen aan deze kleine stad. Al gauw leert ze haar buurjongen kennen en is opslag verliefd. Maar haar vader word weer ziek.Haar moeder raakt versla...