Live goes on

1.2K 19 3
                                    

MENSEN , ga het verhaal van mijn beste vriendin Nena lezen:) Dit verhaal ia echt super mooit geschreven ! ze heet :Nenakramer en haar boek heet "onbekende angst ";)

Ik loop terug naar de huiskamer . Dus 2 dagen zonder Sam , moet kunnen. Ik kijk om me heen . Weer zie ik die foto ... Arg . Ik pak hem op en zet hem opzijn kop. Ik ruim de huiskamer op en loop naar mijn kamer. Ik start de computer , heey een mail van mijn oude school! Er staat in 'Klassen gala klas M4A 2013- 2104 , hier bij nodig ik u uit op het gala van M4A , we stellen uw komst op prijs . Met vriendelijke groet , klassen mentoren mavo 4.' Super leuk! Oh shit dan kom ik Sara weer tegen... Boeiend , ik kom niet voor haar maar voor Anne , Iman , Rebbacca , Sammy en de rest ! Dat kind mag van mij part dood vallen joh... Zal ik Samuel vragen ? Jaaaaa , dat zou leuk zijn. Maar wat ga ik aan doen en hoe ga ik daar komen ? Ik scroll verder naar beneden , Heey het is op school zelf. Dan ga ik maar met de trein. Ik app gelijk iedereen , iedereen is druk aan het praten over hun jurken. Ik heb al een jurk , die had ik gekregen van mama. Fuck ... die heeft korte mouwen, dan kan je mijn snijwonden zien... Dan maar verband er overheen. Ik bel Samuel op "Heey sam!" "Heey Manal!" . Ik grinnik "Sam , zou je het leuk vinden Maandagavond mijn date te zijn voor het klassen gala van mijn oude school te zijn?" vraag ik onzeker. "Ja natuurlijk , super leuk . Kan je ook weer eens je oude klas zien " Na een kort gesprek hangt Samuel op , hij moest optreden. Oohh het word echt leuk!! M4A is een van de leukste klassen ooit. Ik kan niet wachten , maar ik moet geduld hebben , het is pas Vrijdagavond. Ik zet de tv op en kijk naar Twilight . Stiekem alleen maar voor Jacob hihi. Als de film is afgelopen ga ik slapen. Pff morgen ga ik uitslapen en lekker niks doen. Maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet voor lang is.

Until the end of time (tijdelijke stop)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu