sweet serial killer: 22 gün sonra ölecek birine göre fazla mutlu görünüyorsun.
ivy: deniyorum
ivy: sonuçta dolu dolu yaşayabileceğim 22 günüm var önümde
sweet serial killer: Ah, kalan günlerini dolu dolu yaşamanı isteseydim sana mesaj atmazdım. Seni daha kötü hissettirmek için buradayım.
ivy: çok şekersin
ivy: adın neydi senin ya kaçırdım
sweet serial killer: Ha, hiç söylemedim ki.
ivy: söyle o zaman
sweet serial killer: Lila Reynolds.
ivy: ...seni tanımıyorum?
sweet serial killer: Hayır, tanıyorsun. En azından sen hayatımı mahvetmeden önceki halimi tanıyorsun.
ivy: kimsin o zaman
sweet serial killer: Lila Reynolds'ım. Karen Trancy'yim. Caitlyn Pierce'im. Claudia Balow'ım. Hepsiyim. Hiçbiriyim.
ivy: bu da ne demek
sweet serial killer: Bunlar benim sahte kimliklerim.
ivy: neden sahte kimliklerin var?
sweet serial killer: Ben bir suçluyum. Elbette sahte kimliklerim var.
ivy: katil olmadığını söylemiştin
sweet serial killer: Cinayet, işlenebilecek tek suç mu?
ivy: ne suçlususun
sweet serial killer: Bugün çok meraklısın.
ivy: adını falan öğrenemiyorum tamam da bari bunu söyle
sweet serial killer: Ben bir hackerım. Defalarca kez hükümetin, FBI ve CIA'in veritabanlarını hackledim.
ivy: vay be
sweet serial killer: Bir keresinde az kalsın yakalanıyordum gerçi.
ivy: NASIL???
sweet serial killer: Hiç iz bırakmadım sanıyordum ama yanılmıştım. Birden fazla vericiye bağlı olmama rağmen kaynağı buldular. Hedefi yanıltmak için çok uğraşmam gerekti ama zor da olsa başardım ve bu bana kaçmak için kısa bir zaman tanıdı. Asıl kimliğimi veritabanlarından sildim. Öyle biri asla var olmadı ve olmayacak da.
ivy: ah tanrım
ivy: seni asla bulamayacaklarını söylediğinde ciddiydin
sweet serial killer: Günaydın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why try |gxg
Short Storybilinmeyen numara: 30 gün sonra. ivy: ne? bilinmeyen numara: Seni 30 gün sonra öldüreceğim. Bugünden itibaren. -pek okunmaya değmez, çok da iyi değil, kendimizi kandırmayalım.