sweet serial killer: Eskiden sana bayılırdım. En sevdiğim insanlar listesinde ilk 5'e girerdin muhtemelen. Sonra her şeyi değiştirdin. Mahvettin. Hayatımı cehenneme çevirdin. Şimdi en nefret ettiğim insanlar listesinde 1 numarasın.
ivy: üzgünüm
sweet serial killer: Değilsin. Eğer olsaydın, en azından hatalarını düzeltmeye çalışırdın. Ama yaptığın tek şey üstlerini örtmek oldu.
sweet serial killer: 23 gün. 23 gün sonra hayat benim için daha çekilir hale gelecek.
sweet serial killer: Eh, senin ise bir hayatın olmayacak.
ivy: üzgünüm
ivy: her ne yaptıysam
ivy: sana bu kadar acı çektiren her ne yaptıysam gerçekten özür dilerim
sweet serial killer: Bunu seneler önce söylemen gerekirdi, Ivy. Artık bir önemi kalmadı. Gerçekten üzgün olmadığını biliyorum. Umursamıyorsun bile.
sweet serial killer: Biliyor musun, seni özlüyorum.
sweet serial killer: Olduğunu sandığım kişiyi özlüyorum en azından.
sweet serial killer: Bir zamanlar deli gibi hoşlandığım Ivy Prentiss'i özlüyorum. Sen hayatıma girene dek aseksüel olduğumu sanıyordum.
sweet serial killer: Bu da değiştirdiğin başka bir şeydi. Beni değiştirdin. Keşke yapmasaydın. Keşke o eski Ivy olarak kalabilseydin. O zaman hayatımı seni öldürmeye adamazdım. O zaman mutlu olabilirdim.
sweet serial killer: Ama işleri mahvetmekte üstüne yok, Ivy. Ve ben yaptıkların yüzünden seni asla affetmeyeceğim.
sweet serial killer: Asla.
ivy: üzgünüm
sweet serial killer: Hayır. Sahte özürlerini kendine sakla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why try |gxg
Short Storybilinmeyen numara: 30 gün sonra. ivy: ne? bilinmeyen numara: Seni 30 gün sonra öldüreceğim. Bugünden itibaren. -pek okunmaya değmez, çok da iyi değil, kendimizi kandırmayalım.