october: Ivy. (03:21)
october: Dayanamıyorum. (03:21)
october: Böyle değil. Bu şekilde değil. (03:21)
october: Kendimi durdurmaya çalıştım ama olmadı. (03:22)
october: Sana olan nefretimin sevgimden daha üstün gelebileceğini sandım. İntikam duygusunun aşkı öldürebileceğini sandım. (03:22)
october: Çünkü aksini düşünmek acı vericiydi. Annemin, en yakın arkadaşlarımın katiline aşık olmak çok acı vericiydi. (03:23)
october: Yapamıyorum. (03:23)
october: Seni öldürmek istiyorum. (03:24)
october: Seni öldürmeyi o kadar çok istiyorum ki bu nefretin seviyesi nefesimi kesiyor. Kollarımın arasında can vermeni istiyorum. Nefes alamayacağın ana kadar gözlerinin içine bakmak istiyorum. Hayatın vücudunu terk edişini görmeyi öylesine istiyorum ki bu psikopat mıyım diye düşünmeme sebep oluyor. (03:26)
october: Ama aynı zamanda ölmeni istemiyorum, çünkü seni seviyorum. (03:27)
october: Sikeyim, seni o kadar çok seviyorum ki kendimden utanıyorum. Annemi yüz üstü bırakmış gibi hissediyorum. Bunu nasıl karşılardı? Onu öldüren kişiye aşık oluşum hakkında ne düşünürdü? (03:27)
october: Neden vazgeçemedim? Neden seni sevmeyi bırakamadım? Bu kadar değerli neyin var, Ivy Prentiss? Hayatımı mahvettiğin halde nasıl sana hâlâ aşığım? (03:27)
october: Geçen seneler sadece intikam duygusunu ateşledi. (03:27)
october: Ben hâlâ o yalnız kız çocuğuyum. Her şeyini kaybetmiş, hayatı birkaç dakika içinde yerle bir olmuş 16 yaşındaki October'ım. (03:28)
october: Senden nefret ediyorum. Varlığın beni delirtiyor, o geceden sonra özgür bir şekilde sokaklarda dolaşmaya devam etmiş olduğun gerçeği beni mahvediyor. (03:28)
october: Senden nefret ediyorum, Ivy. Bu şeyleri yaşamama sebep olduğun için senden nefret ediyorum. (03:28)
october: Ama seni çok seviyorum. Eğer sana her zaman birkaç dakika, birkaç saat, birkaç gün içerisinde bile olursa olsun ulaşabileceğimi bilmeseydim yaşayamazdım. (03:29)
october: Seni çok seviyorum, Ivy. Bu yüzden kendimden nefret ediyorum. Seni seviyorum ve bu acı veriyor. Senden nefret ediyorum ve bu acı veriyor. (03:30)
october: Neden her şey böyle olmak zorundaydı? (03:31)
october: Neden mutlu hayatlara sahip olmamıza izin vermediler? (03:31)
october: Yoruldum, böyle yapamıyorum. Artık değil. (03:31)
october: Seni öldüreceğim. (03:32)
october: Seni öldüreceğim, Ivy. Bunun olacağını ikimiz de biliyoruz. Bu sefer vazgeçmek yok. Artık kaçmayacağım. (03:33)
october: Seni almaya gelmeden önce bilmeni istediğim bir şey var. (03:33)
october: Sana aşığım. (03:34)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why try |gxg
Short Storybilinmeyen numara: 30 gün sonra. ivy: ne? bilinmeyen numara: Seni 30 gün sonra öldüreceğim. Bugünden itibaren. -pek okunmaya değmez, çok da iyi değil, kendimizi kandırmayalım.