october: 16 gün!!
ivy: oley!
october: Dünden beri hiç sigara içmedin, benim için olduğunu var sayıyorum.
ivy: beni izliyorsun
october: Seni görüyorum.
ivy: beni takip mi ediyorsun oct
october: Bana bir kere daha Oct dersen seni o anda öldürürüm.
october: "Dolu dolu yaşayacak" 16 günün bile kalmaz.
ivy: biri bugün ters tarafından kalkmış
october: Sana karşı her zaman tersim çünkü hak ettiğin muamele bu.
ivy: biliyorum biliyorum
ivy: ben ÇOK kötü biriyim
ivy: senden üç kişiyi çaldım
october: Beni sinirlendirmeye mi çalışıyorsun?
october: Bu dalga geçilecek bir konu değil Ivy. Komik değil. Eğlenceli değil. Ben hayatımdaki en değerli üç kişiyi kaybettim ve onlara bir daha sahip olamayacağım. Annem yanımda olamayacak, beni her halükarda destekleyemeyecek. Chloe ve Sarah ile bir daha hoşlandığımız kişilerin dedikodularını yapamayacağız.
october: Bunun komik olduğunu mu düşünüyorsun? Senin dalga geçtiğin şeyin ben yıllardır acısını çekiyorum. Ve hepsinin suçlusu sensin, çünkü onları sen öldürdün.
october: Tüm insanlar içerisinden bunu en iyi senin anlaman gerekiyordu.
ivy: neden? annem beni doğururken öldü diye mi?
ivy: sen en azından annenle 16 yıl geçirdin
ivy: ben onu hiç tanımadım bile
october: Bu şanslı olduğumu belirtme şeklin miydi? Hâlâ suçlu olduğunu kabul etmiyor, bahaneler üretiyorsun. Senin annen öldü çünkü doğumda çok kan kaybetmişti. Benim annem öldü çünkü sen onu öldürdün.
october: Eşit olduğumuzu mu düşünüyorsun? Şanslı olduğumu mu düşünüyorsun? Düşünme.
october: İntikamımı aldığım zaman eşitleneceğiz.
october: O zaman, sonunda şanslı olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why try |gxg
Kurzgeschichtenbilinmeyen numara: 30 gün sonra. ivy: ne? bilinmeyen numara: Seni 30 gün sonra öldüreceğim. Bugünden itibaren. -pek okunmaya değmez, çok da iyi değil, kendimizi kandırmayalım.