5. kapitola

924 57 3
                                    

Na začátek vám chci poděkovat za čtení, komenty a voty v minulých kapitolách. Znamená to pro mě moc. Navíc mi to dává tu jistotu, že tady ten střeštěný nápad někdo čte. Jo a přečtěte si i dolejšek.

-------------------------------------------

Jako oni uvažují o koupi nějaké vily. Docela mi tím Jinxx vyrazil dech. Možná se můj sen vyplní a budeme se s nimi bavit (já a Sandy). Sandy určitě už plánuje svatbu s Ashem. Zmínila jsem, že je Sandy do Ashe zblázněná? Ne? Tak vám to říkám teď. 

,,Nerada tahle slova vyslovuji, ale musíme už domů."  

CC: Nééééé, dobře se s vámi povídá.

,,Děkujeme, jestli najdete vyhovující vilu, můžeme se setkat, třeba vás i nalíčíme."

Jake: Berem tě za slovo.

S: Tak ahoj.

,,Ahoj."

Všechny obejmu, dám jim pusy na tvář a se Sandy zamíříme k východu. Když uslyšíme křik.... Andy. 

Andy: Dáte mi čísla, abychom vás mohli kontaktovat?

,,Jasně. *** *** ***."

S: *** *** ***

Andy: Děkuji.

-------------------

Pohled Andyho..........

Dnes máme opět koncert. Docela mě tour zdráhá. Těším se až vše skončí. Naštěstí už jenom tenhle plus další tři a konec. S klukama uvažujeme o koupi vily v tomhle městě. Je kouzelné.

Hala je plná fanoušků. Ta jejich energie mi dodává sílu. Všichni se mnou zpívají. Dokonce jsem zahlédl u pódia holku co předvádí kytarová sóla, nebyl jsem sám. Jake se křenil, Ashley se smál a Jinxx se ještě začal víc s kytarou předvádět. Podával jsem jim ruce. Ty jejich šťastné pohledy. V hlavě mi utkvěl pohled jedné holky. Její oči propalovaly mé.

Všichni s VIP lístky byli škvělí. Hlavně dvě holky úplně na konci, Carrie ( ta s těma propalujícíma očima) se Sandy. Dobře sme si popovídali, ukázaly nám jak dobře umějí líčit. Ty make upy mi vyrazily dech. Dokonce jim kluci slíbili, že se sejdeme po ukončení tour. Já nebyl proti. Carrie mě hrozně oslovila, jako jediná holka poté co jsem se rozešel s Juliet. Hrozně mi ublížila. 

Ashley: Jak na vás působily?

Jake: Super, zábavné, milé holky.

Jinxx: Husté kosmetičky.

CC: Dobře zapůsobily. Andy?

Já: No? 

Ashley: Jsi myslí jinde. 

Já: Sorry. 

CC: Mimochodem máš na ně čísla?

Andy: Jo.

Ashley: Fajn, dej mi číslo na Sandy.

Já: Proč?

Ashley: Pro slepičí kvoč. Chci ji napsat.

Jinxx: Láska, Ashley je zakoukaný.

Jake: Andy taky.

Já: Do koho?

CC: Přece do Carrie.

Já: Ani náhodou. Je úplně normální holka.

Ashley: Lži, jak chceš. My viděli tvé pohledy.

Já: Agrrrr...

Žádné pohledy jsem nedělal. Pošlu je k očnímu. Jo, párkrát sem k ní pohledem zabloudil, ale.... Ne. Nasadili mi brouka do hlavy. Kurňa ta její tvář. Nemysli na ni Andy!

No, je jasné, že Andy na ní koukal. Jak se to vše vyvine? Připustí si Andy,že ho Carrie přitahuje? 

Jo a mám ještě jednu otázku na vás. Uvažovala jsem, že bych udělala knížku kde budou překlady písní BVB. Chtěli byste?

TajemneJmeno


Kosmetička BVB (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat