28. kapitola

479 31 3
                                    

Seběhnu dolů po schodech a všechny pohledy se na mě přesunou. Rychle jim vysvětlí, že by mělo být všechno v pořádku, řeknu ať si Ashley se Sandy zítra pořádně promluví, ostatně ať si všichni pořádně promluvíme. Seberu čokoládu, udělám popcorn, vezmu nějaké jídlo a rychle zase běžím za Sandy do pokoje kde si společně užijeme krásný večer u filmu s jídle.   

------------------------------------

Ráno se probudím rozvalená jako slon vedle Sandy, která na tom není o moc líp. Včera jsme si pouštěly filmy až do dvou do rána, takže máme v plánu spát nejmíň do oběda. Bohužel známe kluky a ti moc vařit neumí, ale já dneska odmítám cokoliv vařit. Takže dnes bude asi pizza nebo čína. Navíc si musíme s kluky užít co nejvíce času než nám odjedou. Musíme toho tolik stihnout. 

Vstanu z postele jdoucí pomalu do mého a Andyho pokoje se kouknout jestli Andy ještě spí nebo je někde dole. Pro jistotu potichu vejdu, uvidím ho spát uprostřed postele s vlasy do všech stran, mírně otevřenou pusou ze, které každou chvilku zazní tichý chrapot. Je to tak roztomilé. Přejdu k posteli, sednu si na její kraj za účelem, abych mu mohla dát pusu na čelo. Dám mu ji a hned na to mě jeho ruce stáhnou k němu do postele. Natiskne mě na jeho hruď a nadále spí. Musím se potichu zasmát. Jelikož ho nechci probudit tak se ani nesnažím odtrhnout. Pomalu ho celého již po několikáté skenuji, jeho rysy, nos, pusu, zavřené oři, menší vrásku, která se tvoří mezi obočím, menší strniště. 

Když ho mám celého prozkoumaného začnu znovu usínat.

Znovu se neprobudím sama od sebe, ale na polibky dostávající na můj nos. ,,Myslel jsem, že spíš u Sandy." promluví na mě Andy s úsměvem. ,,Spala jsem, ale probudila jsem se a šla se na tebe podívat, ale ty jsi mě pak k sobě stáhl a já znovu usnula." ,,To ani nevím, že jsem tě k sobě stahoval." zatváří se přemýšlivě. ,,Zřejmě tvoje tělo potřebovalo mé." usměji se. ,,Zřejmě. Co máme dneska v plánu?" ,,Ummmm... zatím nic, možná bychom si mohli udělat filmový den, objednat jídlo." kouknu tázavě. ,,Dobrý nápad, řekneme to ostatním." 

Všichni souhlasili, pozvala jsem i Cristin a kluci zase holky. Byli jsme celá sestava. ,,Odmítám se koukat na horor!" prohlásí Sandy hned na začátku. ,,Nebyla by sranda Sandy." odpoví obratem Jinxx. ,,Jaká sranda? Sranda je to, že všichni jsou podělaný strachy a potom se bojí jít i na záchod?" ,,Ano." vykřikneme všichni. ,,Bude to skvělý Sandy." ,,Ty zrovna nic neříkej Carr, jsi mnohem podělanější než já." Radši neodpovím a vrhnu na ní jenom vraždící pohled. 

Asi víte jak to dopadlo. Všechny holky byly zahrabány v dece tisknoucí se na svého přítele a kluci se snažili hrát, že se vůbec nebojí, přitom bylo vidět jak jsou vyklepaní. Po asi dvou hororech jsme si radši pustili různé komedie, pak i po přemluvě nějakou slaďárnu pro nás holky. (Jen tak mimo. Byla bych ráda kdybyste mi do komentářů napsali pár hororů. Znám jich jenom pár a ráda bych se podívala na další.) 

Jinak v médiích máte Tower Bridge jenom proto, že jsem nevěděla co tam dát. Jinak je to fotka ode mně.

TajemneJmeno

Kosmetička BVB (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat