38. kapitola

360 23 0
                                    

V posteli jsme strávili společně až do večeře. Kluci splnili svůj slib a vůbec za celou dobu nám nikdo nezaklepal na dveře.

Užívalijsme si oba přítomnost toho druhého.

-----------------------------------

Do druhé dne jsem se probudila sama v posteli s růží a vzkazem vedle mě. Byla na něm napsané- Dobré ráno lásko moje. Moc mě mrzí, že nemohu vstávat s tebou, ale musel jsem odejít na zkoušku kvůli zítřejšímu koncertu. Užij si dnešek se Sandy. Na skřínce naproti tobě najdeš moji kreditku s heslem, když si budeš chtít něco koupit, tak použij ji a v žádným případě ji nenechávej na pokoji, jsi moje a já se chci o tebe postarat. Uvidíme se večer. S láskou Andy.

Růže byla příjemné překvapení, ale ať Andy nečeká, že použiji jeho kreditku. Možná se bude zlobit, ale užívat si za cizí peníze mi příde neslušné. Od jakživa jsem naučená, že když něco chci, tak si na to musím vydělat sama.

Se Sandy jsme se sešly na snídani a probíraly včerejšek po příjezdu na hotel. Prý se ji Ashley donekonečna omlouval, ona mu odpustila hned, ale nechala ho ať si ji předchází. Prý se tolik snažil, tolik sliboval. Nakonec mu řekla, že mu už dávno odpustila a on chtěl potom taky jak to říct odčinění za předcházení.

,, Ještě před večeří jsme se byli projít po uličkách," řekne zasněně Sandy.

,, Kam vůbec půjdeme my?"

,, To je jasné. Nejdříve Eiffelova věž, Louver, Vítězný oblouk, katedrála Notre- Dame a poté oběd, nákupy," vyjekne.

,, Máš to velice promyšlené. Tolik se těším na památky. Půjdu se na pokoj připravit, dáme sraz za hodinu?" kouknu na ní s tázajícím pohledem.

,, Dobře, za hodinu dole v hale," odpoví, dopije ranní kávu a odejde.

Musím vám říct, že dnešek jsem si naprosto užila. Všechny pařížské uličky, památky působily naprosto malebně, byla jsem ze všech věcí naprosto unešená, nevěděla jsem se Sandy kam se počít.

Když jsme všechno prošly, tak jsme si zašly na výtečný oběd do vyhlášené restaurace, kterou nám doporučil jeden milý pán v takovém menším zapadlém krámku. Musím podotknout, že všichni se chovali mile, vítali vás s úsměvem, nemračili se na vás.

Radši ani nemluvím o tom kolik tašek jsme si obě přinesly na hotel. Dělala jsem si srandu, že vypadáme jak vánoční stromeček.

Zbývalo nám trochu času do večera, a tak jsme si pustily na Sandynim pokoji film, objednali si něco málo k snědku a klábosily o všem možném.

Zapomněly jsme úplně na čas, všimly jsme si ho až když přišel kolem sedmé večer Ashley.

,, Už jste skončili," zeptá se Sandy.

,, Ano, naštěstí," odpoví jdoucí směrem ke koupelně.

,, Půjdu za Andym, na večeři, ahoj," řeknu a odejdu jdoucí, no pomalu běžící na pokoj za Andym.

Našla jsem ho sedět na posteli, koukal do zdi jak kdyby ji chtěl vyrazit díru.

,, Ahoj lásko, jak se povedla zkouška?"

,, Úžasně, jsem sice vyčerpaný, ale držela mě myšlenka, že na mě čekáš ty na hotelu."

,, Ještě se začnu červenat," usměji se.

,, Vůbec by mi to nevadilo. Jinak mám pro tebe překvapení," řekne tajemně.

,, Jaké?"

,, Probírali jsme něco s klukama, poté i s managmentem. Mluvili jsme o tom jestli bychom zde nemohli zůstat déle."

,, Takže zůstaneme tu déle?" vykřiknu.

,,Ano. Užijeme si zde tři dny navíc, spoustu času kdy můžeme jít jenom my dvaněkam ven do ulic Paříže."

TajemneJmeno

Kosmetička BVB (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat