Děkuji za Voty, za čtení a za komentáře. Taková podpora se mi ani nesnila. <3
Jinak furt mi nikdo nenapsal jestli chce ty přeložené texty BVB písní. Tak prosím, máte zájem nebo ne? já jenom, abych se něčím nepočítala a pak z toho nic nebylo.
-----------------------------------------
Nemysli na ni Andy! Jen kdyby to bylo možné. Nějaké síly mě prostě k ní táhnou.
Pohled Carrie.....
Kluci působí hrozně mile. Kdybyste zažili to co mi a potom se koukli na jejich písničky, říkali byste si. Kruci to nemůžou být oni. Jsou pozorní, zábavní, správně střeštený, správně ulítlí. Prostě jsem si je ještě víc zamilovala.
S: Myslíš, že nám napíšou?
,,Myslím, že jo. Hlavně Ashley tobě. Furt nějak ta tebe koukal.
S: Fakt?! Kruci nechovala sem se jako kr**a, že jo?
,,Chovala ses jako vždycky....... Jako kr**a."
S: Blbko.
Takhle si vždycky nadáváme, jen abyste věděli. Bývá to i horší, mnohem horší.
Sandy pípne telefon. ,,Ashley?"
S: Jo, kruci. On mi napsal: Ahoj, moc jsem si dnešek s tebou a samozřejmě s Carrie užil. Nechtěla bys po ukončení naší tour jít ven? Hrozně ses mi zalíbila. Jinak vám CC vzkazuje, že máte vymyslet jednorožčí make up. Je mi jasný, že toto čte i Carrie, tak ji pozdravuj od ostatních. Ashley.
,,Nějaký jasnovidec ne? Jinak ten make up už mám vymyšlenej, tak mu to napiš. Samouřejmě s potvrzením schůzky tvé s ním.Pohled Sandy....
Moje odpověď: Ahoj Ashley. Jak víš, že to čte i Carrie? Jinak vás pozravuje i ona i já. Ten jednorožčí make up má Carrie dávno vymyšlenej, vyřiď to CCmu. Jinak, abych odpověděla na tvojí otázku. Ráda s tebou půjdu ven. Taky sem mi zalíbil. S láskou Sandy.
,,Nepřehnala jsem to. S láskou Sandy?"
Carrie: Ne, rozhodně ne.
Odpověd od Ashleyho: Ste podle vašeho vyprávění nerozlučná dvojka, tak proto. Jinak CC chce fotku, pokuď ji máte. Jinak sem rád za tvoji odpověď.
S: Posílám...Ashley: Mega hustý. Já bych chtěl ten druhý a čtvrtý obrázek. CC.
Ahley: Promiň, jakmile ty obrázky viděl, sebral mi mobil.
Já: Nevadí.Dneska kratší kapitolka. Opět děkuju za vaši podporu.
TajemneJmeno.
ČTEŠ
Kosmetička BVB (Black Veil Brides)
Fiksi PenggemarCarrie Seriv výstřední dívka, která naprosto miluje umění a hudbu. Poslouchá spoustu skupin, ale nejraději Black Veil Brides. Touží se s nimi setkat, podaří se ji to? To se dozvíte během příběhu Kosmetička BVB. Cover by: ProncessGirl19 Další kniha o...