Tolik míst, kterých bych chtěla navštívit. Bohužel mám na návštěvu Paříže pouhé tři dny, z toho navíc jeden den strávíms klukama na koncertu. Takže na památky mám pouze dva dny. Snad navštívímaspoň ty nejznámější.
Snad se zde uskuteční jedna významná událost, která mi změní život, která ho překope a dá mu jiný směr.
--------------------------------
Když jsme dorazili na hotel stála jsem s úžasem. Hotel byl naprosto úžasný. Byl vysoký se spousty balkóny, recepce vypadala jak z nějakého zámku, vchodová hala byla naprosto obrovská s množstvím křesel, stoly, lidmi, kteří se ubytovávali, odhlašovali, odcházeli na venkovní procházku.
Musím vzpomenout i lokalitu hotelu. V dohledu jste viděli Eiffelovu věž, rozsáhlý park, ochody se zbožím pro turisty, pekárnu, restaurace s předzahrádkami. Tento nádherný pohled doplňoval líbezný zvuk hudebních nástrojů patřících pouličním umělcům.
Nemohla jsem se dočkat až uvidím více z vnitřku hotelu. Mohla jsem si jenom představovat jak vypadá náš pokoj, jeho interiér.
Cítila jsem jak mě Andy opatrně vzal za ruku a vedl k výtahu. Vím, že něco říkal, ale nevím co. Nevím ani co dělali ostatní, nevnímala jsem je.
Z výtahu vedla k našemu pokoji delší chodba, kterou rámovala velká zrcadla podel stěn. Zastavili jsme se s Andym před úplně posledním pokojem na chodbě.
Otevřel dveře a mě se poskytnul pohled na přenádherný pokoj. Ta velká postel uprostřed pokoje, naprosto úžasná koupelna a navíc, balkón s výhledem na Eiffelovu věž. Z toho výhledu se mi chtělo upřímně brečet.
,, Líbí se ti tu?" zeptá se Andy.
,, Líbí? Miluji to tu," rychle ze sebe dostanu.
,, Jsem rád, dost jsem bojoval s Ashleym o tenhle pokoj," pronese pyšně.
,, Chtěl tohle určitě poskytnout Sandy," odpovím.
,, A odměnu dostanu?"
,, Jakou byste si představoval pane Biersacku?"
,, Mile rád vám ji předvedu."
S tímhle se na mě vrhne a hodí na postel. Vezme mé ruce pokládajíc je nad moji hlavu. Viděla jsem mu na očích, že mu tato poloha přímo vyhovuje a, že přemýšlí co dál. Vrhne se na mé rty a jeho rukama mi začne přejíždět po bocích.
,,Tak moc jsi mi chyběla. Tvoje oči, tvoje tělo, tvůj hlas," pronáší mezi polibky, které si vyměňujeme.
Dál vám snad nemusím popisovat co se mezi námi přihodilo.
Ležíme v objetí na posteli pod hedvábnou přikrývkou, nic neříkáme, jenom setrváváme v objetí.
,, Nebudou nás hledat?"
,, Ne, kluci dostali přísný zákaz nás shánět pod přísným trestem."
Zasměji se. ,, Kdy mě opustíš kvůli koncertu?"
,, Zítra, bohužel skoro na celý den. Budeme mít velikou před koncertní zkoušku. Můžete si se aspoň Sandy projít Paříž, zajít na nákupy."
,, Tolik toho tu chci navštívit, ale nemáme moc času."
,, Mrzí mě to."
,,Nemusí, jsem ráda i za tohle málo co se mi nabízí. Hlavně, že jsem už konečně s tebou po té dlouhé době," usměji se.
V posteli jsme strávili společně až do večeře. Kluci splnili svůj slib a vůbec za celou dobu nám nikdo nezaklepal na dveře.
Užívalijsme si oba přítomnost toho druhého.
TajemneJmeno
ČTEŠ
Kosmetička BVB (Black Veil Brides)
Hayran KurguCarrie Seriv výstřední dívka, která naprosto miluje umění a hudbu. Poslouchá spoustu skupin, ale nejraději Black Veil Brides. Touží se s nimi setkat, podaří se ji to? To se dozvíte během příběhu Kosmetička BVB. Cover by: ProncessGirl19 Další kniha o...