16. kapitola

714 46 2
                                    

Andy: Ashley, ty jsi pakoň. Jak tě to mohlo napadnout? Ten tvůj mozek by si měl dát pohov.

Já: Já myslím, že v tu chvíli nemyslel mozkem.

Na což se všichni rozesmáli.

-------------------------------

Myslím, že jsem tou větou vystihla celou situaci. Opravdu nechápu, jak ho mohlo napadnout, že mezi mnou a Andym něco proběhlo, že jsem schopná se s ním jen tak vyspat. Což nejsem.!!! 

Po "snídani" si mě jak jsem očekávala Sandy odchytla. Hned začal výslech. Padaly otázky typu: Jestli něco proběhlo mezi námi. Jak to, že mám jeho triko. Kde mám svoje oblečení. Jestli jsem měla tu moji náladu. A když jsem ji řekla, že jsem se probudila na něm, začala doslova šílet. Prý to určitě něco znamená, což jsem nepochopila. Člověk se na někom probudí a už to něco znamená. Myslela jsem v tu chvíli, že vezmu pánvičku, která byla na plotně a přetáhnu ji s ní, aby se probudila. Určitě ji museli všichni slyšet. 

Sandy: Carrie můžu mít na tebe prosbu?

Já: Záleží jakou.

Sandy: Nešla bys se mnou do restaurace?

Já: Se ptáš? Jasně!!! Jídlo se neodmítá, hlavně jsme poslední dobou nikde takhle společně nebyly.

Sandy: Děkuji.

Já: Kdy?

Sandy: Dnes večer, kolem šesté.

Já: Dobře, bude to něco formálního?

Sandy: No... vezmi si nějaké šaty. Bohužel se sejdeme až na místě, musím něco zařídit, počkej když tak u stolu.

Já: Dobře, těším se.

Jsem hrozně ráda. Se Sandy jsme dlouho nikde nebyly, protože jsme byly furt s kluky. 

Po zhruba hodině jsem odešla domů s tím, že si musím něco zařídit a připravit se. Kluci měli zase ty svoje kecy o tom, jak mi holky potřebujeme pět hodin na to, abychom se připravily na večeři nebo kamkoliv jinam. Popírala jsem to, ale svým způsobem měli pravdu. 

Doma jsem hledala na internetu nějakou práci. Nemůžu být bez ní věčně. Časem by došli peníze, pak bych skončila někde pod mostem, což samozřejmě nechci. Koukala jsem po práci líčit nějaké hvězdy, skupiny, po případně být jejich pomocnice, ale všechno bylo hrozně daleko od domova. Nechtěla jsem se stěhovat. Navíc, nechtěla jsem být u nějakého nafoukance nebo někoho kdo nosí jenom růžovou. 

Strávila jsem nad tím hodně času až jsem si všimla, že jsou čtyři. Rychle jsem vletěla do koupelny, umyla si vlasy a vyfénovala. Poté jsem přešla do šatníku,vůbec jsem nevěděla co na sebe. Nechápala jsem proč to tolik řeším. Měla jsem takový divný pocit, jako  by se mělo něco stát. Chtěla jsem si vybrat něco výjimečného. 

Vzala jsem si černé šaty s černými lodičkami, které měly červenou podrážku od Christian Louboutin. Tyto boty naprosto miluji. 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jestli píše někdo z vás

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jestli píše někdo z vás. Máte vždycky představu jak by měla kapitola, celkově celá knížka vypadat a pak když zasednete k psaní, nenapíšete nic z toho? Já to tak mám. Mimochodem, ty boty na obrázku bych taky brala. 

TajemneJmeno

Kosmetička BVB (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat