39. kapitola

369 22 0
                                    

,, Takže zůstaneme tu déle?" vykřiknu.

,,Ano. Užijeme si zde tři dny navíc, spoustu času kdy můžeme jít jenom my dva někam ven do ulic Paříže."

--------------------------------

Byla jsem tolik nadšená když mi Andy oznámil, že zde v Paříži zůstaneme déle. Samou radostí jsem po něm skočila a začala ho zulíbávat k smrti. Představa nás dvou procházející se v malebných uličkách mě hřála u srdce.

V hlavě mě trklo, že musíme určitě společně zajít do jedné menší restaurace, které jsem si všimnula když jsme byly se Sandy na nakupování a prohlídce Paříže. Jenom z venku jsem poznala, že její atmosféra bude naprosto báječná. Číšníci, kteří se proplétali mezi stoly a usmívali se na zákazníky, muže, který hrál v rohu restaurace na menším pódiu líbeznou melodii, mladíka stávajícího u dveří vítajíc nové hosty. Naprosto jsem se do tohoto obrazu zamilovala.

,, Chtěla bych tě někam později zavést," usměji se na něj jdoucí na náš balkónek.

,, Nějaké speciální místo?" vyzvídá.

,, Ano, nějaké speciální, malebné místo, které mě zachytilo u srdce," odpovím.

Čekala jsem jestli ještě něco dodá, ale nic. Koukala jsem fascinující na náš výhled, nehledíc si ho.

Po chvilce mi to, ale začalo připadat divné. Nic neříkal, neobjímal mě, nedržel za ruku. Otočila jsem se proto a to co jsem viděla mi vyrazilo dech.

Klečel přede mnou na koleni a v ruce držel otevřenou krabičku s přenádherným prstenem.

Doslova jsem oněměla. Co jsem měla říct? Měla jsem v hlavě naprosto prázdno. Vnímala jsem pouze jeho a nikoho, nic jiného.

,, Nevím co bych si počal kdybych tě ve svém životě neměl. Nedokáži jsi představit možnost, že bych tě na tom našem osudném koncertě nepotkal Carr. Představuješ pro mě celý můj život. Jsi ta nejkrásnější žena na světě. Tvoje vlasy, tvoje oči v barvě rozbouřeného moře, ústa, kterým nemůžu nikdy odolat, křivky, které ti závidí každá a já je bezpodmínečně miluji, mě naprosto ošálili. Nedokážu jsi tě představit v náruči jiného, pouze v mé. Miluji tě tolik, že to nedokážu ani popsat, a proto. Carrie Seriv vezmeš si mě za muže, učiníš mě tím nejšťastnějším na světě?"

Naprosto šokována jsi přehrávám v hlavě vše co řekl. Stále nemůžu uvěřit, že mě tu žádá o ruku. Nebyla jsem si vším jistá, ale jednou věcí ano a to odpovědí.

,, Ano, vezmu jsi tě," rozbrečím se a vrhnu se mu kolem krku.

Ucítím jak z něho odpadne strach z odmítnutí. Odtáhne si mě od sebe a znovu přitáhne do hlubokého polibku, ve kterém bych nejraději zůstala do konce svého života.

,, Tak zůstává ještě pouze jediná věc." řekne, vytáhne prstýnek z krabičky.

Vezme jsi opatrně moji ruku a navlékne mi na prsteníček zásnubní prsten.

Takže dnes předposlední kapitola, příští už bude epilog.
TajemneJmeno

Kosmetička BVB (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat