31. kapitola

417 25 0
                                    

 Ashley s Andym když jsme jim o práci poprvé řekly nebyli moc šťastný, prý, že nám vše zaplatí, ale to jsme nechtěly, nechtěly jsme být takové ty vysávající přítelkyně. Byly jsme zvyklý, že jsme si všechno platily sami a nechtěly jsme to měnit.  

-----------------------------

Po dvou týdnech......

,,Co chceš k snídani Sandy." ,,Palačinky prosím." ,,Dobře, mluvila jsi někdy teďka s Ashleym?" ,,Ano a víš co?" ,,Ne?" ,,Chce, vlastně kluci chtějí, abychom za nimi příští týden přiletěly." ,,Opravdu? Kam přesně?" ,,Myslím, že říkal něco o Anglii, přesné místo nevím." ,,Musím se zeptat v práci jestli můžu, ale strašně bych chtěla jet." ,,Mám to stejné, konečně bychom je viděly. Ashley mi tak moc chybí." ,,I Andy mě, samozřejmě i ostatní kluci, CCho jednorožci, Jakovi otcovské řeči, Jinxxovi uštěpačné poznámky." ,,A nebo naše vstávání s hrncemi." ,,Jo, jak s nimi Jinxx mlátil snad deset minut než jsme se všichni shromáždili v kuchyni, myslela jsem si, že ho zabiji." ,,CC ho přece potom hodil do bazénu." ,,Jo, pamatuji si, vypadal jak zmoklá slepice."

Jak jsme se Sandy vzpomínaly, tak jsem si uvědomila jak moc mi/ nám život kluci ovlivnili. 

,,Nevíš Carr jak se to vlastně vyvíjí mezi CC a Christin?" ,,Netuším, ale mohly bychom jí pozvat na večerní dámskou jízdu a vyzpovídat ji." ,,Skvělý plán, až pojedu z práce nakoupím zmrzlinu, víno, čokoládu a ještě něco?" ,,Netuším, když tak si objednáme pizzu." ,,Když tak." ,,Půjdu ji zavolat." 

Christin samozřejmě souhlasila, prý nás dlouho neviděla, vlastně od té poutě ne? Přesně jsi nevzpomínám. 

Do práce jsem jela v Andyho autě, dovolil mi v něm jezdit. Je to pro mě mnohokrát lepší, nemusím se zdržovat v hromadné dopravě, tlačit se tam s lidmi. To přímo nesnáším. A buďme upřímní, kdo by nechtěl jezdit Mercedesem. (Nevím jestli ho Andy ve skutečnosti má.)

Musím říct, že líčit začínající skupinu byla nová zkušenost. Pomáhalo mi to porozumět více tomu co dělá Andy, že to  není jenom zpívání na koncertě, ale i několik hodin ve studiu, kde mi holky dovolily být s nimi. Musím říct, že jsem se s holkami docela sblížila a, že se z nás stávaly velmi dobré kamarádky. Byly velice dobré, několikrát jsem měla dokonce při jejich zpívání husí kůži. Jejich koncerty byly zatím co jsem zažila velice živé. 

Byla jsem ráda, že mi dovolily odcestovat za klukama, pochopily mě naštěstí. 

Lidi, taky tak nesnášíte matematiku jako já? Na základní škole dá se říct, že jsem ji měla ráda, ale teď ji přímo nesnáším. Dneska jsem něco kolem čtyř hodin počítala maturitní portfolio, takhle se mi snad nikdy nezavařil mozek. 

TajemneJmeno

Kosmetička BVB (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat