23. kapitola- A co CC?

654 44 6
                                    

Věděla jsem, že jakmile s Andym otevřeme dveře něco se změní. Nevěděla jsem co, ale cítila jsem to v srdci.  

-----------------------

S Andym jsme měli pravdu. Vrhli se na nás jak supi. Sandy s Ashleym byli neskutečně rádi, že jim jejich plán vyšel, CC Andymu zase nadával, že mu převzal jednorožce, za což jsem se neskutečně smála, Jinxx nám to jen přál, stejně i Jake.

Také došlo na Sandino vyhrožování Andymu. Prý jestli mi ublíží, ublíží ona jemu a to mi věřte, ona miluje když může někomu ubližovat. Je to takový ďábel, na kterého se však můžete spolehnout. Chtěla bych říct, že je ďábel v těle anděla, ale ona  vypadá jako ďábel. (Jen já osobně chci říci, že o mě kamarádi říkají, že jsem ďábel v těle neviňátka o, kterém si každý myslí, že je svatoušek a ten nejmilejší, nejhodnější člověk na světě. Máte to tak i vy?) 

Sandy: Teď už jenom někoho sehnat pro CCho. 

Já: Aby tu nekoukal na páry a byl sám.

Ashley: CCmu stačí jenom jednorožci, že CC?

CC: Jo stačí, i když koukat se na vás všechny je vcelku smutné a nudné.

Sandy: Ha! Vidíš Ashley?

Já: A co Cristina? Ta přece zbožňuje jednorožce.

Sandy: A jo! Na ni jsem zapomněla. Dlouho jsme ji neviděly.

Jake: Takový dohazovačky tady. Pochechtává se.

CC: Náhodou Jaku, když mi nepomůžete vy, tak musí holky a pokud ta Cristina zbožňuje jednorožce, tak sem s ní. A to, už se smějeme všichni.

Já: Zítra jí zavolám a pozvu ji........ um... třeba na pouť, tu taky zbožňuje. 

CC: Začíná se mi líbit čím dál tím víc. 

Možná si teď říkáte, že se nemáme CCmu plést do vztahu, ale se Sandy nechceme, aby byl smutný z toho, že všichni okolo někoho mají. Nechci, aby se trápil. Myslíme, myslím to s ním dobře. 

Andy: Takže zítra je v plánu pouť?

Já: Přesně. Stejně, jsem tam dlouho nebyla. Už si ani nepamatuji co tam všechno je. 

Já: Jinxxi, Jaku, co kdybyste pozvali i holky?

Jinxx: Dobře, zavolám Sammi. 

Jake: A já Inně.

Ještě něž jsme šli spát, tak jsem volala Cristin a ta z velkou radostí přímula "rande na slepo". Pošuk jeden, já bych teda s něčím takový nesouhlasila. Jsem ráda, že ji po dlouhé době uvidím. 

Takže v pátek nám končí škola, někdo pokračuje příští školní rok na základce nebo jde na střední školu, pokračuje v ní nebo jde/ pokračuje na vysoké. (Musela jsem se rozepsat). Chtěla bych se vás zeptat jaké máte pocity z konce školního roku, z vysvědčení. Já je mám celkem pozitivní, akorát mi budou chybět lidi ze školy, tím nemyslím učitele. Píšu to sem, protože tuším, že kapitolu další nevydám nějak krátce po vysvědčení nebo dokonce ten den. (Ale budu se snažit ji vydat co nejdřív). 

TajemneJmeno




Kosmetička BVB (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat