°°10°°

721 50 2
                                    

Pohled Carrie.......
Sandy mi vyprávěla o svém rande. Bylo prý přenádherné, Ashley je dost dobrý společník. Nasmála se s nim, nestála s ním řeč. Kéž bych taky něco podobného zažila. No jo, ale já mám prostě smůlu. Určitě nikdy nežiji takovou lásku, kterou Sandy chová k Ashleymu a určitě Ashley k Sandy. Vždy jsem bývala ta, která na všechny koukala jak randí. Jasně, Sandy mi pár kluků dohazovala, ale žádný z nich neměl tu jiskru. Jasně někteří se začnou smát té jiskře. Hold žiji v oblacích. A ke všemu jsem začala cítit něco k Andymu, který mě má určitě jenom jako kamarádku. Ach, jaký problematický život mám. Samozřejmě někteří ho mají težší, nemají dostatek jídla, financí, oblečení, nemají práci.....

Ale slibuji na kamarádství se Sandy, že s tím něco udělám. Pokusím se ukázat Andymu, že nejsem špatná, že by nám to spolu šlo, slušelo by nám to. A když to nevyjde, mé srdce bude muset jít stranou. 

No jo, ale jak začít? Musíme se Sandy jít k ním na návštěvu. Tam se trošku ukážu, jaká jsem.

,,Sandy?" 

S: Ano?

,,Co kdybychom šly na návštěvu ke klukům, dlouho jsme se neviděli, tedy od toho koncertu, maximálně jsme si psali přes chat."

S: To není špatný nápad. Napíšu Ashleymu, jestli můžeme. 

,,Dobře."

S: Můžeme a rovnou hned.

,,Super, oblíknu se a půjdeme."

S: Ale pod jednou podmínkou.

,,Jakou?"

S: Musíme jim uvařit večeři.

,,Jako fakt?" 

S: Jo.

,,Tak rovnou po cestě nakoupíme."

Dostaly jsme hrozný záchvat smíchu. Tak oni chtějí večeři pod podmínkou, že za nimi můžeme přijít. Tak jim to trochu připálíme.

S: Proč máš ten ďábelský úšklebek,

,,Co kdybychom jim uvařily něco ostřejšího."

S: Víš, že nejedí něco ostřejšího, kromě Andyho?

,,No a."

S: Souhlasím.

Já vím,že dlouho nebyla kapitola a že tahle je krátká, ale nějak nemám moc času na psaní delších kapitol. Slibuji, že se budu snažit líp, ale pochopte mě. Učím se na přímačky. Chci se dostat na mou vysněnou školu, nechci nic podcenit. A navíc, všichni učitelé se rozhodli psát před prvním vysvědčením. Tak to se mnou vydržte.

------------------------

TajemneJmeno



Kosmetička BVB (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat