°°11°° (Menší pomsta)

728 52 0
                                    

Se Sandy jsme vymyslely výborné jídlo. Těstoviny s chilli a pečenými paprikami a k tomu plněné chilli papričku u, kterých není obzvlášť poznat, že je to něco pálivého. Jak já se těším na jejich obličeje. Samozřejmě jsme taky koupily hodně mléka, na zapití. Akorát nám ta lest nevyjde u Andyho, ten totiž pálivé miluje. Sandy říká, další vaše společná věc. Trošku mi příde, že má něco za lubem. U ní nikdy nevíte a navíc se vždy s někým spojí, vždy vznikne taková kruťácká dvojka. Třeba jako teď, teď jsem já ta společnice nebo ona moje? 

Kluci náš vřele vpustili dovnitř když viděly tašky plné jídla. Jen kdyby tušili. Ihned jsme šly vařit. Musely jsme furt větrat, aby ty chilli papričky nebyly cítit. Naštěstí kluci odešli snad na hodinu dolů do sklepa zkoušet písničky. Samozřejmě se vaření neobešlo bez písniček, pustily jsme si jejich písničky a zplna hrdla zpívaly. Musím říct, že nejsme tak špatné. 

Ukážu vám naše vaření.

Za prvé........ Těstoviny s chilli a pečenými paprikami.

 Těstoviny s chilli a pečenými paprikami

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A za druhé........ plněné chilli papričky jako takový doplněk.

 plněné chilli papričky jako takový doplněk

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Měli jiskřičky v očích když uviděli jídlo. Jen Andy měl pochybný obličej. Ďábelsky jsem se na něj usmála. Ten jeho vyděšený výraz stál za to. Jen jsem si rychle přitiskla prst k ústům jako náznak mlčení. Naštěstí souhlasil. 

Usadili jsme si a začali jíst. Prvních pět minut bylo vše v pohodě, ale pak bylo vidět, že pálení začalo. Klukům začaly červenat obličeje. Andy si pochutnával, chválil. 

Jinxx: Kruci to pálí.

,,Vadí? Pálivý snad nikomu nevadí ne? 

S nevinným, nic netušícím úsměvem říkám. 

S: Pokud vadí, v lednici je mléko na uhasení pálivosti.

Všichni se rozběhli k lednici. 

Andy: Teda holky, pomsta za něco?

,,Jo, pozvat někoho pod podmínkou uvaření večeře? Dost hloupý nápad.

Andy: Uznávám, mně jídlo chutná, takže mně jste se nepomstily.

S: Nevadí, příště. Hlavně jsme chtěly vidět ty jejich obličeje.

Andy: Potvory. Jinak co je to obalený?

,,Plněné chilli papričky sýrem."

Andy: Někdy mi to uděláte znova. 

S: Dobře, Carrie ti je udělá.

Kouknu na ní nechápavým pohledem. Andy zase tázacím. 

S: Carrie nekoukej tak, tohle je tvůj recept. Vaří tohle totiž jenom Carrie, Andy. Takže řekni ji.

Andy: Dobře. 

Tahle kapitola je celá o menší pomstě. Co jí říkáte, udělali byste to někdy někomu? Já za sebe nevím. 

TajemneJmeno

Kosmetička BVB (Black Veil Brides)Kde žijí příběhy. Začni objevovat