3

138 7 0
                                    

Prabudau. Jaučiu kaip kažkas glosto mano plaukus. Tada prisimenu vakar naktį, kai pats Zayn Malik man pasakė, kad miegočiau jo kambaryje. Nesusilaikau nenusišypsojusi. Dabar bet kuri fanė tiesiog svajotų apie tokią akimirką. Bet kuri fanė bandytų įsivaizduoti save mano vietoje. Kodėl man taip pasisekė? Kodėl būtent aš turiu tokį šansą? Kodėl to nusipelniau? Galbūt man nereikia to klausinėt savęs? Jei taip buvo lemta ir man šitaip pasisekė - reiškia taip ir turėjo būti.
Nusišypsau ir atsisuku į vaikiną. Jis taip pat nusišypso ir prikimusiu balsu taria:
"Labas rytas, miegale."

"Labas rytas, miegaliau."

Mes žiūrime vienas kitam į akis, bet tada viską kaip visada kažkas turi sugadinti. Šį kartą kažkas pabeldė į duris. Staiga pašoku iš lovos. Durys prasivėrė. Pro jas įėjo Harry.

"Ei, Zayn, nematei.." Jis nutilo, kai pamatė mane. "..Isabellos?"

"Aš čia." Nejaukiai nusišypsau.

"Na na na, ir ką jūs čia veikiate kartu?" Pakilnojo antakius Harry.

"Harry. Edward. Styles. Išjunk. Savo. Ištvirkusias. Mintis." Pažiūriu į jį rimtu žvilgsniu.

"Bet tavo lova buvo pernelyg tvarkinga, kad galėčiau pasakyt, kad joje miegojai."

"Galbūt aš sugebu ją pasikloti? O tada atėjau prikelti Zayn, kuris yra didžiausias miegalius, nes nueina vėliausiai miegoti ir paskui nori miegoti ilgiausiai už visus."

"Ir dabar tu neleidi man miegoti." Pasakė Zayn.

"Jeigu ji ateitų pas mane naktį, tai aš neleisčiau jai miegoti, o ne ji man." Prikanda lūpą Harry.

"Tylėk, Styles." Sugniaužia kumštį Zayn.

"Ei, Malik, nusiramink. Juk tu puikiai žinai, kad tik juokauju... o kodėl tu taip gini tik ją? Nejaugi kažkas įsimylėjooooo.."

Zayn pavartė akis ir uždarė prieš Harry nosį duris, bet vis tiek galėjome girdėti, kaip už durų Harry erzinančiai dainuoja "Zayn įsimylėjo Isabellą! Zayn įsimylėjo Isabellą!"

Nusijuokiau. Harry dingus Zayn atsileido ir peržvelgė mane nuo galvos iki kojų. Buvau tik su maikute ir šortukais, bet man nebebuvo šalta.

"Gal dabar tau metas manęs neberyti akimis?" Nusijuokiau ir pajaučiau kaip mano skruostai kaista.

"Galbūt." Šypsodamasis prikando lūpą Zayn ir priėjo arčiau manęs. "O tu gerai moki meluoti, mažute." Sušnibždėjo į ausį ir švelniai pabučiavęs į skruostą nuėjo į vonią, palikęs mane stovėti kambaryje.
***

Šį kartą gavos trumpa🤷🏽‍♀️

UnfeelingWhere stories live. Discover now