8

149 12 2
                                    

Ryte prabudau jausdama ranką aplink savo liemenį. Nežinau kodėl prabudau taip anksti, tik šiek tiek po vienuoliktos. Anksti todėl, nes su vaikinais nesikeliame anksti, taip pat miegoti su Zayn nuėjome tik apie ketvirtą ir dabar aš jaučiuosi neišsimiegojusi ir vis dar noriu miego. Miegojau tikrai gerai ir ypatingai šiltai. Dabar man reikia išslinkti iš Zayn kambario ir grįžti į savąjį. Taip nereikės aiškintis Zayn dėl to, kodėl miegojau su juo. Švelniai bandžiau patraukti vaikino ranką ir išslysti iš lovos. Žinojau, kad Zayn miega gana kietai, ypač po to kai jis grįžo išgėręs. Vietoje savęs padėjau pagalvę. Išsliūkinant iš jo kambario pamačiau, kaip jis užsimiegojęs apsikabina pagalvę, todėl nieko nelaukusi tyliai nutipenau į savo kambarį ir atsiguliau tęsti savo miego.
Prabudau ir pažvelgusi į telefoną pamačiau, kad jau beveik 13 valanda, todėl dar šiek tiek pagulėjusi atsikėliau ir nuėjau tvarkytis. Užsidėjau medžiaginius šortukus ir marškinėlius, kadangi lauke buvo geri orai ir švietė saulė. Namuose buvo tylu. Tai buvo kiek neįprasta ir keista. Nuėjusi į virtuvę ant šaldytuvo radau lapelį.

"Mes išvažiavome duoti interviu. Žinodami Zayn būseną jo nekėlėme, pranešime, kad jis dėl asmeninių dalykų negalėjo dalyvauti. Isabellos berniukai❤️"

Nusijuokiau dėl paskutinių dviejų parašytų žodžių. Pasigaminusi pusryčius atsisėdau svetainėje ir ant nedidelio garso pasijungiau televizorių, nes nenorėjau prižadinti Zayn. Po kurio laiko išgirdau lėtus žingsnius. Atsisukusi pamačiau mieguistą ir šiek tiek susivėlusį Zayn, kuris atėjo į svetainę su treninginėmis kelnėmis ir baltais marškinėliais. Ir jis vis tiek atrodė taip mielai ir gerai. Aš nesuprantu, kaip įmanoma visada atrodyti taip gerai?

"Kaip man skauda galvą." tyliai sumurmėjo ir nuėjo link virtuvės.

"Nereikia tiek prisigerti ir neskaudėtų." Taip pat tyliai sumurmėjau atsigerdama arbatos.

"Nereikia elgtis kaip idiotui?" Atsisukęs paklausė vaikinas.

Šie žodžiai privertė mane sustingti. Nejaugi jis viską prisimena? Suraukiau antakius ir pažvelgiau į vaikiną.

"Aš tau sakiau, kad aš išgėręs, o ne girtas, o kad svirduliavau nereiškia, kad nepamenu, kas įvyko paryčiais. Svirduliuoti galiu sugebėti ir visiškai blaivas." Nusišypsojęs nueina į virtuvę.

Buvau suglumus ir šiek tiek pasimetus. Aš maniau, kad jis girtas.

"Tu nori pasakyti, kad tu specialiai taip elgeisi?!" Pakeltu tonu paklausiau, kai su stikline vandens jis atėjo į svetainę.

"Gal galėtum kalbėti tyliau?" Susiėmė už galvos.

"Ką pasakei, Malik?! Kažkaip neišgirdau!" Specialiai pradėjau kalbėti itin garsiai.

Vaikinas, pažvelgęs į mane, atsistojo ir pasilenkęs, kad mūsų veidai būtų vienam lygyje, savo rankas uždėjo man ant šlaunų. Sustingau.
"Tai, kad dabar man plyšta galva nesutrukdytų tavęs iškrušti per visus galus, kad nerėktum. Arba rėktum iš malonumo."

"Šitus pasiūlymus gali sugrūst savo kekšytėm į visus galus. Aš nesu viena iš tų, su kuriomis leidi laiką vakarais po išsiskyrimo." Bandžiau patraukti vaikino rankas, bet jos net nepajudėjo nuo mano šlaunų.

"Aš žinau, kad tu man neatsispirsi. Tai įrodė ir ši naktis, nes jei nebūtum norėjusi miegoti su manimi, būtum išėjusi iš mano kambario."

"Nepamiršk to, kad tai ne aš pasilikau, o kažkoks idiotas neleido man išeiti. Taip pat jis apsimetė esąs girtas, pats mane pasiguldė stipriai prisispausdamas, kad vos galėjau pakrutėti, o mažiausiai, ko aš norėjau tai iškelti skandalą ir prižadinti visus."

Zayn sarkastiškai nusijuokė ir lėtai pradėjo glostyti mano šlaunis.

"Pripažink tiesą, mieloji...Juk kažką jauti?" Sušnibždėjo į ausį ir švelniai lūpomis prilietė mano kaklą.

Jam atsispirti taip sunku, bet turiu tai padaryti. Negaliu žaisti jo kvailo žaidimo, kurio prasmės nesuprantu.

"Manau, kad tau laikas atsiknist, nes galiu padaryti taip, kad skaudėtų ne tik galvą." Nusišypsojau. Jis šiek tiek atleido savo rankas. Tuo pasinaudojusi patraukiau jas nuo savo šlaunų, pasiėmiau puodelį su arbata ir nuėjau savo kambario link, bet mintyse vis dar skambėjo paryčiais ištarti Zayn žodžiai: "Tu labai miela mergina. Tu man patinki." Tuo pačiu mintyse vis galvoju apie tai, kad turiu jį pamiršti, bet tai padaryti sunku ir mintys apie jį vis nepalieka manęs.

UnfeelingWhere stories live. Discover now